Pijnlijke borsten is voor mij altijd een teken dat ik mijn eisprong gehad heb! Ook tijdens mijn zwangerschap in april, dit was de enige aanwijzing voor mij, hoop dat je snel een mooie positieve test heb .
Hè rosalyn bedankt! Dat hopen wij natuurlijk ook😊😊 Ik heb ook wel gevoelige borsten vlak voor menstruatie.. alleen anders... ach jaa wacht gewoon nog ff af.. nog 8 dagen.. Dus we kunnen aftellen😁
Ik heb haar ook een pb gestuurd. Ben benieuwd. Had al bevallen moeten zijn van een tweeling, twee jongens en had al meerdere maanden zwanger moeten zijn, maar wie weet
Ik heb antwoord september meisje.. Nu word deze maand nog spannender haha! Laten jullie het ook weten?
O sh*t weer te laat voor pendel. Nog wel bericht gestuurd maar vrees dat ik niet meer aan bod ga komen😩
Aaah miszy dat wordt zeker dan spannend!! Haha. Ik heb ook bericht terug.. December positieve test een jongen..
Haha echt grappig! Iemand anders had bij mij gezegd januari 2016 meisje.. wel aantal maanden verschil hah
Wat irritant Rosalyn! ze zijn wel aan de donkere kant of heb je dit altijd? Laat eitje in ieder geval
Hoi! Ik vroeg mij af of ik nog mee mag schrijven met jullie? Ik ben deze maand gestart met clomid 50 mg. Heb nu een overstimulatie... Volgende maand ronde 2 met 25 mg clomid. groetjes!
Tuurlijk Duna, gezellig. Welke dag zit je in je cyclus? Dames, ik moet maandag progesteron laten prikken en maandagmiddag bellen.. Maar moet dat eigenlijk in het ziekenhuis? Anders moet ik speciaal daarvoor naar ziekenhuis
Inderdaad zowiezo een laat eitje, moet zeggen dat die lijn er echt altijd is. Helaas enige manier om echt te weten of om ei er is, is ovutesten.... Helaas geen controle vanuit het ziekenhuis haha. Temperatuur is ook eng stabiel eigenlijk.. Als ik bloed moet prikken voor een arts in het ziekenhuis of t nou de fertilitetisarts, de gyn of internist is moet ik het in het ziekenhuis doen.