Ooh dat is heel irritant als je niet kunt slapen. Heb je ook wel een s nachts last van opvliegers als je clomid gebruikt? Dat je wakker word en vet warm hebt ? Hopelijk is het nu een goed teken dat je niet kon slapen!!
Ik nam de Clomid ook in de avond, niet elke avond dezelfde tijd. Was niet iedere avond zelfde tijd thuis. Kon geen kwaad zei de gyn. Ik had zondag positieve ovulatie test en hebben zondag zelfs 2x gedaan haha..... zaterdag vrijdag zit ik iig goed.
Zojuist echo gehad, hij was 29mm en ze kon niet zeggen of ie al gesprongen is.. Dus doorgaan met klussen onderste test is van vanochtend. Vind m eitjes lichter geworden, vanavond maar weer eentje doen. Maandagochtend bloedprikken en dan middag bellen voor bloeduitslag
Das wel veel van het goede msgrey😉hopelijk heeft het zijn werk gedaan. Miszy spannend... heb je het gisteren nog gezellig gemaakt of toch voor vandaag gekozen?
Ja toch wel gisteren, mood was er ook dus ja dan is de keuze snel gemaakt zat 36 u tussen (wat een details haha )
Yeehj wat goed!! Mooi groot eitje! Nog maar even gezellig maken en dan kun je op het wacht bankje! Spannend he?
Nee komt ook niet zo heel precies idd.. zei mijn gyn ook ! Haha dan weet jij zeker dat het daar niet aan kan liggen! Jij zit zeker goed!
Of het van de clomid is weet ik niet, maar soms heb ik het gewoon ineens heel heet haha. Zwanger en kids ovulatie testen zijn binnen, dus daar ga ik morgen mee beginnen. Ovutest van van morgen was ook weer heel licht, ik denk dat ik moet accepteren dat de clomid deze keer niet aangeslagen is en gewoon mijn lange cyclus ga hebben dus laten we het houden op een dag of 48.
xxnanax, ik denk dat het voor nu extra spannend is omdat het de eerste ronde is En ik neem mijn Clomid bij het ontbijt, int weekend iets later als door de week. Maar wel altijd tussen 7:00 en 11:00 zeg maar. Tot mijn grote geluk heb ik dus totaal geen last van de Clomid. Maar dan roept het stemmetje meteen, is dat geen slecht teken?? Dikke knuffel Rosalyn, misschien krijg je dan wel een hogere dosis de volgende ronde?
Mijn gyn zei dat om de dag klussen een minimum is en 1x per dag een maximum (elke dag maakt de kans niet kleiner!), maar dus niet vaker dan 1x per dag.
Ja als mijn menstruatie nu komt rond de 40 dagen zitten we op 9 september, 22 september moet ik terug naar de fertiliteitsarts. Dus dan begin ik aan mijn derde keer clomid 50 voordat ik hem zie, hopelijk slaat deze wel aan tegen die tijd. Grappig is dat mijn temp erg wispelturig was in het begin na de primolut maar de afgelopen week erg stabiel rond de 36,5/36,4. Vraag me af waar die schommelingen in het begin vandaan kwamen, die kunnen natuurlijk wel door de clomid komen.
Dat heb ik inderdaad ook meegekregen. Als hij te vaak op een dag klaarkomt krijgt het zaad niet de kans om weer aan te sterken/aanvullen. Daarom zeggen ze om de dag. Nou tis goed hoor, als er volgende week ergens blijkt dat ik mooie eitjes heb -- en die dreigen te springen. Dan duik ik er toch iedere dag eventjes op haha
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn. xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn. Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn. Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / NODs: 23-08 wistaire 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 30-08 Miszy 30-08 xxnanax 09-09 Rosalyn 09-09 Marieke502 14-09 Help85 Data ziekenhuis bezoek: 18-08: Miszy / controle echo om te kijken of de eisprong is geweest 20-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: Marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken. 21-08: MsGrey / bloedprikken progesteronwaarde (al 14 rondes niet goed). 24-08: Stefanenlaura / bloedprikken progesteronwaarde 25-08: stefanenlaura / afspraak gynaecoloog Hoe verder 07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat 22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn. xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn. Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn. Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / NODs: 23-08 wistaire 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 30-08 Miszy 30-08 xxnanax 09-09 Rosalyn 09-09 Marieke502 14-09 Help85 Data ziekenhuis bezoek: 18-08: Miszy / controle echo om te kijken of de eisprong is geweest 21-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: Marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken. 21-08: MsGrey / bloedprikken progesteronwaarde (al 14 rondes niet goed). 24-08: Stefanenlaura / bloedprikken progesteronwaarde 25-08: stefanenlaura / afspraak gynaecoloog Hoe verder 07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat 22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis
Ja echt spannend!! Ik ga ook écht niet eerder testen, ik ga er vanuit dat ik ongesteld word als vanavond de test lichter is dan ga ik vanaf vandaag 14 dagen rekenen
Ik merk dat ik erg moe ben van de clomid. Kan iedere middag wel slapen kan ook van de vakantie zijn.... heb drukke weken gehad met werken en nog een zoontje van bijna 2. Misschien gewoon even bij komen. Hier ook om de dag klussen en rond eisprong mocht het ook iedere dag. Zondag 2x gedaan maar dat was omdat we zin hadden niet zo zeer om het eitje. Sperma was nagekeken en "uitstekend" dus mocht van de gyn ook dagelijks.
gaaaaaap ik geloof dat ik ook moe ben van de Clomid. Morgen nog eentje en dan ist klaar voor deze ronde