Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    @miszy ik heb geen idee, weet niet wat die waarde normaal moet zijn. Maar als ze in het zkh zeggen dat dat goed is dan zou ik me niet druk maken, zeggen ze toch niet voor niets lijkt mij ☺️

Ik heb net mijn echo gehad, eiblaasje staat op springen jippie 😀. Moet donderdag terug om te kijken of hij ook daadwerkelijk gesprongen is.

2. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miszy tussen de 12 en 60 is mij verteld dus die van jou is goed hoor!

Eemse, nog ff gezellig maken dan straks ;)

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Rosalyn: wachten tot 22 september... nooit leuk. Maar hopen dat er dan iets meer gaat gebeuren!
    Houd ons op de hoogte met betrekking tot je eventuele eisprong of menstruatie (vanwege je temp).
    Omdat er hier op het wachtbankje toch niets bijzonders gaat gebeuren, probeer ik de wachttijd maar vol te maken met me bezig te houden met jullie :) En heel erg mee te hopen met jullie!

@ Marieke: Ben benieuwd naar je echo!

@ eemse: Ik heb van de arts gehoord dat ze rond de 20mm gaan springen... Als ze te klein zijn dan springen ze niet. Maar als je een paar kleinere erbij hebt dan springen die wel mee.

@Ms grey: gefeliciteerd met je eisprong! Geniet van het goede nieuws! Nu hopen op nog meer goed nieuws over een paar weken!

@ Miszy: Ik weet niets van die waardes, maar het lijkt me dat ze je in het ziekenhuis niet gaan vertellen dat het goed is, als het niet goed is.

@hier: Ik verwacht mijn NOD op 4 september ongeveer. Weet het niet heel precies omdat ik niet getest heb en 5 dagen ziek ben geweest van de last van de eisprong :)

4. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    *bijt nagels* nog even en dan mag ik weer :) ik reageer vanavond of morgen even op de rest. Heb een drukke dag gehad met mijn gastouder kindjes <3

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @esmee: fijn dat je eitje eraan komt. Nog even gezellig klusje doen!

Hebben jullie sinds jullie Clomid gebruiken ook meer afscheiding?

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Spannend Marieke502 hopelijk is hij flink gegroeid.

Rosalyn hopelijk heeft de daling een positief resultaat.

Eesme333 hier was mijn laatste meting 24mm en de dag erna is hij gesprongen. Dit was volgens de gyn op cd 20. Je zou ovu testen naast je echo's kunnen doen dan weet je ook of hij positief is als hij gaat springen. Hoe groot was de follikel?

Msgrey jeej super fijn!!!!! Nu hopen dat je ook meteen aangeteld bent. Zijn het niet je darmen die aan het rommelen zijn?

Miszy fijn dat je waardes goed waren. Als het zkh het zegt zal dat ook zo zijn

Vervelend duna dat je zoveel last hebt gehad van de eisprong. Nog twee wkn en dan een nieuwe ronde.

Help85 nee heb altijd al meer;):)

Hier vanmorgen met dl naar het zkh gefietst voor het bloedprikken. Voor het eerst achterop mijn fiets ipv met de bakfiets. Vond het fietsen spannender dan het bloedprikken:p, heb daar totaal geen moeite mee. De verloskundige in opleiding die mij in de zw van E moest prikken die was helemaal van slag omdat ik bleef mee kijken en had toen verkeerd geprikt en kon hem daarna niet meer vinden:p. Moest vk het zelf doen. Ik vond het wel komisch en zij schaamde zich kapot.
    Gelukkig was het vandaag niet druk en stonden we snel buiten. Vorige keer heb ik daar mega lang moeten zitten. Morgen bij het gesprek krijg ik de uitslag. Ben erg benieuwd wat hij te melden heeft en wat de volgende ronde ingezet word.
    Ps Heb zo de neiging om gewoon al een test te doen:$ maar is nog veel te vroeg;)

7. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Dankjullie voor de reacties, ben wel beetje opgelucht! Ik dacht waarde boven de 30 namelijk..

Eemse333, super dat je eitje op springen staat! Dat word dus heel even nog gezellig maken en dan op het super irritante wachtbankje!

Help, ik heb wel iets meer afscheiding, maar niet extreem veel ofzo! Heb jij daar wel last van?

Stefanenlaura, je NOD is 29e toch? Dan zou je best wel een testje kunnen wagen hoor (maar ik ben wel een super vroeg tester, kan nu al bijna niet laten maar ja dat zou echt nergens op slaan :D) maar je kan inderdaad beter even wachten!

8. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    &#9829; Onze lijst &#9829;

FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn.
    Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn.
    Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg
    Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg
    MsGrey / 1e ronde Clomid
    Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn.
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn.
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn.
    Help85/ 1e ronde Clomid 50mg /
    wennuhhh
    Soulva
    Duna / 1e ronde Clomid 50mg /
    Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg /
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /

NODs:

23-08 wistaire
    27-08 wennuhhh
    28-08 FirstGirl
    30-08 stefanenlaura
    30-08 MsGrey
    30-08 xxnanax
    01-09 Miszy
    09-09 Rosalyn
    09-09 Marieke502
    11-09 Bloemhartje
    14-09 Help85
    Soulva en Eemse wachten op ei.

