Mag ik misschien mee schrijven? Ik mag morgen beginnen met Clomid 50mg. Slikken jullie dit s morgens of voor slapen gaan? Ik hoef alleen op dag 23 terug te komen (7 sept) voor bloedonderzoek om vast te stellen of eisprong is geweest. Dus geen tussentijdse echo's. Vanaf welke dag beginnen jullie met ovu testen?
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn. xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn. Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn. Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / NODs: 23-08 wistaire 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 30-08 Miszy 30-08 xxnanax 09-09 Rosalyn 09-09 Marieke502 14-09 Help85 Data ziekenhuis bezoek: 17-08: firstgirl / echo om te kijken of de eisprong is geweest 17-08: stefanenlaura / echo om te kijken of de eisprong is geweest 17-08: wistaire / bloedprikken progesteronwaarde 17-08: xxnanax / echo om te kijken of de eisprong is geweest 18-08: Miszy / controle echo om te kijken of de eisprong is geweest 20-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: Marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken. 21-08: MsGrey / bloedprikken progesteronwaarde (al 14 rondes niet goed). 07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat 22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis xxnanax heb je NOD aangepast in de lijst! Super dat je eisprong geweest is nu afwachten!! Spannend
Hoi Help85, Ik nam de Clomid met mijn ontbijt in. Ik zal gelijk even je afspraak op de lijst zetten, wanneer denk je dat je NOD ongeveer zal zijn zat ik die er ook gelijk bij. Ik ben 1e ronde op dag 10 begonnen en nu de tweede keer op dag 8, maar tot op heden niet gevonden. Welke testen wil je gaan gebruik?
He wat lief dat je het er gelijk in zet. NOD vind ik dus lastig in te schatten, weet niet of die aanslaat en wat het doet met mijn cyclus lengte. Uhm misschien zet ik het maar even op 30 dagen, mocht ik met temp en ovu testen eerder ei vinden kunnen we NOD aanpassen. Dan kom ik uit op 14 september. Heb nog ovu testen van zwanger en kids liggen en van de Etos. Is jouw Clomid dan opgeschroefd omdat je je ei niet kon vinden? Spannend dit allemaal.
De eerste ronde sloeg clomid netjes aan en had ik op cd 15 een positieve ovulatietest, 14 dagen later een positieve zwangerschapstest. Wij hadden toen voor drie cyclussen clomid meegekregen. Helaas liep de zwangerschap bij 5 weken al mis. Tijdens de evaluatie wilde de fertiliteitsarts dat we de clomid zouden opmaken en kijken of wij weer via deze weg zwanger zouden raken. MEt primolut mn menstruatie opgewekt en toen met clomid begonnen, helaas nog geen positieve test of temp verhoging gevonden. Toevallig net gebeld en wordt straks terug gebeld door de arts. Ik heb net als jou geen controle echo's dus is allemaal lastig in te schatten Inderdaad spannend Help85, houd er moed in, wij waren dus gelijk zwanger! Het clomid gebruik heeft daar en tegen niets te maken met de miskraam, foutje van de natuur.
@ Marieke502; haha ja zeker hebben wij er werk van gemaakt, daar kan het in iedergeval niet aan liggen! @ help85 ; Welkom! Aah spannend! Ik neem mijn clomid s avonds na het eten. De gynaecoloog gaf dat als advies.. Waarom weet ik eigenlijk niet... @ Rosalyn; Bedankt voor het aanpassen! Ja afwachten idd... dat is toch het aller minste!
Help85 welkom. Spannend en succes😊. Hopelijk heb je snel een ei wat een mooie zwangerschap mag worden. Ik ben na mijn echo begonnen met ovulatietesten. Maar zou rond dag 8 of 10 beginnen met ovulatietesten. Ik nam mijn pil voor de lunch. Heb vakantie dus dat was een goede optie. Bij mij stond in de bijsluiter dat het voor een maaltijd moet. Xxnanax fijn dat je een ei hebt gehad. Nu twee weken wachtbank. Spannend..... Ik heb pas aan het eind van de dag echo. Om tien over 4 ipv tien over half 5.
Hier even een boos berichtje van mij, gebeld naar het zkh en inmiddels terug gebeld door de arts, even wachten, het lichaam heeft gewoon even nodig na een miskraam om alles weer op orde te krijgen. Als je over twee weken nog geen menstruatie heb moet je even terugbellen. Zo ontiegelijk klaar mee dat ze je gewoon in onzekerheid houden:x zit zowat te grommen van woede
@rosalyn klopt dat had een vriendin van mij ook. Die zit nu te worstelen met haar cyclus dat ze geen idee heeft waar ze staat. Ze heeft ook steeds tussentijdse bloedingen. Dus vorige week ook boos ziekenhuis opgebeld en na veel heisa mocht ze komen voor een echo. Toen zeiden ze dat er een ei op springen stond maar ze heeft nu weer bloedingen... Heel onzeker en vaag...is bij jou wel vastgesteld dat alles weer schoon is?
Hey Meis, Ja voor mij primolut kuur was er een eitje te zien nog klein en was de baarmoeder mooi schoon na de curretage. Nu ga ik maar gewoon door met ovutesten, wel even die van zwanger en kids besteld omdat die van de action nu wel duur beginnen te worden. We gaan vol goede moed verder, al hoewel ik 22 september wel even mijn zegje zal gaan doen hoor haha!
Wat vervelend rosalyn. Snap dat je boos van word je. Bent toch niet voor niets onder behandeling. Hopelijk heb je snel een positieve ovutest
Thnx dames! Heb me er even overheen gezet nu, we gaan het zien, inmiddels wel ovutesten van zwanger en kids besteld! Zijn die snel binnen dat jullie weten. Maar gelijk gegaan voor 50 ovutesten hihi
Mijn eitje is ook gesprongen. Ook wat vocht achter aan in men baarmoeder dat ook betekend dat die gesprongen is. Als ik nu weer ongesteld word kijken ze nog 1 x met clomid 50 mg omdat dag 20 wel bijna max is met de eisprong krijgen. Daarna wordt de dosis opgeschroefd naar 100 mg. Heb de clomid nu wel al hier liggen. Dus ben benieuwd we gaan er natuurlijk vanuit dat ik niet ongesteld word
firstgirl, een laat ei is beter dan geen ei toch? Ik duim voor je dat je niet ongesteld word. En voor de rest natuurlijk ook! Ben zoooo benieuwd naar mijn echo vrijdag...
Fijn firstgirl dat hij gesprongen is. Hopelijk de nieuwe doses niet nodig. Hopelijk over twee weken een mooie positieve test.
Fijn firstgirl! Geeft mij ook wel een beetje inzicht van wat er zal gaan gebeuren, bij mij nog geen ei op cd 20! Spannende tijd tegemoet, 14 dagen is zo voorbij en hopelijk heb je dan een mooie test in handen! Ik ga voor je duimen