Tis toch erg dat ze op deze manier met je omgaan *dikke knuffel* ik snap heel goed dat je verdrietig bent meis
Jeetje wat belachelijk hoe ze met je omgaan zeg. Knuffel! @Marieke, we lopen redelijk gelijk op! Je loopt drie dagen voor zie ik. Ook eerste ronde Clomid zo te zien.
Ooh oké ! Jaaa dat herken ik..gevoelige tepels! De ene dag erger als de andere dag. Heb jij dat ook ?? Ahh 1 sept..mooie datum voor een NOD!
Help, klopt. Ik zit nu op dag 7. Vrijdag naar het ziekenhuis eerste echo. De zenuwen beginnen toe te slaan dames... deed het zeer bij jullie, die eerste keer? Want het is inwendig he...
Och jeetje! Ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent!! Is niet leuk Hoe het nu gaat! dikke knuffel !!!
Jaa spannend hoor!! Nee bij mij deed het niet zeer. Alleen de laatste echo toen het eitje op springen stond..dan voel je wat druk..maar niet zeer ofzo! Jaa klopt is inwendig!
Spannend Marieke, ik hoef geen tussentijdse echo's. Maar wel van te voren bij intake eentje gehad. Hoop voor je dat er een eitje te zien is!
Rosalyn: Dat is balen zeg! Echo inwendig heb ik nooit last of pijn van gehad. Ik kijk er altijd naar uit omdat ik dan juist wijzer wordt van wat er gebeurt van binnen. Ik mag vrijdag bloed prikken. Als je dat op tijd doet hier bellen ze al eind van de dag met de uitslag.... dus ga vrijdag al op tijd er heen
Zo wat gaat het hier snel! Kijk je ff niet kan je paar pagina's doorlezen 😊 Vervelend dat zieken huis niet meewerkt voor je gevoel rosalyn. Inwendige echo's vind ik niet pijn doen. Ben altijd blij ermee want je ziet gelijk de stand! Hier nu dag 14 maar nog geen gekleurde ovu testen. Kan nog steeds want heb ook wel op dag 18 eisprong gehad. Dus wachten rustig af.besloten dat als ik bij dat 22 niet een positieve test had ziekenhuis te bellen of ze de boel ff kunnen checken.(zijn ze weer terug met vakantie) Ben alleen wel onzeker over het feit of de clomid nu werkt of niet. Hopelijk wel natuurlijk maar ik vertrouw het niet helemaal dat is een voorgevoel....
Souvla dat gevoel heb ik dus ook. Heb al 14 maanden geen goede progesteron gehad en dus geen goede eisprong. En wie weet de maanden er voor ook wel..... maar toen waren wij nog niet bezig voor een brusje. Nu eerste ronde clomid en dan denk ik.... waarom nu clomid en waarom zou het nu wel werken?! Ik ben een beetje gespannen voor vrijdag bloedprikken (en hopelijk eind van de middag de uitslag)
Hee dames, Mooi om die positieve ovluatie testen te zien! Wat raar dat het ziekenhuis niet mee wil werken... als je iets niet vertrouwd en hun wel.. vind ik dat ze je moeten kunnen aantonen en bewijzen dat het wel goed is! Zodat je weer gerustgesteld veder kunt gaan.. Ik zit op dag 23 van mijn cyclus.. en begin wat trekkend gevoel in mijn buik te voelen.. ook af en toe wat steekjes... mijn borsten beginnen soms ook wat gevoelig te worden.. ook last van mijn benen.. Dit heb ik met de 1e ronde clomid niet gehad.. Nu zit ik me dus zelf weer wijs te maken dat het maar zo eens zal kunnen... en houd ik in me achterhoofd dat ik het vaker gedacht heb.. Vorig jaar toen ik zwanger was had ik niks in de gaten alleen vaak jeuk aan mijn borsten... helaas werd dit een ma... dat hoop ik echt nooit weer mee te hoeven maken.. Zo ff mijn verhaal kwijt😊 Dames een fijne avond!! Xx
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn. xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn. Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn. Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / wennuhhh Soulva NODs: 23-08 wistaire 27-08 wennuhhh 28-08 FirstGirl 29-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 30-08 xxnanax 01-09 Miszy 09-09 Rosalyn 09-09 Marieke502 14-09 Help85 Soulva wacht op ei. Data ziekenhuis bezoek: 21-08: wistaire / bloeduitslag & telefonisch consult vervolg 21-08: Marieke502 / echo om te kijken naar de eitjes + afspraak om bloedonderzoek- en sperma onderzoek te bespreken. 21-08: MsGrey / bloedprikken progesteronwaarde (al 14 rondes niet goed). 24-08: Stefanenlaura / bloedprikken progesteronwaarde 25-08: stefanenlaura / afspraak gynaecoloog Hoe verder 07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat 22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis
Soulva hopelijk heb je snel een mooi ei en geniet nog van je vakantie. Wennuhhh je lichaam laat je van alles voelen en dat is zo verwarrend. Hopelijk mag je over een negen dagen een positieve test hebben en een goede zwangerschap. Een ma is ook niet niks. Inwendige echo had ik al bij de zw van E gehad. Ik vind ze niet pijnlijk. Maar omdat ze mijn linker eierstok niet kunnen vinden duwen ze steeds wat harder. Maar de vrouwelijke gyn zei dat ze bij de ks als het goed is alles even hebben gecontroleerd. Dus zit hij gewoon verstopt. Wennuhhh en soulva ik heb jullie even toegevoegd aan de lijst. Miszy jou nod heb ik gewijzigd Hier zijn mijn borsten al gevoeliger als ik er aankom. Pff de wifi heeft kuren. Duurt mega lang voor er ook maar iets geladen is.
Hee dames, ik ben weer even bij gelezen maar reageer later even wat persoonlijker. Ik heb even een vraagje. Ik zit nu op 6dpo en mijn tepels doen zo ontzettend zeer ze zijn echt mega gevoelig en heb ook sneller hardere stijve tepels. Hebben meerdere hier last van rond deze tijd (dpo dagen) ? Ook heb ik veel last van een soort van menstruatie krampen die doorzetten naar mijn onderrug. Die buikpijn had ik vorige ronde ook maar ik vroeg me af of er meerdere dames zijn die dit hebben?? Morgen hebben we zaad onderzoek maar heb geen idee wanneer we daar de uitslag van krijgen? Duurt zoiets lang?
Ik had vorige ronde vanaf eisprong tof NOD ook zere tepels. Richting NOD wel steeds minder pijnlijk. Maar hopelijk voor jou goed teken. Bij ons duurde de uitslag van zaad 2 weken
Ja dat herken ik! Ik heb ook altijd vanaf de eisprong tot nod last van mijn tepels. Al moet ik zeggen dat het nu nog mee valt. De krampen weet ik niet hoe dat kan..dat ken ik niet! Oh spannend het zaad onderzoek!! Bij ons duurde het maar een dag. Vriendlief had het dinsdag ochtend ingeleverd en woensdag hadden we de uitslag al! Hopelijk gaat dat bij jullie ook zo snel!
Spannend firstgirl. Hopelijk hebben jullie snel de uitslag en is alles goed. Die buikpijn heb ik niet. Bij mij zijn mijn borsten altijd gevoeliger na de eisprong. Hopelijk blijft alles gevoelig en gaat het niet meer weg. Tot je een week of twaalf bent😉
Spannend firstgirl, ik heb altijd na eisprong gevoelige tepels maar er zijn er ook die dat hebben als kwaaltje dat ze zwanger zijn. Hier uitslag zaad dag later al. Maandag ingeleverd en dinsdag uitslag.