@ wistaire: aah mooi dat je progesteron goed is!! Even afwachten dus of je mag prikken.. @ Rosalyn; Ooh oké! Spannend.. hopelijk geldt dat dan nu ook. Voor jou en mij! @ ms grey; ah spannend zeg!! Hopelijk heb je de uitslag vanmiddag nog!
Oei ik zou graag een pendel willen.. bedankt voor de tip. Verder ga ik jullie na deze cyclus verlaten..helaas niet om een zwangerschap (denk ik) maar omdat ik mag gaan spuiten, purEgon zei ze... Hopelijk snel goed nieuws voor jullie!
Hey dames, Even een vraagje, maar ik merkte in april na de clomid dat ik allemaal bultjes had op mijn hals. Dacht eerst dat het puistjes waren maar er zit geen kopje op of iets. Nu dacht ik tijdens deze kuur dat ik muggenbultje had op mijn arm en in mijn nek. Maar ze zitten er nog steeds, lijken wel vet bultjes of iets? Nu las ik bij de bijwerkingen dat je uitslag kan krijgen van de clomid. Iemand van jullie daar last van?
Bloemhartje welkom. Marieke502 super fijn! Hopelijk groeit hij mooi en goed door. Wel een late echo maandag. Miszy je ei was al gesprongen toch? Ik voel mijn ei dus blijkbaar wel. En ben ook aan het terug denken geweest en dat is sowieso de laatste 3 cyclussen al zo alleen wist ik het niet. Maar is geen twee dagen. Wel ff in de gaten houden anders ff gyn bellen. Xxnanax hier ook veel witte afscheiding. Heb eigenlijk altijd wel iets van afscheiding en dit veranderd gedurende de cyclus. Niet altijd fijn 😞 Wistaire super dat het progesteron goed was. Fijn dat je mag gaan prikken hopelijk heb je dan minder klachten. Maar hopelijk heb je het niet nodig. Heb je al klachten? Je hoeft niet weg, je mag best mee blijven kletsen. Msgrey heb je al uitslag? Hoop echt voor je dat het toch goed is. Help85 dankje voor de tip. Mijn pendel staat op januari jongen. Duurt nog zo lang 😣 Geen idee rosalyn. Ik heb zonnen uitslag en warmte uitslag dus kan in deze tijd geen verbanden leggen met clomid. Ik ben de wachtbank al beu kan iemand de tijd sneller laten gaan😅
He meiden, Ik ben nieuw hier, mag ik mee kletsen? Ik ben 12 augustus gestart met de 1e ronde clomid. Afgelopen woensdag de 1e echo gehad en vandaag de 2e, 1 groeiende follikel te zien, nu 15,5 mm. Dus dat is gelukkig positief. Maandag krijg ik weer een echo, het ziekenhuis blijft mij volgen tot mijn eisprong is geweest. Gelukkig weinig last gehad van de clomid. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb een beetje terug gelezen, dus ben wel een beetje op de hoogte ☺️ Fijn weekend allemaal! Liefs!
