Hij loopt mooi op, dus ik zou zeggen; test vanavond nog een keer en aan je huiswerk he jaja, wij zijn hier gepromoveerd van klussen naar samen huiswerk maken. Maar ondertussen hebben we gewoon allemaal gezellig seks.
Hahaha marieke, als rotterdammert ben ik er helemaal mee eens! Laten we t beestje bij zn naam noemen zit te twijfelen. Gaan zo eten en dan even richting oud beijerland bij vrienden langs. Ga proberen nu gewoon nog ff te drinken en dan vanaf dat we weggaan zo min mogelijk zodat ik als we thuis komen kunnen testen. Hopelijk is vriendlief in de stemming voor dag drie op rij haha!
Jah ik vind dat eigenlijk best heel suf. Klussen of huiswerk maken. Kindjes worden toch geboren doordat de grote mensen seks hebben XD laten we het dan ook zo maar noemen. Vrijen is ook goed Hier is manlief altijd wel te porren voor drie dagen op een rij helaas zal hij nu moeten wachten tot de grote leegloop is afgelopen... pfff, tampons zijn niet aan te slepen hierzo
Rosalyn. Wat een traject zeg. En dan nog zo weinig controle vanuit het zkh is wel frustrerend. Wel fijn dat je man een flinke verbetering heeft gehad in zijn zaad. Je zou nog een testje kunnen doen vanavond maar weet niet hoe laat je de andere hebt gedaan? Ik doe zo zelf nog wel een test om te kijken wat hij doet en dan morgen vroeg ook weer. Msgrey een half uur dan heb je een grote cirkel rondom uden Marieke502 vervelend hopelijk is de menstruatie snel voorbij. Hier is het pcos met overgewicht. Dus mij is bij de ha al verteld dat ik moet afvallen. Ik ben gelukkig wel doorgestuurd omdat ik bang was voor afwijkingen als gevolg van de keizersnede van E. Maar er was buiten de pcos niets te zien. Afvallen is ook in volle gang. Ik ben van ernstig overgewicht al naar matig overgewicht gegaan . Deze week alleen niet zo goed bezig.
Ik weet niet of je het heel goed ziet op de foto maar de derde test leek donker te worden en had verwacht vandaag dan mijn eisprong te hebben. Zojuist weer getest (derde was van vanochtend) en nu is het streepje weer weg. Weer hetzelfde als gisteren en eergisteren. Lijkt hij op te lopen en dan in de avond weer weg. Pfffff.... en krijg geen echo's meer. Als het morgen weer zo is bel ik maandag even. Gebruik al 9 maanden ovulatietesten en heb iedere maand keurig oplopend streepje gehad en dan na de eisprong weer aflopend. Ook met dezelfde testen steeds. Wat een gedoe zeg! Kan het zijn door de dosis clomid? Dat je je eisprong dan moeilijker kunt vinden met ovu testen?!
Per tijd en plas verschilt de hoeveelheid hormoon. Moet volgens mij niet veel uitmaken dat je clomid gebruikt. bij mijn vorige cyclus was het in de avond ook minder. mijn test was vanavond ook minder dan vanochtend. Maar weet nog niet wat het morgen vroeg nog is. Heb tot nu toe steeds twee dagen dik positief. Dit is de mijne van nu boven van gisteren en de andere van vandaag
Hello dames! Wat een activiteit hier zeg. Ik heb alles weer een beetje doorgelezen zodat ik weer wat up2date ben Stefanenlaura, wat goed dat je eitje in ieder geval al 24mm is en ook nog is een positieve ovulatietest.. Dat komt wel goed dus. Ik hoop dat die morgen is verdwenen, have fun! Lekker uit eten geweest? Wennuhhh, leuk dat je ook meekletst. Hoe meer dames, hoe gezelliger. Ik zit ook in mijn tweede ronde Clomid! Marieke, inmiddels begonnen met Clomid zie ik! Ik hoop dat je geen bijwerkingen hebt en dat de tijd gewoon letterlijk voorbij vliegt! En allerbelangrijkste; dat het gewoon helpt..! Was het een leuke film? MsGrey, jij hebt dus deze dagen ook je eisprong? Jullie zitten dan allemaal op t wachtbankje zie je testjes nu.. Irritant dat ie donkerder wordt maar net niet donker genoeg en dan weer terug loopt! Kan het niet zijn dat je urine misschien geconcentreerder was? Firstgirl, wachtweken en vakantie is wel fijne combinatie toch? Kan je het beetje loslaten en lekker genieten.. Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat en in ieder geval een fijne vakantie en succes met bezichtigingen! Rosalyn, leuk dat je mee kletst! Kan me voorstellen dat je je soms alleen voelt, daarom is dit forum juist ontzettend fijn! Je bent niet de enige die dit meemaakt ook al voelt dat soms wel zo. Wel ontzettend jammer dat er niet zoveel controle is. Kan je dit niet vragen of bespreken? Je testen lopen wel op maar ik zie nog geen écht positieve test dus nog even blijven doortesten! Ik kom uit omgeving Amsterdam. Ze zei tegen mij dat hij vandaag zou springen maar ik geloof er geen zak van ovulatietestjes zijn allemaal negatief, superrrr licht streepje. Hij zou dan vandaag ongeveer 20mm zijn, dinsdag weer terug. Huiswerk (ja ja; sekssss ) doen we wel.. Maar vorige keer was ie zo groot (32mm) dus we zullen het meemaken! Denk dat het nog wel ff duurt. En jullie hebben het over drie dagen achter elkaar?? Ik kreeg advies om om de dag te doen ivm aanmaak van cellen
