Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Wow Marieke, wat duidelijk inderdaad!!! Heb ik nog nooit gehad haha, ik kan ook geen donkere streepjes plassen 😁. Dit keer wist ik dat mijn eisprong ging komen, maar nee hoor bleven allemaal vaag haha. Wellicht komt het door de injectie? Anyway fijn weekend!! Kunt eindelijk aan de slag nu..

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zo duidelijk zat Marieke, hopen dat de kans toch nog benut kan worden. Echt een XL eitje!

Klopt rosalyn elke centra eigen behandeling. Maar goed dat er nu geluisterd wordt naar je.

Hoeveel moet progesteron waarde ongeveer zijn na eisprong?

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Wauw! Dat is een mooi streepje Marieke! Tof dat je het deelt! Succes! (ook vast voor de komende 2 wachtweken)

4. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Miszy ik temperatuur niet. Sta heel wisselend op dus is geen beginnen aan.

Eemse volgens mij is die waarde wel goed. Zag lagere waardes voorbij komen die goed waren.
    Volgens mij zegt het niets over een eventuele zw.

Rosalyn hè wat balen meid. Hopelijk is je menstruatie er snel en werkt de clomid nu wel. Wel fijn dat ze mee gaan kijken.

Help hopelijk is de waarde maandag goed en is je ei geweest. De goede hoogte weet ik niet.

Marieke502 WOW wat een gigantisch ei. Fijn dat je injectie mee viel en nu een positieve test oplevert. Veel plezier en succes op de wachtbank bank.

Duna hopelijk snel ongesteld dat de nieuwe ronde kan beginnen.

Hier gaat het redelijk. Erg moe geweest de afgelopen dagen en af en toe wat duizelig. Maar heb ook op school moeten racen. Dus denk dat het elkaar versterkt heeft. Vandaag op auto jacht geweest dus was ook weer een vermoeiende dag. Morgen wat rustiger aan doen.
    Verder dit keer geen ovulatietesten. Heb nu nog echo's en weet nu hoe het rond mijn eisprong voelt dus verwacht dat ik die niet nodig heb.

Hoe is het met de andere dames?

5. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ♥ Onze lijst ♥

FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn.
    Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn.
    Stefanenlaura / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus 33 dgn
    Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg
    MsGrey / 1e ronde Clomid
    Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn.
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn.
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn.
    Help85/ 1e ronde Clomid 50mg /
    wennuhhh
    Soulva
    Duna / 1e ronde Clomid 50mg /
    Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg /
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /

NODs:

23-08 wistaire
    27-08 wennuhhh
    28-08 FirstGirl
    30-08 stefanenlaura

30-08 MsGrey
    30-08 xxnanax

01-09 Miszy
    04-09 Duna
    09-09 Eemse
    09-09 Soulva
    11-09 Bloemhartje
    14-09 Help85
    ?? Marieke502
    Rosalyn primolut kuur

Data ziekenhuis bezoek:

02-09: Marieke502 / 9:30 echo follikelmeting
    07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat
    08-09: stefanenlaura / echo follikelmeting
    10-09: Marieke502 / 10:00 bel afspraak
    22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis

6. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een miskraam gehad. Nu heeft het echt doorgezet. Ze weten niet precies wat het vorige week was want mijn hormoon liep op maar vandaag is het alsnog mis gegaan met 5 weken.
    Maandag bloed prikken en hopelijk geen hcg meer want dan is dag drie en mag ik van ziekenhuis beginnen weer met clomid. Anders afwachten.
    Ik lees morgen de rest bij.

7. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ah MsGrey, wat ontzettend erg en verdrietig zeg! Had echt gehoopt dat het goed zat. Sterkte deze dagen!!

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ahh meis wat naar! Hoop voor je dat je lichaam snel herstelt. Wees lief voor jezelf, sterkte!

9. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ahh nee..... Sterkte meid. Dikke knuffel. Hopelijk kun je maandag meteen beginnen. Maar zorg dat je dit goed verwerkt.

10. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    HoI dames. Ben nieuw hier. Ben bezig met mn 2e ronde clomid. Donderdag bloed geprikt en progesteronwaarde van 175. Erg hoog dus. Heb dus zeker een eisprong gehad. Nu is 12 sep mijn nod. Wil graag in het lijstje aub

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    MsGreyB, wat vreselijk verdrietig. Sterkte lieve meid.

SamirsVrouwtje, welkom. Ik zal je aan de lijst toevoegen.

Hier sinds gisterenochtend mooie donkere ovu testen. Er word volop huiswerk gemaakt ;) en ik test door tot de testen weer minder donker worden.

12. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    ♥ Onze lijst ♥

FirstGirl / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 25 dgn.
    Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / vorige ronde cyclus 27 dgn.
    Stefanenlaura / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus 33 dgn
    Wistaire / 1e ronde Clomid 50mg
    MsGrey / 1e ronde Clomid
    Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde cyclus 29 dgn.
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ vorige cyclus 27 dgn.
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / vorige ronde cyclus van 31 dgn.
    Help85/ 1e ronde Clomid 50mg /
    wennuhhh
    Soulva
    Duna / 1e ronde Clomid 50mg /
    Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg /
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /
    SamirsVrouwtje / 2e ronde Clomid /

NODs:

23-08 wistaire
    27-08 wennuhhh
    28-08 FirstGirl
    30-08 stefanenlaura

30-08 MsGrey
    30-08 xxnanax

01-09 Miszy
    04-09 Duna
    09-09 Eemse
    09-09 Soulva
    11-09 Bloemhartje
    12-09 SamirsVrouwtje
    14-09 Help85
    21-09 Marieke502
    Rosalyn primolut kuur

Data ziekenhuis bezoek:

07-09: Help 85 / afspraak bloedprikken om te kijken of Clomid aanslaat
    07-09: MsGrey / bloedprikken
    08-09: stefanenlaura / echo follikelmeting
    22-09: Rosalyn / Na bespreken 3 rondes Clomid zonder controle ziekenhuis

13. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Misgrey Wat jammer! Heel veel sterkte met het verdriet. Misschien klinkt het lullig, maar ik ben blij dat het zelf op gang gekomen is en je niet heel die rotzooi met tabletten of een curretage hoeft te ondergaan. Hoop dat het HCG snel uit je lichaam is en je verder kunt met de clomid en nieuwe kansen. Ik denk aan je, neem voor jezelf goed de tijd het verlies een plekje te geven. Mocht je even willen kletsen met iemand die het ook pas nog ervaren heeft mag je me altijd een privé berichtje sturen. Dikke kus en knuffel voor jou en je partner:)

14. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal.
    Mocht jij meteen beginnen weer met clomid Rosalyn? Ik roep wel heel hard dat ik weer wil beginnen er mee cyclus dag 3 (morgen dan al) maar vraag mij eigenlijk af of dat wel goed is en of dat überhaupt wel mag.

15. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey msgrey, ik hield expres mn mond erover. Ik heb nog tot een maand na de curretage licht positief getest. Toen maand later was er een groeiend eitje te zien maar toch met primolut begonnen om de menstruatie te laten komen. Ik ben dus 11-06-2014 gecurreteerd en pas weer met clomid begonnen op 31-07-2014.

Nu heeft zoals je weet toen de clomid niet aangeslagen en zit ik nu weer aan de primolut. Hoop dat nu wel de clomid aan gaat slaan.

16. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook gewoon afwachten heb ik met mijn man afgesproken.

Ik heb geen pcos, maar laag progesteron gehalte na eisprong en wordt daardoor steeds snel na ei al ongesteld. Ik heb dus wel van mezelf een eisprong alleen heeft een eitje met zes dagen geen kans om in te nestelen. Nu had ik ook al weer vroeg bloedverlies maar werd door ziekenhuis verteld als innestelingsbloeding vandaar daarna positieve test maar ik zelf denk dat alleen de clomid niet genoeg doet en ik ook nog iets wil voor lf langer te maken maar dat ga ik eens bespreken.

Denk wel dat ik ga kijken of ik een eisprong weer heb over twee weken (als hcg uit lichaam is) dan kan ik kijken wat mijn lichaam doet zonder clomid. Zonder clomid was ik om de drie weken ongesteld :( 2 weken eisprong 3de week ongesteld.

Jij moet nu afwachten tot menstruatie door zet? Duurt dat lang primolut? Of werkt dat redelijk snel?

Heeft verder niemand nog getest? Zag er een paar met bijna nod

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @msgrey: Geef jezelf de tijd om het te verwerken :( knuffel!
    En overleg met de arts is misschien sowieso wel fijn ivm alles wat er nu gebeurd is... goed plan denk ik!

@samirsvrouwtje: welkom!

@ hier: nog steeds niet ongesteld en voelt ook niet alsof het er aan komt. Heb getest maar was negatief. Gisteren middag wel even wat krampen gehad en had hoop dat het zou beginnen maar tot op heden niets... dus we wachten gewoon verder...

18. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Vorige keer dat ik primolut heb gehad, is 7 dagen 3x een tabletje. En werd daarna na 9 dagen pas ongesteld. Normaal moet die na de kuur binnen een week gebeuren. Waarschijnlijk vorige keer zolang geduurd omdat er bijna geen bmslijmvlies was. Hopelijk nu wel sneller omdat er een dikke laag zat.

Waarschijnlijk geven ze je een rust maand tot je eigen menstruatie doorkomt en mag je daarna weer starten met medicatie. Het lichaam heeft toch wat de tijd nodig zichzelf te worden.

19. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu? Je was wel zeker van wanneer je eisprong was toch?

20. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Nu 16 dagen (volgens eigen gevoel, vanuit de pijn die ik voelde). Volgens de arts/echo is het nu dag 17/18.
    Morgen nog maar eens een tweede test doen als het vanavond nog niet door komt en anders maar even bellen denk ik? Vind het lastig, wil ook niet onnodig bellen...

Deel Deze Pagina