@Miszy: Ik zit momenteel op dag 17 van mijn cyclus. Heb nu het advies gekregen 2 weken af te wachten totdat ik ongesteld word. Mogen verder niets doen omdat ik 3 follikels heb en ze nog niet weten hoe vruchtbaar ik ben met clomid (zonder clomid gebeurt er niks in ieder geval). Alles wat ik tot nu toe heb moeten laten prikken ivm zwangerschap moet bij ons in het ziekenhuis ook echt in het ziekenhuis. Heb nog niet zo heel veel moeten laten prikken en kan misschien ook wel per ziekenhuis verschillen? Ik zou gewoon even bellen als ik jou was Ik heb deze ronde ook 3 dagen last gehad van mijn buik terhoogte van de eierstokken, maar ik had dan ook 3 grote follikels. Nu is mijn pijn weer gezakt, maar als je het echt niet vertrouwd en als het echt heel pijnlijk is, zou ik ook daarvoor gewoon even bellen. Je kunt maar beter zeker weten dat het niet ernstig is dan dat je je er het hele weekend nog druk over gaat maken verder.... @bloemhartje: Ik ben ook gisteren pas ingestroomd ondanks dat ik mijn eerste ronde heb! @ Marieke: 2 groeiende follikels is top! Fijn dat het er allemaal zo goed uit zag! Hoop dat het gaat lukken voor je! Succes alvast voor maandag. @xxnanax: Witte afscheiding heb ik nog nooit gehad, maar heb er wel meer over gelezen. Weet alleen niet meer wat men dacht dat het was.... @Wistaire: Wat fijn dat het progesteron prima was. Betekend het dat je dan nu een eisprong hebt gehad? Hoop voor je dat het deze ronde gelukt is en anders dat het met het spuiten snel gaat lukken! @ ms Grey: Hoop wel dat je behandeling heeft aangeslagen en dat de last die je hebt toch ergens anders vandaan komt! Wat worden je opties als het toch niet aangeslagen heeft? @Rosalyn: Ik herken het niet, maar als je twijfelt dan even laten checken bij de arts! @ iedereen: ik vind het lastig om alles terug te lezen dus als ik wat domme of rare vragen stel of vragen die al eerder gesteld zijn, sorry daarvoor. Maar ben gewoon heel nieuwsgierig hoe het er bij jullie voor staat ga het zo goed mogelijk proberen te volgen, al gaat de communicatie hier wel heel snel, maar dat is er gewoon even inkomen en namen leren herkennen denk ik! Hoop dat ik meeste mensen gehad heb in mijn antwoord, in ieder geval degenen met vragen Zo niet, sorry daarvoor... Had ook nog een vraag: Wat is een pendel precies? (lijkt me het voorspellen wanneer iemand zwanger wordt en wat het wordt?) En hoe werkt het precies. Zie het hier veel voorbij komen, maar ben nieuw op deze pagina dus snap het nog niet helemaal. Zoals hierboven beschreven heb ik afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik 3 grote follikels heb en we dus niet mogen klussen helaas ivm het risico op meerlingen. Heb me er 2 dagen heel erg rot door gevoeld, was echt down maar sinds vandaag gaat het gelukkig weer beter. Nu 2 weken nutteloos afwachten, omdat ik toch niet zwanger zal zijn, totdat ik ongesteld word en dan starten met de 2e ronde clomid (25mg). Hopen dat ik dan maar 1 of 2 follikels heb.
@Duna Pendelen is iets spiritueels inderdaad. Er zijn hier dames die pendelen. Dat houd in in dat zij met een ketting waaraan een pendel zit, vragen stellen aan het bovennatuurlijke. Hoe het precies werkt no idea, moet je maar eens googlen. Door het stellen van vragen draait en beweegt zo'n pendel. Thnx voor je advise enkel is mijn ziekenhuis niet echt bereidwillig
Wistaire, wat goed van jouw progesteron gehalte! Fijn dat jij Puregon mag gaan gebruiken. Esmee Welkom! Een pendel is iemand die met een soort hangertje gaat "pendelen" wanneer je gaat bevallen of zwanger wordt. Het is aan jezelf of je daar veel waarde aan hecht. Ik niet in ieder geval, heb in 2012 veel laten pendelen en geen een is uitgekomen, want alle maanden waren verkeerd en ik werd toen in december zwanger van mijn zoontje en die maand zat er juist niet bij haha. Afgelopen jaar ook af en toe laten pendelen, maar ook dat is allemaal niet uitgekomen. Het is net wat je zelf fijn vind en of je daar rust in vind en daar voor open staat. Een keer proberen en als je het leuk vind kan geen kwaad natuurlijk. Hier nog steeds geen uitslag! Heb wel gebeld eind van de middag maar uitslag was nog niet binnen. Wordt maandag. Als clomid nu niet heeft aangeslagen heb ik geen idee wat ze gaan doen. Denk verhogen?! Ronde 15 dan maar..... denk wel dat ik dan ga aangeven dat ik een gesprek wil want al 14 rondes geen goede eisprong en progesteron en als dit dan weer niet zou helpen, dan ben ik er echt wel een beetje klaar mee!!