Hier geen pcos maar wel overgewicht. In januari 2015 ook ernstig overgewicht en inmiddels ook matig. Inmiddels 7 kilo kwijt maar we gaan gewoon door ook al is het zo ontzettend moeilijk!! Deze week was voor mij ook een ramp. En heb mezelf echt laten gaan maar ga het morgen allemaal weer oppakken!
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl; 2e ronde Clomid 50 mg 1e ronde cyclus 25 dgn. NODs: 28-08 FirstGirl Data ziekenhuis bezoek: 17-08 echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. Misschien een idee als we dit samen bijhouden is misschien ook makkelijker terug te vinden wanneer iedereen na het zkh moet en haar nod heeft. Kopieer, plak en vul m aan zou ik zeggen. Zet hem wel weer in een kleurtje zodat die lekker opvalt
Ik heb mezelf toegevoegd als de rest haar gegevens wil doorgeven, dan wil ik ze er wel bij zetten. De film van vanavond was best slecht, Terminator Genisys. Manlief dacht dat ik er graag heen wilde, en ik dacht dat hij erheen wilde. Oops! Haha, nou ja Lang leve de Pathé Unlimited Card
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg NODs: 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 09-09 Marieke502 Data ziekenhuis bezoek: 17-08: firstgirl / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 17-08: stefanenlaura / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 21-08: marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken Zet mijn nod op 29 maar zou nog goed kunnen veranderen. Maar weet nu al dat ik de 28ste ga testen. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn😄
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde clomid / lf van 4 tot 8 dagen NODs: 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 09-09 Marieke502 Data ziekenhuis bezoek: 17-08: firstgirl / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 17-08: stefanenlaura / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 21-08: marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken 21-08 / bloed prikken progesteron waarde (al 14 rondes niet goed)
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg NODs: 23-08 wistaire 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 09-09 Marieke502 Data ziekenhuis bezoek: 17-08: firstgirl / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 17-08: stefanenlaura / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 17-08: wistaire / bloedprikken 8dpo 20-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken Sorry dames.. ben een beetje afwezig. Drukke dagen gehad en voor de boeg. Ik lees even snel door en zie meerdere ovulatie testen voorbij komen.. klusze voor diegene! En voor de anderen hopelijk ook snel
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid NODs: 23-08 wistaire 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 09-09 Marieke502 Data ziekenhuis bezoek: 17-08: firstgirl / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 17-08: stefanenlaura / echo om te kijken of de eisprong heeft plaats gevonden. 17-08: wistaire / bloedprikken progesteronwaarde 20-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken. 21-08: MsGrey / bloedprikken progesteronwaarde (al 14 rondes niet goed).
Ik heb mijn NOD op 09-09 gezet omdat FF na 29 rondes dit als gemiddelde aangeef en ik nog geen positieve ovulatietest gespot heeft, ook temp is nu naar beneden! Hopelijk een dip omdat hij vandaag gaat springen. Ja ziekenhuis zegt inderdaad om de dag dat het beter is, dus gisteren ook maar overgeslagen aangezien hij in de avond niet positief was!
Die middelste is naar mijn idee echt positief! Welke testen gebruiken jullie aangezien die vn jou en msgrey hetzelfde zijn. Ik gebruik ze van de action maar lees dat deze vaak alleen heel dicht bij de piek positief zijn!