Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames, hier een dwars eitje van inmiddels zo'n 27mm. Tis nog niet gesprongen. En ik moet woensdag terug, als ze er dan nog zit word het vrijdag. En dan moet het weg zijn. Zo niet, dan krijg ik medicijnen waarmee ze het laten springen. Geen idee wat, en of het eitje dan meteen niet meer vruchtbaar is... vergeten te vragen. Iemand een idee? Ik baal ervan :( had verwacht dat het gesprongen zou zijn. Betekent ook dat dit een lange cyclus word. De gyno had het erover dat ze de dosis Clomid wil verhogen en dat ze dan nog een cyclus meekijkt. Weer veel echo's dus de komende ronde. Nou ja, vind het wel prettig eigenlijk. Al is het niet altijd even handig regelen... en wie weet ben ik wel gewoon zwanger ;) a girl can dream... x

2. xxnanax

xxnanax Actief lid

1 nov 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Zoo even weer bij gelezen.. het weekend super druk gehad!
    Maar wel een super leuk weekend.. met zn begin als vrijdag!

Het gaat goed met mij! Ik ben alleen moe en super gevoelige borsten. Ik word er s nachts wakker van soms. Maar goed als het hier bij blijft teken ik er voor. Het gevoel wat ik nu heb is super!! En ik gun het jullie ook allemaal heel erg!!! Ik blijf voor jullie duimen!!!!

22 september eerste echo ! Hopelijk gaat het allemaal goed!:)

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Pfff zwaar gefrustreerd! Mijn temp daalt, glas helder slijm dus beide tekenen van eitje... Spannend wat temp morgen doet. Maar al een week lang geen positieve ovu test, nu zelf nog lichter dan eergisteren... Zouden ze dan toch niet aanslaan? We klussen voor de zekerheid maar ff door...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      4
  4. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Marieke502 hopelijk springt hij snel. Ik denk dat het laten springen geen invloed heeft op de kwaliteit.

Xxnanax fijn dat het nog zo goed gaat. Ja dat gevoel is erg fijn. Hopelijk is de 22ste alles goed.

Help85 wat balen dat je ei er nog niet is. Welke dag zit je nu?

Msgrey Hoe is het met je?

5. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    xxnanax, super fijn dat alles goed gaat!!

WoW help, welke dag zit je nu in je cyclus? Dit is toch niet normaal!!

MsGrey, ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat..

Dames ik lees alles maar er zijn zoveel bijgekomen dat ik het erg vermoeiend vind om op iedereen te reageren :D maar lees alles!

6. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Miszy morgen testen?

7. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Zojuist getest en zie testje hieronder.. Zien jullie iets? Heb wel echt menstruatie krampen dus ik weet het niet meer..

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zit nu op dag 16. Vind temp en slijm gewoon tegenstrijdig met die stomme testen. Baal zo hard dat ik geen tussentijdse echo's heb. Ga het maandag echt aangeven na bloedprikken in het telefonisch consult. Voel ook gewoon beurs gevoel rechts onderin. We wachten de temp morgen maar af...

9. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Oh sorry dan haal ik je door elkaar, dag 16 had ik ook nog geen positieve!

10. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Marieke, succes met je dwarse eitje! Ik denk ook inderdaad dat het niets af doet aan de kwaliteit. Het is gewoon vervelend omdat je cyclus nu langer wordt, maar vandaar de volgende ronde dus 100mg.

Nana ik snap dat het allemaal heeel spannend is, maar wel heeeel leuk! Ken dat gevoel niet, maar kan het me wel voorstellen.

Miszy je kunt inderdaad niet op alles reageren inderdaad, heel begrijpelijk. Maar ik lees inderdaad ook alles! Ik zie nu niets op je test, maar is moeilijk van een foto. Maar wat niet is kan nog komen..

Help, ik herken dat beurse gevoel wat je beschrijft wel een beetje, ik had ook zo'n raar gevoel links onderin, misschien is het gewoon je eisprong? Zou zomaar kunnen gezien je cd en temp en slijm. Mijn ovulatietesten zijn namelijk ook vaak negatief. Vandaar dat ik dat dus deze ronde niet heb gedaan! Succes!

11. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Hee allemaal,
    Is weer ff geleden.. maar wou er ff niet mee bezig zijn.. zit nu op dag 6 van mijn cyclus.. Dus hebben nog even te gaan... Had een hele rare menstruatie.. met veel bloed en later veel slijm verlies.. nog nooit gehad.. normaal 9 dagen menstruatie nu 5...
    T zal allemaal wel.

Misz Grey hoop zo voor jou dat het goed gaat!! Duim voor je!!

