Mijn ei is ook gesprongen. Maandag progesteron prikken. Vandaag een vrouwelijke gyn gehad en die zei dan krijg je voor een half jaar clomid mee en aals je dan nog niet zwanger bent kom je weer terug. Maar ik gaf aan dat 'mijn' gyn zei dat hij wou ophogen. Dus dinsdag afspraak met de gyn om te kijken wat nu de volgende stappen zijn. Maar hopelijk is dat allemaal niet nodig.
Jeej! Denk dat we even een wachtbankje moeten maken op de lijst! Goed dat je zelf aangeeft dat je gyn wat anders wilde doen. Spannend meid nog 14 dag druk bankje al!
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn. xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn. Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn. Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / NODs: 23-08 wistaire 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 30-08 Miszy 30-08 xxnanax 09-09 Rosalyn 09-09 Marieke502 14-09 Help85 Data ziekenhuis bezoek: 18-08: Miszy / controle echo om te kijken of de eisprong is geweest 20-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: Marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken. 21-08: MsGrey / bloedprikken progesteronwaarde (al 14 rondes niet goed). 07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat 22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis 24-08: Stefanenlaura / bloedprikken progesteronwaarde 25-08: stefanenlaura / afspraak gynaecoloog Hoe verder
Miszy Dan zijn we gezellig samen nog laat op zoek naar een ei, miss heb je wat aan mijn ovutesten.. Heb ze even in een fotoalbum gezet op mn profiel. Zit nu te wachten vanaf 17:00 niet meer gedronken dus wil over een uurtje nog een ovutest doen, ik cd 20.
Nou ben blij dat ik een lotgenootje heb heb je wel het idee dat je ei eraan zit te komen? Deze test was van 18:00, ik ga nu ook even plas sparen en doe er rond 23:00 nog eentje
@ stefanenlaura; yeehj super van je ei!! Idd goed dat je dat hebt aan gegeven van je eigen gynaecoloog.. dat is wel een nadeel he als je verschillende gynaecologen hebt. @ ah dat ziet er goed uit miszy.. vanavond hard aan het werk ! en misschien is hij dan morgen op de echo wel gesprongen! Succes!!
Hoi Miszy, ik heb niet echt hoop nee, maar dat komt omdat hij de hele cyclus wel al een lijntje geeft eigenlijk.. daarom hoop ik dat de testen van zwanger en kids morgen binnen komen. Ze zijn vanmiddag verstuurd dus ben benieuwd.
Ooh dat is niet leuk ! We moeten al zoveel geduld hebben en dan laten ze je nog langer wachten!! Kan me voorstellen dat je boos bent ! * Dikke knuffel *
Is naar mijn idee een indrooglijntje, heb helaas niet meer de ovutest van die in april. Heb toen al mijn ovutesten en zwangerschapstesten weggegooid om het af te kunnen sluiten.