Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussion in 'MMM clubs' started by Miszy, May 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Ben benieuwd duna.

Hier vandaag echo gehad en er waren drie grote follikels.
    16, 17 en 19 mm. Deze ronde laten we dus voorbij gaan.
    Ik heb nu voor 6 maanden 50mg clomid meegekregen.
    Ook heb ik utrogestan meegekregen omdat mijn progesteronwaarde te laag was voor het moment van prikken. Hier moet ik 2 dagen na de eisprong mee beginnen en dan dagelijks twee pillen. Dan na 14 dagen een zwtest doen en als het dan negatief is stoppen met slikken en als het positief is dan moet in nog 2 weken slikken.

2. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    Is utrogestan om de eisprong plaats te laten vinden? Had je nu 100 mg clomid gekregen? En moet je na deze maand 6 maanden zelf proberen?

3. MsGrey

MsGrey Actief lid

Jun 20, 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stefanenlaura, wauw! Dat zijn drie grote. Dan zal 50mg ook genoeg doen lijkt het idd.

Ik heb 14 september follikel meting maar zit op de iPad en krijg het niet in het lijstje.

Duna fijn dat je ongesteld bent geworden, deze ronde vol goede moed!

4. MsGrey

MsGrey Actief lid

Jun 20, 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eemse hoe is het bij jou?

5. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Ik had nu 100mg en ga weer terug naar 50mg. Dan is de cyclus wat langer maar dan is de eisprong gewoon goed. Dit moet dus zes maanden zonder controle.
    De utrogestan is voor mijn LF langer te maken. De progesteron was te laag en dit moet er voor zorgen dat mijn LF langer word en de menstruatie word dan uitgesteld tot ik stop met de utrogestan.

Msgrey hebben ze utrogestan bij jou geprobeerd?

6. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    ♥ Onze lijst ♥

FirstGirl / 3e ronde Clomid 50 mg / 25 dgn - 34 dgn- ...
    Marieke502 / 1e ronde Clomid 50mg / 27 dgn.
    Stefanenlaura / 2e ronde Clomid 100mg / 33 dgn
    Wistaire / 2e ronde Clomid 50mg
    MsGrey / 2 ronde Clomid / 1e ronde MK
    Rosalyn / 2e ronde Clomid 50 mg / 29 dgn.
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg/ ZWANGER
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / 31 dgn.
    Help85/ 1e ronde Clomid 50mg / geen eisprong, provera / 1e ronde comid 100 mg
    wennuhhh
    Soulva
    Duna / 2e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie
    Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg /
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /
    SamirsVrouwtje / 2e ronde Clomid /

NODs;

Nieuwe ronde

wistaire
    wennuhhh
    FirstGirl
    MsGrey
    miszy
    Duna
    Rosalyn primolut kuur
    Help 85 provera kuur

NOD
    09-09 Eemse
    09-09 Soulva
    11-09 Bloemhartje
    12-09 SamirsVrouwtje
    21-09 Marieke502
    27-09 stefanenlaura overproductie

Zwanger
    xxnanax

Data ziekenhuis bezoek;

11-09: Firstgirl / echo follikelmeting
    14-09: MsGrey / echo follikelmeting
    18-09: Duna / echo follikelmeting

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Maar bij mij prikken ze progesteron om te checken of er een eisprong is geweest. Als die te laag is, zoals gister, zeggen ze dat er geen ei is geweest. Kan je dan met lage progesteron wel ei hebben gehad?

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Slik sinds 2 dagen nu provera maar sindsdien is mijn temperatuur erg hoog. Herkent iemand dit? Niet dat ik het nu slik en mijn ei in ene is geweest...

9. stefanenlaura

Jul 19, 2012
    1,590
    1
    36
    Female
    noord-brabant
    Sorry help85 dat weet ik niet. Ik heb geen ervaring met temperaturen en provera
    .
    Mijn waarde was op het moment van prikken 11,1of,9. En dit was voor het moment van prikken te laag. Bij mij was er zeker een ei geweest.
    Hoeveel was het bij jou?

