Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Goede vraag bloemhartje, zit hier met dezelfde dilemma, juist omdat ik dus geen echo's krijg... Zit vandaag CD9. Ga denk vanaf vanmiddag testen

2. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames,
    Ik heb op cd10 voor het eerst getest maar die was wit. Op die van cd11 stond om 23:00 een vaag streepje. Vandaag cd12, vanavond een echo! :)

3. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    #883 Rosalyn, 24 aug 2015
    Laatst bewerkt: 24 aug 2015
    ♥ Onze lijst ♥

FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn.
    Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn.
    Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg
    Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg
    MsGrey / 1e ronde Clomid
    Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn.
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn.
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn.
    Help85/ 1e ronde Clomid 50mg /
    wennuhhh
    Soulva
    Duna / 1e ronde Clomid 50mg /
    Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg /
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /

NODs:

23-08 wistaire
    27-08 wennuhhh
    28-08 FirstGirl
    29-08 stefanenlaura
    30-08 MsGrey
    30-08 xxnanax
    01-09 Miszy
    09-09 Rosalyn
    09-09 Marieke502
    11-09 Bloemhartje
    14-09 Help85
    Soulva en Eemse wachten op ei.

Data ziekenhuis bezoek:

24-08: Stefanenlaura / bloedprikken progesteronwaarde
    24-08: Marieke502 / 18:25 echo
    24-08: Eemse33 / follikel echo
    25-08: stefanenlaura / afspraak gynaecoloog Hoe verder
    27-08: Bloemhartje / afspraak echo follikelmeting
    07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat
    22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Spannend MArieke, je hebt vanavond toch weer een follikel meting! Ben benieuwd!

5. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @Stefenenlaura, spannend vandaag bloedprikken. Krijg je ook gelijk de uitslag of pas bij je gesprek met de gyn?

Hier vandaag dag 27, en ineens mijn temp zo halve graad naar beneden gezakt naar de laagste temp deze cyclus precies 36,0. Dus of ik hoop een temp daling voor eisprong of dat de menstruatie er toch aan komt.

@Dames op de wachtbank, houden jullie het een beetje uit op het wachtbankje?

6. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    @marieke, spannend vandaag follikelmeting, ik ook vanmiddag. Ik zit vandaag op cd 15, maar op cd 12 was het eiblaasje nog te klein om te springen. Is dit je eerste ronde clomid? Dan zitten we ongeveer tegelijk. Jij bent begonnen met ovu testen? Ik heb dat al vaak gedaan, maar waren vaak vals positief, dus weet niet zo goed wat ik moet doen, wellicht alleen de echo's afwachten?

Voor alle anderen; hoe groot werden bij jullie de eiblaasjes ong voordat ze sprongen? Kunnen met clomid gebruik wat groter worden dan normaal toch. En vind het lastig om mijn NOD te bepalen, hiervoor erg lange en onregelmatige cyclus en zit nu dus ook al op cd 15 en nog geen eisprong als het goed is.

7. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Wachten we toch gewoon even je echo's af en zetten we dan je NOD op lijst. Ik heb geen metingen, maar had in ronde 1 op cd 15 positieve ovutest en temp verhoging een dag later. Geen idee dus hoe groot mijn ei was toen. Nu tweede ronde nog geen ei gevonden, inmiddels cd 27.

8. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mij bewust dit weekend even afgezonderd van het zwanger worden want wist bijna zeker dat ik ongesteld ging worden.
    De krampen zijn er nog steeds..... vreselijk, maar geen bloed!!

Zojuist gebeld en joehoeeeeeeee eindelijk na al die rondes een progesteron van 32! Goede uitsprong gehad dus.

Ik lees zo de rest ff bij, ben nu even heeeeeel erg blij!

9. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    YEEEEAAAAAHHHHHHH Eindelijk, wat goed nieuws!!!! Blij dat je eindelijk een goede eisprong hebt, ik had ook hevige krampen vorige keer rond NOD maar was toch echt zwanger toen?? Misschien is het bij jou ook wel raak?

10. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloemhartje denk dat je dan wel kunt beginnen ja met testen. Ik heb steeds pas een redelijk latr eisprong, zo rond dag 16. Dus dan begin ik ook pas later maar als je dat nog niet weet kun je het best gewoon optijd beginnen. Dan mis je em niet iig.

11. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    O echt?! Ik heb al krampen vanaf vorige week donderdag en dan niet een beetje. Ga angstig naar de wc iedere keer met maandverband binnen handbereik.
    Bij mijn zoontje had ik nergens last van namelijk wat ik mij herriner. Een dag voordat ik positief testen zelfs nog wijn gedronken omdat ik helemaal niets voelde en ik dacht dat ik vast niet zwanger kon zijn.
    Ik dacht zelf dat ik nu op 8 dpo zit maar ziekenhuis zei 9dpo naar aanleiding van de echo's. Dus moet nog ff geduld hebben.

12. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik teste op cd 12 positief, en heel de nacht opgelopen van de buikpijn. Weet nog dat ik tegen ml zei dat de menstruatie echt ernstig zou gaan worden, door de hormonen dacht ik. Bleek dus geen menstruatie te zijn :p

13. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zei ik ook straks aan de telefoon, of het kon zijn dat ik heel hevig ongesteld zou worden door de Clomid haha.

Maar jij kan toch nog een eisprong krijgen? Of kan dat na zoveel dagen niet meer? Dip in temperatuur lijkt daar wel op.

14. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ja geen idee, FF waar ik mijn temp in zet neem te gemiddelde dus die denkt een deze dagen mijn eisprong als ik een cyclus heb van 42 dagen. Dus we klussen gewoon, enkel slaat de clomid niet aan als ik mijn gewone cyclus heb. Of zoals vaker met PCOS een cyclus zonder eisprong kan ook gewoon natuurlijk. We wachten wel af, nog 29 dagen tot de afspraak haha

15. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    @ rosalyn kan inderdaad beter even de echo's afwachten om mijn nod te bepalen. Spannend voor jou ook. Vind dat afwachten sowieso het moeilijkste.

@ msgrey super nieuws gehad dus, spannend voor je. Ik ben nog niet zo thuis in die progesteron waardes. Maar het is dus zo dat je progesteron stijgt na de eisprong? En daardoor weet je zeker dat er een eisprong is geweest? Ben jij ook gevolgd door middel van echo's?

16. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, zodra je een goede eisprong hebt gehad kunnen ze dat zien aan je bloed door middel van bloed prikken.
    Al die rondes was het steeds niet goed en te laag progesteron zorgt ervoor dat je ook niet zwanger kunt worden. Ik werd daarom tussen de 4 en 8 dagen na eisprong al weer ongesteld. Nu eindelijk met clomid wel goede progesteron en dus kans op zwangerschap.

Esmee wanneer heb jij echo?

17. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Over ongeveer 2 uurtjes. Zit nu op cd 15, maar afgelopen vrijdag was het eiblaasje nog te klein. Ben zeer benieuwd. Fijn dat de waarde nu goed is bij je, afwachten nu dus, spannend!

18. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook veel succes vanmiddag! Hopelijk een mooi eitje of al een gesprongen eitje.

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Yeah wat fijn! Duimen nu!

20. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik reageer even snel tussendoor dames, lees straks alles maar mijn waarde is 23,4 en ze zeggen dat dat goed is. Das toch te laag?

Deel Deze Pagina