Goedemorgen dames, Bijtje, ik heb de eerste ronde met Clomid50 en de eerste ronde met Clomid100 echo's gehad. Mocht ik nu niet zwanger raken, en mijn eisprong is op een goed moment en de LF is lang genoeg - dan krijg ik ook voor een aantal maanden mee en houden de echo's op. Spannend met alles wat je voelt, ik hoop dat je niet ongesteld wordt Help, wij maken het de komende avonden nog wel even gezellig ja. Gister ook nog en verder omdat we het leuk vinden. Mijn temp is van (zondag) 36,7, (maandag) 36,5 en vanmorgen 36,4. Dus ik vermoed idd dat er een eisprong aankomt. Ook al geven de ovu testen dat niet aan. Die van gister was zo ver weg dat ik een vergrootglas nodig had eens kijken wat die van straks zegt.
Hey meid, ik begon in april met clomid 50. Toen voor 3 maanden meegekregen. Raakte in de eerste ronde zwanger, helaas mis gegaan. Toen sloeg de 2e kuur in augustus niet aan. En nu heb ik zelf gevraagd om echo's omdat ze je anders een beetje aan het lijntje houden en ik wil dat ze gewoon sneller ingrijpen. Bij ons dus ook niet standaard echo's heb er om moeten vragen. Hoop dat het raak mag zijn bij je! Houd ons op de hoogte! Ik doe hier niet echt meer ovutesten of tempen, in ieder geval niet meer zo structureel als voorheen. Morgen 1e fm meting. Weet niet wat ik er van moet verwachten is gewoon een normale binnenwaardse echo neem ik aan? Moet om half 11, ga gelijk mijn klachten van de clomid bespreken. Want die slapeloosheid is echt killing.. kan gewoon niet in slaap komen. Hopelijk als ze dan niet aanslaan gaan ze niet over naar 100 mg maar wat anders.
Help85: Ik temperatuur niet. Maar heb wel op dag 14-15 een positieve ovulatietest. De dagen daarvoor en daarna weer 1 streep dus neem aan dat het goed gaat. Maar wellicht overwegen waard om te zien of het ook daadwerkelijk zo is. Marieke502: Duidelijk. Als alles goed is dan krijg je dus ook mee voor een aantal maanden. Ik lees wel op internet dat je lichaam elke periode anders kan reageren op de Clomid. Spannend! Toch een teken dat er wat veranderd! Op welke dag van de cyclus zit je nu? Rosalyn: Dus als je er om vraagt zullen ze het niet weigeren? Ik heb soms toch een beetje mijn twijfels omdat ik geen echo's krijg. En tot nu toe ook geen zwangerschap heb meegemaakt. Ook voordat ik met Clomid begon had ik eisprong (maar wel onregelmatig en regelmatig positieve ov testen) maar helaas tot de dag van vandaag niks. Follikelmeting is inderdaad inwendige echo. Vervelend dat je niet kan slapen van de Clomid. Ik heb er veel stemmingswisselingen van en val nu nog moeilijker af dan voorheen. Ook s nachts van gloeiend en zwetend wakker. Hopelijk is het snel raak voor iedereen! Hier zijn mijn borsten inmiddels minder pijnlijk en vol aan het worden (wat meestal het begin van mijn menstruatie betekent). Ik ben bang dat ik vandaag of morgen toch weer een nieuwe ronde in zal gaan. Op naar ronde 17. Hopelijk kan ik de moed er een beetje inhouden. Ik moet in november weer op gesprek en ga dan vragen of ik 1 ronde 100 mg mag nemen. Waarschijnlijk gaan we in 2016 iets anders proberen.
Dames CRISIS, Wij zijn vandaag 5 jaar samen YEAHH, morgen de 1e follikelmeting maar nu heb ik zoiets van kunnen we het wel gezellig maken vandaag dan hihi niet dat ze daar dan last van hebben ofso morgen
Net terug, bm slijmvlies was zich aan het opbouwen en de eitjes waren 8-10mm, was in verhouding met de dikte van de bmslijmvlies goed. Enkel wel te weinig voor cd 12. Moet nu maandag terug op cd 17 en ze gaf aan zondag te beginnen met ovulatietesten. Dus dan doen we dat maar! Verder niets besproken over hoe hierna eigenlijk was een snelle afspraak ben denk ik 5 minuten binnen geweest. Hopen dat de eitjes komende dagen gaan groeien! Als de eisprong rond maandag dinsdag zal wezen betekend dat mijn NOD 19 oktober zal worden op mijn verjaardag! Dat moet toch geluk brengen dan ?