Logisch dat na zoveel rondes, iedere keer geen goede bloeduitslagen dat je der wel klaar mee bent. Hopelijk maandag wel gewoon een goede uitslag. Ik ga voor je duimen van t weekend!
@ rosalyn: heel vervelend dat je ziekenhuis niet bereidwillig is. En je huisarts? Misschien dat het een andere uitslag is van het een of het ander? @Wistaire: Ja, snap ik. Ik zou er na zoveel rondes zonder effect ook helemaal klaar mee zijn. Tijd voor een volgende stap en iets nieuws. Maar eerst nog maar hopen dat je maandag goed nieuws krijgt!
Duna wat jammer dat je deze ronde als verloren moet beschouwen. Eesme333 welkom. Msgrey jammer dat je nog geen uitslag hebt. Heel begrijpelijk dat je klaar mee bent als het nu weer niet werkt. Hopelijk word je dit weekend niet ongesteld. Wat het pendelen betreft geloof ik er ook niet echt in maar vind het wel leuk om te doen. Voor mijn dochter geboren werd is er altijd gependeld dat ik twee jongens zou krijgen maar hebt toch echt een meid.
Ja ik wacht rustig af. Denk dat het dit weekend erop of eronder is..... maar ben er bang voor aan de krampen te voelen. Of hebben meerdere met clomid menstruatie krampen na ei? Het zou natuurlijk ook een bijwerking kunnen zijn..... mmmm. Had ik die uitslag maar al :S Jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Hey! In mijn eerdere bericht bedoelde ik natuurlijk jou MsGrey (en niet Wistaire)! excuus... Een vriendin van mij had wel menstruatie-achtige klachten na het hebben van een ei... Heb je geen ovulatietesten gedaan? Wij hebben toevallig vandaag aan het einde van de dag te horen gekregen dat onze hypotheek voor ons nieuwe huis goedgekeurd is. Dus dat gaan we 'vieren' Dus dat zijn onze weekend plannen! Over een maand verhuizen. Is goed om de gedachten even te verzetten!
Gefeliciteerd Duna! Ik heb zondag mijn ei gehad ja, weet ik door middel van echo's en ovulatie testen. Daarom moesr ik vandaag 5 dagen na eisprong bloed prikken.
Welkom Eemse, schrijf lekker mee Wistaire, niet weggaan hoor. Je mag gewoon blijven <3 Rosalyn, geen idee over je builtjes. Ik heb ook last van zonneallergie op mijn armen. En sinds Clomid ook meer pukkeltjes op mijn voorhoofd. Duna, ik snap heel goed dat je niet alles terug gaat lezen. Heb ik ook niet gedaan vragen staat vrij en domme vragen bestaan niet Gefeliciteerd met jullie hypotheek! Wij gaan vanavond spelletjes doen bij vrienden van ons. Vanmiddag misschien even naar de markt, fruit halen <3 en morgen komt het zoontje van mijn man. Dus genoeg leuke plannen
Ik heb zwangerschapstesten besteld via Ebay, 20st voor iets meer dan 1,-. Ga ze voor de grap eens testen, kijken of t wat kan zijn voor dat geld
Duna gefeliciteerd met de hypotheek 🎉 Gezellig marieke. Hier weinig plannen. Ben de voortuin onkruid vrij aan het maken
Wat een lieve reacties allemaal! Het is nog niet doorgebroken maar ongie zit eraan te komen sinds gisteraaf. Op naar het spuiten dus...