He meid wat jammer😔. Hopelijk de volgende ronde wel succes en minder klachten door de spuiten.
Jammer Wistaire.. Hoop ook dat met injecties beter gaat! Maar je kan hier gewoon blijven kletsen hoor!
Zou jammer zijn als je hier weg gaat Wistaire! Jammer dat het deze ronde niet gelukt is, hoop dat je met spuiten meer geluk hebt!!
Ben ik de enige die beetje moeite heeft met afwachten? ben er graag mee bezig maar nu kan ik niks doen, geen ovulatietesten etc.. Hebben jullie goed gevoel bij deze ronde?
Wachten gaat mij prima af. Er wordt aan gewerkt denk ik dan maar en heb mij erop ingesteld dat het een langdurige zaak kan worden. Hier gisteren een bijna positieve Ovu test( helft was donker vh streepje) vanmorgen was het al minder. Geen idee of het vals alarm was of dat ik de piek net in de 24 uur wist heb.... We zien het wel weer!!
Miszy hier ook moeite met wachten. Ik hoop het en ben gewoon zenuwachtig en vind het spannend maar ergens in mijn hoofd voel ik gewoon dat het niet gelukt is. Wel zijn mijn borsten nog steeds gevoelig maar weet ook dat dat helemaal niets hoeft te betekenen. Marieke dat had ik ook die dagen duurde zo lang. Hopelijk mag je ook snel op deze vreselijke wachtbank😉. Msgrey Hoe gaat het bij jou? Maak je nog een kans deze ronde of is hij al voorbij?
Hey dames, Hier een verloren ronde, gestopt met ovu testen. Ga uit van een lange cyclus dus geeft enkel maar stress. Wel houd ik mn temp bij. Succes dames op t wachtbankje!
Voor de nieuwsgierige. Heb foto van mijn OvJ testen geplaatst in ovulatie/ zwangerschaps testen in onderdeel waar je testen kan laten zien!
Rosalyn dikke knuffel. Hoop voor je dat je vanaf september meer hulp van het zkh want zo is het waardeloos. Zit er een ander zkh in de buurt waar je anders naar toe kunt als het zkh niet mee werkt?
Rosalyn, wat stom zeg.. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Is er al iets te zien in je temp? Soulva, ik denk dat die linker wel positief is. Mijn action test was ook niet knál positief. Maar was die sowieso wel donker of is die zo donker opgedroogd? Morgen progesteron prikken + de uitslag.. Heb echt goed gevoel over deze ronde, maar dat zegt helaas niks. Hoe gaat het met de andere dames?
Spannend miszy!hopelijk gaat goede gevoel bevestigd worden. Mijn test had gelijk dit streepje dus hopelijk is dat goed. Of deze ronde succesvol is moeten we dan maar even afwachten....aan het huiswerk kan het niet liggen, we hebben ons best gedaan☺️
Haha soulva. Het lijkt idd wel op je ei maar heb je zo'n streepje al eerder gehad? Welke dag zit je? Wel spannend.... Miszy hopelijk is je progesteron goed. Hier morgen ook prikken. Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag?
hi meiden Was benieuwd wanneer ik nu ovulatie testen kan gebruiken ? Moet aankomende donderdag voor FL echo maar wilde al daar voor met ovu testen beginnnen zou dat al kunnen ?? Morgen ofzo ??? Morgen is CD 10
@ Miszy: Ik heb ook een enorme moeite met afwachten. Hoop dat het voor jullie wat positiefs gaat zijn deze ronde! Een goed gevoel is beter dan bij voorbaat al een slecht gevoel Voor ons wordt deze ronde helaas niets, maar daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd. Volgende ronde hoop ik op meer kansen Dus voor nu alleen maar afwachten... @Marieke: herkenbaar! Van echo naar echo lijkt soms al een eeuwigheid te duren. @Soulva: Hopen dat het je eisprong is/was (en dat je er goed gebruik van hebt kunnen maken natuurlijk). Succes met wachten komende tijd... @ Rosalyn: jammer dat het een verloren ronde is Lange cyclus is balen. Wat worden de volgende stappen?
@miszy vanmorgen was mn temp 37.2. Al meer als een week 36.4/36.5. Maar loop nu al twee dagen te snotteren te hoesten enmega hoofdpijn. Dus denk dat hij hoger is door de verkoudheid. @duna vervolg stappen is t uitzigen tot 22 september en dan eens even goed in gesprek met de arts dat dit niet werkt voor mij. Heb ook veel bijwerkingen. Dus hoop over te stappen op spuiten ipv clomid. Daarnaast hoop ik op iui omdat ml slecht zaad heeft. @stefanenlaura Zitten meerdere ziekenhuizen hier in de buurt. Maar waarschijlijk kan ik daar ook niet voor 22 september terecht dus we wachten maar af. ovulatietesten doe ik niet meer vind t veel te stressvol. Aangezien hij vanaf cd 8 al een lijn geeft donkerder wordt weer lichter word. @bloemhartje je kan al gaan ovu testen. Enkel met pcos kan dit ook onduidelijkheid geven. De echo's geven meer zekerheid Dames die morgen moeten bloedprikken succes! Ik ga ik proberen te slapen, maar wat is t warm zeg bahh