Wauw!! Gefeliciteer nana en msgrey! Ben echt enorm blij voor jullie! Was wel een goede maand deze keer, veel zwangere! Is heeeeel fijn
Wat fijn zeg voor je! Maar even technische vraag: kan je dus een dag voor positieve test een innestelingsbloeding hebben? Dat vind toch meestal tussen dag 7-10 dpo plaats? Anyway, super gefeliciteerd! Lekker genieten
Wauuww MsGrey en xnanax gefeliciteerd! Eindelijk die test in jullie handen! Hier nog geen positieve test en ook nog geen menstruatie. Zaad onderzoek net ook binnen gekregen, je zou rond de 7 miljoen zwemmers moeten hebben dan is het goed en mijn vriend had er 320 miljoen dus daar zal het niet aan liggen. Mijn gyn ging mee duimen dat ik zondag een positieve test in men handen heb en niet ongesteld word. Maar mijn gevoel zegt op naar de volgende ronde..
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn. Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn. Stefanenlaura / 1e ronde Clomid 50mg Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg MsGrey / 1e ronde Clomid Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn. xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn. Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn. Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / wennuhhh Soulva Duna / 1e ronde Clomid 50mg / Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg / Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg / NODs: 23-08 wistaire 27-08 wennuhhh 28-08 FirstGirl 30-08 stefanenlaura 30-08 MsGrey 30-08 xxnanax 01-09 Miszy 04-09 Duna 09-09 Rosalyn 09-09 Eemse 09-09 Soulva 10-09 Marieke502 11-09 Bloemhartje 14-09 Help85 Data ziekenhuis bezoek: 31-08: Marieke502 / echo 13:50, follikelmeting 04-09: Marieke502 / bloedprikken voor progesteron waarden 07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat 10-09: Marieke502 / 10:00 bel afspraak 22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis
MsGrey gefeliciteerd!!!!!! Zo blij voor jullie, en jullie lopen echt gelijk!!!! Zooooo blij!!!! Bijzonder..!!!
Wow ik kijk even niet en gewoon 2 zwangere onder ons!! Super gefeliciteerd msgrey en nana!!!! Geniet er ontzettend van, maar eerst het goede nieuws laten dalen. Hopelijk volgen er meer zwangeren deze ronde!!
Ik ben sinds 2 uurtjes goed ongesteld. Ziekenhuis gebeld omdat ik daar 2 X positieve test heb gehad vanochtend. Het kan erbij horen bij mij, omdat ik het eergisteren ook had, maar het kan ook mis zijn en daarom eergisteren en nu bloed verlies. Even afwachten dus weer..... Word vanmiddag gebeld. Heb alles al bij elkaar gejankt. Ga mijn zoontje in bed leggen en kruip ook in bed.
Ahh msgrey dikke knuffel. Is niet eerlijk. Sterkte meid😔 Xxnanax Gefeliciteerd. Hopelijk bij jou wel een goede zwangerschap. Duim voor je. Firstgirl fijn dat het zaad goed is. Hier nog steeds druppel gewijs bloedverlies. Hoop dat het dit keer snel doorzet. Want kan pas dag 1 tellen als het doorbreekt.
Een hele dikke knuffel lieve MsGrey. Wat onwijs k*t dit! We leven allemaal onwijs met je mee lieverd en duimen voor een goede uitkomst. laura, vervelend dat je ongi nog niet doorbreekt zeg. Als het dan toch komt, laat het dan ook maar opschieten, he Hier gister een redelijk donkere ovu test, maar die van vanmorgen was weer lichter. Eitje al geweest? Ik snap er niks van... ik heb geen ervaring met ovu testen, maar weet wel dat de andere foto's van testen meestal donkerder zijn... dus ik test nog wel ff door hoor.
@missGrey: wat ontzettend naar dit! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid vanuit het ziekenhuis, want dit gun je niemand. Sterkte ermee! @Marieke: ik zie niet echt 2 lijntjes op de foto dus kan niet goed beoordelen of je teststreep net zo donker is als je controlestreep. Je temp daalt al wel mooi zie ik, dus wie weet komt die er aan!
Misschien is deze foto duidelijker stom dat die op zn kant staat... En idd, aan mijn temp te zien komt hij eraan. Wij doen in ieder geval braaf ons huiswerk de komende dagen
Ja dit is een betere foto, maar nog geen positieve test op te zien. Maar hij loopt idd weer af. Misschien was gister middag je piek geweest, maar dat zal je temp dan de komende dag moeten uitwijzen. Ga duimen voor je, spannend!
Helemaal niet leuk msgrey. We denken aan je en hopen op een positieve uitkomst. @marieke. Ik denk haast dat je eisprong gisteren is geweest, ook aan de testen te zien, die overigens niet knalt, maar dat heb ik ook nog nooit gehad. Maar zeker gezien je eiblaasje de 26e al 22mm was, denk ik toch echt dat hij snel na die meting is gesprongen. Ik heb geen testen gedaan dit keer, omdat ze meestal niet knallen bij mij en ik daar dan moeilijk iets van kan af lezen. Zie ook dat wij ongeveer gelijk lopen met onze cyclus, paar dagen verschil. Maandag zat mijn eiblaasje er nog en gisteren was hij gesprongen. Iedere dag gedaan haha, zaadjes van mijn vriend waren van goede kwaliteit en de arts zei dat het dan geen kwaad kon. Wat houden jullie aan als ik vragen mag? Na gisteren (toen ik te horen kreeg dat eiblaasje weg was) overigens niet meer gedaan, nu twijfel ik weer of we dat toch hadden moeten doen... Maar goed eitje kan net zo goed woensdagmorgen zijn gesprongen en dan hebben we het nadien nog wel gedaan...
Wij kregen idd ook te horen dat het best iedere dag mocht. Dus dat hebben we gedaan. Maandag heb ik een echo om te zien of het eitje echt weg is. Maar dat zal idd wel zo zijn. We gaan het vandaag en dit weekend nog even gezellig maken. Niet speciaal voor het ei maar vooral omdat we dat leuk vinden <3 Fijn dat we gelijk lopen
@ Msgrey: Wat heftig! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Goed uithuilen is het enige wat je kan doen Ik leef heel erg met je mee... Houd ons op de hoogte! Ik hoop op een goede afloop. @ Marieke: Ik denk dat je eitje een dezer dagen wel zal springen! Maar goed gebruik van maken