Fijn om te horen dat ze het gelijk aanpakken! En ze je niet net als mij gewoon laten wachten... Super blij voor je dat je morgen gelijk langs mag komen.
@help85, mijn temp was voor menstruatie 36.7 en is het trouwens ook nig steeds hoor. Ik heb zowiezo deze ronde wel weer last van bijwerkingen opvliegers, moe in de middag en slecht slapen snachts! Pffffff hooop zo dat t aanslaat allemaalll!!
Is wel heel vervelend rosalyn en het is inderdaad alleen de moeite waard als het ook daadwerkelijk gaat werken. Maar we moeten de moed niet opgeven
O gelukkig niet de enige . Ik heb tijdens Clomid kuur weinig bijwerkingen gehad dit keer. Maar nu paar dgn erna wel weer opvliegers en hoofdpijn, maar begin ook beetje snotterig te worden dus wijt het maar lekker daar aan! Maar idd ik hoop zondat die 100mg wel aanslaat!
Goedemorgen dames, Hier goed nieuws vanuit het ziekenhuis. Er was op de echo rechts al een mooi follikel te zien van 14mm en nog eentje van 10mm. Links zat er eentje van 10mm en ook het baarmoederslijmvlies zag er goed uit. Dit betekent dat de Clomid100 haar werk doet. En wij dit weekend aan het werk mogen Vanaf zondag met ovu testen aan de gang, op eigen verzoek/initiatief. Maandag om 16:00 weer een keertje kijken. Maar het ziet er goed uit, de gynaecoloog verwacht binnen 3-4 dagen een eisprong! Wel was ze niet zo happy met mijn LF van maar 10 dagen. Als de Clomid100 er niet voor kan zorgen dat deze LF minimaal 12 dagen word, zal ze me dus nog extra hormonen d.m.v. injectie voorschrijven om te zorgen dat die langer word. Als de LF deze ronde wel goed is, krijg ik voor een aantal maanden Clomid100 mee naar huis om het zelf te gaan proberen.
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 3e ronde Clomid 50 mg / 25 dgn - 34 dgn- ... Marieke502 / 2e ronde Clomid 100mg / 34 dgn - ... Stefanenlaura / 2e ronde Clomid 100mg / 33 dgn - ... / volgende ronde utrogestan Wistaire / 2e ronde Clomid 50mg / MsGrey / 2 ronde Clomid 50 mg / 1e ronde MK/ Rosalyn / 3e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde MK positieve test cd 29 - geen eisprong, primolut 51 dgn - ... / Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / 31 dgn - Help85/ 1e ronde Clomid 100 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / Wennuhhh / 3e ronde Clomid / 31 dgn - 29 dgn - ... Duna / 2e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg / NOD's 01-10: Msgrey 05-10: Miszy 10-10: Duna 19-10: Help85 Zwanger: Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg / xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg / Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg / SamirsVrouwtje / 2e ronde Clomid / Anny88 / 4e ronde Clomid / 1e echo 1 oktober Data ziekenhuis bezoek; 25-09: Miszy / afspraak ziekenhuis 28-09: Marieke502 / echo follikelmeting 30-09: Rosalyn / echo follikelmeting 30-09: Duna / progesteron prikken 02-10: Duna / telefonische afspraak
Wat fijn Marieke, echt super dat de 100 wel aanslaat! Hopelijk blijen we gelijk oplopen... Geen idee wanneer m'n eitje komt, maar we liepen precies op de dag gelijk nu
Dag dames! Mag ik me hier ook melden (en op de lijst). Ik heb me hier aangemeld omdat ik er moeilijk over kan praten met mensen die niet in dezelfde situatie zitten. Wij proberen inmiddels al 16 maanden om zwanger te worden, helaas zonder resultaat tot nu toe. Ik ben 26 jaar en we gaan voor een eerste kindje. We proberen zwanger te worden vanaf eind april 2014. Begin 2015 ben ik bij de huisarts geweest omdat ik maar niet zwanger werd en ook onregelmatig menstrueerde. Omdat de arts PCOS vermoedde heb ik na een bloedonderzoek direct een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Ik kon in april 2015 terecht en daar werd met een echo vastgesteld dat ik inderdaad PCOS heb. De arts wou me geen middel geven om een cyclus op te wekken. Ik moest eerst natuurlijk een menstruatie hebben gehad voordat ik mocht starten met Clomid. In juli 2015 ben ik gestart met de Clomid en moest in de eerste ronde op dag 10,12,14,16 komen voor een echo. De Clomid had goed gewerkt en mooi groot eitje die op nu elke ronde op dag 14-15 springt. Baarmoederslijmvlies was goed en op dag 21 goede Progesteron waarde. Mijn vriend is ook gecontroleerd en hij heeft gelukkig goede zwemmers. Helaas tot op heden nog steeds geen zwangerschap en ook nog nooit zwanger geweest. In het begin vond ik het jammer en dacht, ach volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen maar sinds paar maanden maak ik me er heel druk om en ben ook heel verdrietig. Het lijkt niet voor ons te zijn weggelegd. Ik hoop dat ik met jullie mee mag praten.
Bijtje welkom! Ik begrijp je heel goed. Ik ben heel blij dat ik mama heb mogen worden in 2013 en inmiddels ook alweer vanaf zomer 2014 bezig en sinds juli met Clomid. Dacht echr dat het mij niet nog een keer gegund zou zijn, en dat denk ik nog steeds. Helaas vorige ronde een miskraam gehad met 5 weken en de moed is mij ook behoorlijk in de schoenen gezakt maar ECHT ECHT waar; het kan zomaar raak zijn deze ronde, ook bij jou! Onze tijd komt ook (weer) Heel goed dat het eitje steeds goed groeit, dat is juist een goed teken. Klets gezellig mee, hopelijk hebben we snel allemaal een positieve test.