Data ziekenhuis bezoek:

24-08: Marieke502 / 18:25 echo
    25-08: stefanenlaura / afspraak gynaecoloog hoe verder
    27-08: Bloemhartje / afspraak echo follikelmeting
    07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat
    22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis

Mijn nod even aangepast naar de 30 ste. Was even aan het rekenen geweest en 29 klopte niet:D

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ons grootste eitje was gegroeid naar 16mm. De andere hangt op 8mm. Baarmoederslijmvlies was 9mm. En de gyno denkt dat eitje woensdag of donderdag springt. Ik mag woensdag om 10:20 terug.
    We zijn blij!! En hebben huiswerk hihi ;)

10. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Jeej flink gegroeid. Veel plezier &#128521;

11. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Wat zitten we dicht op elkaar he met de NOD! Ik weet zeker dat één van ons wel zwanger is, daar geloof ik echt in!!

Marieke super goed dat je eitje zo goed groeit!! Klussennnnnn :D doe je er ovulatietesten bij?

12. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zojuist wat bruin bloed met afvegen. Zit pas 8dpo, heb zondag eigenlijk pas dat ik ongesteld moet worden.
    Hoe kan het dat mijn progesteron goed was maar mijn lf toch nog te kort als het doorzet zometeen?!
    Ze zei vanochtend aan de telefoon dat met dit progesteron waarde een gewone lf moest van tussen de 12 en 16 dagen...... zucht!! Wordt er moedeloos van.

13. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Nog even afwachten misschien betekent het nog niets Msgrey.

Er zitten idd veel dames kort op elkaar. Hopelijk mag er iemand zwanger zijn.

14. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Misschien een innestelingsbloeding? Ik weet t niet meid, hou ons op de hoogte!

15. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Benieuwd hoe groot die a.s. woensdag is! Hopelijk is hij dan al gesprongen!

16. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hier nog geen verandering, enkel echt stront verkouden. Even langs de drogist geweest voor vitamine C tabletten en neusspray! Hopelijk komt het een beetje los! Maarja wat verwacht je dan ook in NL... zaterdag 31 graden en nu van dat rot weer.

Hier is de zomervakantie weer afgelopen dus ik sta weer in de turnhal om les te geven, geeft wel lekker veel afleiding gelukkig. Zelf jaren geturnd en nu geef ik les dus ken ik lekker mijn "ei" kwijt:p

Hopelijk zegt die temperatuur daling iets dames! Maar ben inmiddels spoken aan het zien want heb ook t idee dat ik last van mijn borsten heb.

Het wachtbankje word langer! Ben benieuwd wie er positief gaat testen deze maand!

17. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    @stefanenlaura. Follikel was vandaag 19mm. Arts zei inderdaad dat hij normaal gesproken springt bij 20 mm, maar met clomid nog wel eens langer kan doorgroeien. Bij jou was hij dus ook doorgegroeid tot 24 mm? Ik moet donderdag terug komen, ze verwacht dat hij dan gesprongen is. Tot die tijd maar aan de bak inderdaad, wat denken jullie tot donderdag elke dag? Of 1 dag overslaan? Weet natuurlijk niet welke dag van de komende dagen echt de eisprong dag gaat worden. Misschien inderdaad je advies opvolgen @stefenenlaura, dan weet ik wel of ik dit keer wel een positieve ovutest kan krijgen.

18. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Misschien inderdaad een innestelingsbloeding, ik duim voor je mee!! Je progesteron was toch niet voor niets goed!!!

19. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Hee dames,
    Heb alles weer even gelezen.. wat veel zeg.. en wat een positieve verhalen. Daar word ik blij van &#128512; MsGrey ik duim voor je dat het inesteling bloeding is!!!

Ik moet nog maar een paar dagen voor menstruatie had al af en toe wat last van mn borsten en wat krampjes.. ook zere benen.. maar helaas gisteren last gekregen van een schimmel infectie.. Dus denk dat het niet gelukt is.. Waarom weet ik niet.. maar gok er op dat we voor de 3e ronde clomid moeten gaan.

Hoop van jullie wel nog veel positieve verhalen te lezen aankomende maand!!

Liefs xx

20. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Jeejtje wat gaat dit snel zeg. Ik probeer iedere dag even mee te lezen maar ook weer om er zo min mogelijk mee bezig te zijn omdat we nu 2 weken vakantie hebben. Msgrey ik duim voor je dat het innestelingsbloed was. De dames die op het wachtbankje zitten veel succes. Morgen nog 4 dagen dus het begint een beetje spannend te worden. Maar daarnaast heb ik flink wat afleiding. Leuke en minder leuke dat dan weer wel. Mijn schoonzus die vorige week de 20w echo heeft gehad daar hebben ze gezien dat het kindje klompvoeten heeft. Het hoofdje konden ze niet goed zien dus die ze krijgt morgen nog een uitgebreiderde echo in Maastricht. Dus voor haar ga ik flink duimen morgen. Mijn andere schoonzus is haar angst datum gelukkig voorbij. Haar zoontje was met 14.6 w gestorven door een hematoom in de baarmoeder. Maar intussen is ze met dit kindje die dag voorbij gelukkig. Ze is nu volgens mij 15.1w zwanger maar ook bij deze zwangerschap is er een hematoom aanwezig wat het dus mega spannend maakt. De leuke afleiding van deze 2 weken zijn het huizen kijken geweest en woensdag naar moviepark en donderdag naar het dolfinarium.

Voor alle nieuwe dames welkom! Heel veel succes met deze mmm. Ik hoop dat we binnekort elkaar allemaal tegen gaan komen in een zwangeren forum!! En dat deze dan gesloten mag worden. Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer maar er zijn gewoon te veel reacties vanaf mijn vorig bericht tot nu haha. Probeer het nu wat meer bij te houden haha.

Zijn er al dames die getest hebben voor hun nod deze ronde??

Ik kan niet wachten op vrijdag/ zaterdag al hoe wel ik niet het gevoel heb dat deze ronde succesvol was. Maar we hebben ons best gedaan!

Deel Deze Pagina