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Klopt. Met Provera stijgt je temp als een dolle. Dat zal de gehele 10 dagen zou zijn, de mijne steeg onwijs. Niks van aan trekken *knuff*

11. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

Jan 6, 2013
    1,272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    100 mg doet dus iets teveel zijn werk. Jammer dat deze ronde aan jullie voorbij moet gaan. Wel fijn dat je nu weet hoe of wat voor het komende halfjaar. Ook fijn dat voor de korte LF nu wat geregeld is. Ben benieuwd naar je volgende ronde meid!

12. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

Jan 6, 2013
    1,272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey help, ik krijg primolut voor de menstruatie op gang te brengen, hier nog geen temp verhoging hij blijft netjes stabiel. Vandaag de laatste dag en dan hopelijk binnen een week de menstruatie. Tot wanneer moet jij nu provera slikken?

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Mijn waarde was maar 2,1 dus veelste laag en dus duidend op geen eitje...

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Ah goed om te weten dus! Dan hou ik het alleen netjes bij en negeer ik het verder :)

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Fijn dat het netjes stabiel blijft. Hoe lang heb je het moeten slikken? Ik moet het 7 dagen slikken dus zondag de laatste. En dan hopen dat menstruatie op gang komt. Ze gaf aan dat het ongeveer 3-4 dagen na laatste pilletje moet komen. Maar ze zei ook van het werkt net als de pil. En na laatste inname van de pil werd ik pas net voordat ik weer moest beginnen ongesteld, dus ben benieuwd!

16. MsGrey

MsGrey Actief lid

Jun 20, 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee want het Clomid is mijn progesteron goed: 32. Toen was ik dus ook zwanger.
    Wel vreemd dat het overal anders is hè..... ik had progesteron laag al die andere maanden en mij werd gezegd dat ik wel een eisprong had maar nooit zwanger kan worden met een lage waarde.

17. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

Jan 6, 2013
    1,272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik neem zo na het avond eten het laatste tabletje in. Heb dan 7 dagen lang drie keer een tabletje ingenomen. Normaa gesproken is het inderdaad ook net als de pil. Enkel na mijn curretage werd ik pas 9 dagen na het laatste tabletje ongesteld. Hoop dat het nu eerder komt. Gaan we wel ongeveer gelijk lopen gezellig. Ik krijg nu wel een echo op cd 12.

18. Eemse333

Eemse333 Actief lid

Feb 6, 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    He msgrey en alle andere meiden. Hier nog geen ongesteldheid te bekennen en kan ook goed vd testen afblijven. Al zo vaak teleurgesteld dat ik zoiets heb van wacht zo lang mogelijk. Ten slotte is mijn NOD van vandaag maar een gok, omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong is geweest. Wel weet ik dat het eitje morgenmiddag (maar dan 2 weken geleden) weg was. Dus morgen 14 dagen geleden. Maar je LF fase kan ook langer zijn toch? Jullie weleens meegemaakt? Maar goed mocht het positief zijn kan de test dat waarschijnlijk nu al uitwijzen. Maar hebben vanaf vrijdag eindelijk verlaat "zomervakantie" dus ga wachten, als het lukt...

19. Duna

Duna Bekend lid

Aug 14, 2015
    673
    24
    18
    @ stefanenlaura: bedankt voor je uitleg. Nu snap ik het weer :)

Vind het erg interessant om te lezen hoe het werktet provera en zo! Steekt er toch een hoop van op van zo'n forum.

@eemse: Spannend hoor! Hoop dat je zwanger bent! Mijn LF was 17 dagen deze ronde, dus het kan ook langer zijn. Wordt wel heel nieuwsgierig zo! Houd ons op de hoogte!

@hier: Weet niet of het kan, maar ik lijk nu al last te hebben van stemmingswisselingen. Heb vanochtend pas de eerste pil gepakt... Hoop dat het niet erger wordt...

20. MsGrey

MsGrey Actief lid

Jun 20, 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eemse spannend! Goed van je dat het lukt om niet te testen.

Hebben ze trouwens bij jullie in het ziekenhuis al aangegeven hoe lang ze clomid willen voorschrijven mocht het niet lukken om zwanger te worden?
    Ik heb nog 3 rondes clomid (4in totaal) en als ik dan niet zwanger ben gaan ze kijken wat nog meer behandel methoden zijn.

Share This Page