Wauw Marieke! Goed nieuws! Nu hopen dat je LF fase goed is. Maar ze gaan je LF fase deze ronde nog niet beïnvloeden ga ik vanuit? @bijtje: welkom! Ik ben ietsje minder lang bezig dan jij, maar snap je heel goed! Hoop wel dat je hoop en moed blijft houden. Als je een eisprong hebt, heb je in ieder geval wel kansen! Hoe ver ben je deze ronde in je cyclus?
Hoi dames. Hier eindelijk mijn eisprong op dag 28 na een ovitrelle spuit. Mijn nod komt daardoor op 10 oktober. Als ik deze ronde niet positief test dan ga ik de volgende ronde met de 100 mg starten.
MsGrey: Wat jammer van de miskraam. Ik snap heel goed dat de moed je in de schoenen zakt. Ik hoop echt zo dat het nu gauw raak mag zijn. Iedere maand weer die teleurstelling en verdriet. Duna: Hoeveel rondes ben jij bezig? Ik begin volgende week aan mijn 4e ronde Clomid. Ik zit nu nog in afwachting (3 dagen voor NOD) en had hele goede hoop aangezien ik me voor het eerst anders voelde. (steekjes onderbuik en zeurderige rugpijn in de onderrug vanaf afgelopen zondag). Ik durf geen zwangerschapstest meer te doen. (is nog nooit positief geweest) maar heb vanmorgen een ov test gedaan (ze zeggen dat je daar ook HCG mee kunt meten) maar die liet alleen een controlestreep zien, dus ik denk dat het ons deze ronde weer niet gegund is. Eerlijk gezegd denk ik niet dat de Clomid voor mij voor een zwangerschap gaat zorgen. Nog 2 rondes en dan weer een evaluatiegesprek en dan gaan we praten over andere mogelijkheden. Ben ook behoorlijk de hoop aan het verliezen. Aangezien ik gewoon helemaal niet zwanger wordt. Ondertussen al bijna 1,5 jaar bezig zonder resultaat. Spannend Firstgirl! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.
He meiden begrijp jullie gevoel, zelf ben ik ook vaak even de hoop kwijt. Maar ik weet zeker dat we uiteindelijk allemaal zwanger mogen worden. Weten jullie trouwens of je anti griepinne mag nemen naast Clomid? Ben echt zo stront verkouden en ziek aan het worden...
@help: Weet niet of het mag, staat het niet in de bijsluiter van clomid (te vinden op internet)? Lijkt me dat het wel moet kunnen, zeker als je ze niet meer slikt. slik je nu nog clomid of heb je al de pilletjes er al in zitten? Als er niks in de bijsluiter staat dat het een of ander elkaar tegen kan werken, dan lijkt me dat het gewoon wel kan... Paracetamol doe ik in ieder geval wel gewoon... @bijtje: Ik zit in ronde 2, over 2 weken testen Spannend komende dagen! Ik vind het ook eng om te testen, soms is de hoop beter dan weten dat het niet zo is... Weet niet of eennovulatietest altijd reageert... als dat een goede indicator zou zijn voor zwangerschappen dan zouden ze dat er wel bij zetten. Denk dat je toch gewoon moet testen met een zwangerschapstest om er met zekerheid iets over te kunnen zeggen... @fristgirl: Spannend!
Help85: Ik heb eigenlijk geen idee of dat mag. Misschien idd even de bijsluiter van Clomid doorlezen. Paracetamol neem ik wel gewoon als ik hoofdpijn heb of me niet lekker voel. Al beperk ik het wel tot 1 per dag. Duna: Spannend! Duurt nog eventjes dus. Hopelijk met goed resultaat. Klopt, eigenlijk blijf je elke ronde hoop houden. Een test doen is zo definitief. Ik wil ook pas testen als ik daadwerkelijk overtijd ben. Wat ik meestal niet red omdat ik dan alweer mijn periode heb. Hoe is jullie cyclus met Clomid? Is het regelmatig of zit er verschil in? In heb met 50 een cyclus van 30, 31 dagen.
Ik de bijsluiter staat dan je contact moet opnemen met arts om na te gaan wat kan. Maar zal wel los lopen denk ik. Heb afgelopen dinsdag mijn laatste 100mg ingenomen
Miszy fijn dat je al zo snel kon komen wat is er uitgekomen? Rosalyn wat vervelend dat je zoveel last van bijwerkingen hebt. Marieke fijn dat de eitjes goed groeien! Hopelijk maakt de clomid je lf langer Help hopelijk slaat hij goed aan. Weet niet of je dat mag nemen. Je zou de weekend apotheek even kunnen bellen of wachten tot maandag als je het niet aan durft. Bijtje welkom. Hopelijk mag je snel zwanger worden. De ovulatietest reageert niet bij iedereen op een zwangerschap. Firstgirl fijn dat je ei eindelijk geweest is. En fijn dat ze ophogen als het nu niet raak is. Hier eergisteren alweer begonnen met vloeien nu nog wachten tot het echt doorbreekt. Maandag zou mijn nod zijn. Dan op naar de nieuwe ronde.
@stefanenlaura: Hopen op een succesvolle nieuwe ronde @hier: momenteel gigantisch gefrustreerd. De buren hebben een tuinfeest met een mega tent. Denk dat de tent wel 75-100 m2 is. De muziek staat zo hard dat het net lijkt of ik in een kroeg sta. Aan het begin van de avond leek het alsof ik voor de deur van de kroeg stond, maar langzaam aan wordt het volume opgeschroefd. Zelfs met oordoppen in kan ik alle muziek gewoon meezingen Hopen dat het nog ergens deze nacht ophoudt zodat ik nog wat kan slapen