Heb net alle berichten even terug gelezen en wil iedereen bedankenvoor de lieve berichtjes! 😙

12. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Ms grey: Hoe is het nu met je?

Dames die vandaag beginnen met clomid, succes! Hoop dat jullie niet te veel bijwerkingen hebben!

@ Zeksem: heb je al contact gehad met het ziekenhuis? Ben wel benieuwd of het uitmaakt dat je de clomid eerder hebt genomen.

@ Miszy: Ik zie op je test van gisteren geen streepje helaas :( Maar een foto is misschien ook wat minder duidelijk dan in het echt. Maar zie in je banner dat je vandaag pas 1 dag overtijd bent? Misschien heb je nog niet genoeg hormonen aangemaakt om de test positief te laten zijn?

@ marieke: Wooow een eitje van 27mm. Dat is groot! Balen dat ie niet uit zichzelf springt. Ik geloof dat er gewoon medicatie is die zorgt dat het springt en dat het dan nog wel vruchtbaar is, maar weet het niet zeker. Volgens mij gebruiken ze die ook wanneer ze eitjes verzamelen in een ander traject (IVF of ICSI dacht ik). Helemaal zeker ben ik er niet van hoor...

@ Nana: Spannend! Laat je ons weten of alles goed is na de echo?

13. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Vandaag 1 dag overtijd en geen rode zee wel krampen..! Spannend

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ik duim blaren op mijn handen voor je ;)
    Vind het ook echt heel spannend.... Hoop echt op een positieve test en geen rode zee! Wanneer ga je weer testen (als je ongesteldheid uit blijft)?

15. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Super lief! Denk morgenochtend als ik nog niet ongesteld ben.. Maar ik ben geneigd om nog KV te kopen maar ja als ik morgen ongesteld word is het ook zonde van het geld :p vanochtend was die zo goed als negatief die vd action😁. Dus kan bijna niet anders dat ik ongesteld word

16. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    houd ons in ieder geval op de hoogte :D

17. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds afwachten.
    Uitslag bloed prikken was goed, bijna 300 gemeten in het bloed en dat staat gelijk aan 4 weken zwangerschap en ik was gisteren (als het goed is dus) 4 weken en 1 dag. Maar nu is de vraag of ik die waarde al had vrijdag en dat het gestagneerd is of dat het sinds vrijdag is opgelopen en het dus goed is.
    Aankomende week dus afwachten en mag maandag (dan pas!!!!) weer bloed prikken en dan kunnen ze kijken of het hgc verdubbelt is, zo ja dan is het goed, zo nee of gelijk gebleven; dat is het mis gegaan.

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Oh wat spannend MsGrey, maar tot nu toe is het dus positief, blijf dat vasthouden!!!

Miszy ik duim ook voor je! Ben benieuwd morgen!!!

19. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    @ Ms grey: Spannend Missgrey, had ik toch gelijk niet waar ;) Duim dat je HCG gewoon verdubbelt. Probeer positief te blijven, al is het soms moeilijk. Meer als wachten kun je helaas niet doen.:)

@ Zeksem: Ik weet dat ik de eerste ronde clomid later begonnen was met clomid cd 5 omdat ik op dat moment bij de arts langs ging. Had toen wel een goed ei. Ben benieuwd of het kwaad kan.

@ Miszy: Spannend Miszy, geen bloed geeft moed roepen ze hier altijd dus ben erg benieuwd morgen.

@ marieke: Dat is inderdaad een groot eitje marieke. Waarschijnlijk krijg je dan hormonen en springt hij alsnog. Volgens mij betekent dat niet dat je eitje onvruchtbaar is. Bij IUI enzo doen ze dat ook. Maar dat denk ik dan he. Ben benieuwd

@ Nana: GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!
    spannend een echo, hoop dat hij goed is en geniet van je zwangerschap

Even een berichtje van mij, heb echt een super weekend gehad in Frankrijk. Even helemaal niet bezig geweest met het zwanger raken. Geen ovutesten, wel getempt dat is inmiddels routine. Tot op heden een redelijk stabiele temperatuur en dus nog geen eisprong inmiddels al op cd 33 aan beland. We kunnen dus concluderen dat de clomid niet heeft aangeslagen. Nog 21 dagen en dan mag ik eindelijk langskomen in het ziekenhuis en dan zien we wel verder.

Dames die met Clomid beginnen succes hopelijk een goed eitje en misschien wel een zwangerschap, hoop doet leven :p

20. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Spannend ms grey! Hoop dat het goed afloopt en dat de waardes zullen stijgen!
    Kan me voorstellen dat maandag voor je gevoel nog heel erg lang duurt :(

Deel Deze Pagina