♥ Onze lijst ♥ FirstGirl / 3e ronde Clomid 50 mg / 25 dgn - 34 dgn- ... Marieke502 / 2e ronde Clomid 100mg / 34 dgn - ... Stefanenlaura / 3e ronde Clomid 50mg / 33 dgn - 27dgn - ... met utrogestan Wistaire / 2e ronde Clomid 50mg / MsGrey / 2 ronde Clomid 50 mg / 1e ronde MK/ Rosalyn / 3e ronde Clomid 50 mg / 1e ronde MK positieve test cd 29 - geen eisprong, primolut 51 dgn - ... / Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / 31 dgn - Help85/ 1e ronde Clomid 100 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / 2e ronde 100mg Wennuhhh / 3e ronde Clomid / 31 dgn - 29 dgn - ... Duna / 2e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie Bloemhartje / 1e ronde Clomid 50mg / Bijtje89 / 4e ronde Clomid 50mg / NOD's 05-10: Miszy 10-10: Duna 12-10: Msgrey 14-10: Marieke502 19-10: Help85 19/20-10: Rosalyn Zwanger: Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg / xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg / Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg / SamirsVrouwtje / 2e ronde Clomid / Anny88 / 4e ronde Clomid / 1e echo 1 oktober Data ziekenhuis bezoek; 30-09: Duna / progesteron prikken 02-10: Duna / telefonische afspraak 02-10: Marieke502 / echo FM 05-10: Rosalyn / Echo FM 08-10: Help85 / progesteron prikken + telefonische uitslag
Fijn dat er in ieder geval wel al twee aan het groeien zijn. Hopelijk groeien ze mooi door en heb je maandag mooie grote eitjes. Zou wel een mooi verjaardags cadeautje zijn.
Rosalyn: Zou mooi zijn op je verjaardag! Hopelijk groeien ze goed door. Hier net helaas ongesteld geworden. Was 2 dagen overtijd en kreeg stiekeme hoop. Helaas weer niet gegund. Op naar ronde 17
Ohhh das balen Bijtje89 . Blijf jij nu de volgende ronde in dezelfde dosering? Rosalyn dat zou een SUPER cadeau zijn! Ga voor je duimen dat het uit mag komen!
Ik moet nog 2 maand met 50 Mg Clomid. Ik moet eind november weer heen voor evaluatie gesprek. Ik denk niet dat de Clomid het gaat worden voor ons. Zou wel graag de dosis willen verhogen maar dat doen ze niet als je gewoon eisprong hebt met 50. Ben heel verdrietig. Alweer die teleurstelling. Weet niet hoe lang ik het nog vol ga houden. Op dit moment ga ik me toch beseffen dat het voor mij misschien niet voorbestemd is.
Het wat jammer bijtje Hopelijk mogen jullie snel genieten van een mooie zwangerschap 😚 dikke knuffel.
Bijtje niet opgeven hoe moeilijk het soms ook is! Waarom zou je willen verhogen terwijl je er een eisprong mee krijg dan? Ik ben al blij als ik een ei krijg met Clomid
Thanks meiden!! Snap je wel Help85 dat je graag een eisprong wilt. Lijkt me ook enorm frustrerend als dat niet het geval is. Dosis zou ik wel willen verhogen. Wat ik lees is dat vrouwen die ook elke maand een goed ei hebben, maar ook niet zwanger worden met 50 vaak wel succes hebben met 100. Maar dat hoeft voor mij natuurlijk niet te gelden.
Hee dames, mijn nod is 10 oktober, 3e ronde Clomid 50 mg zou het dan 3x scheepsrecht zijn? Als ik in de pendels mag hopen?
En toen was het oktober. Dit word onze maand dames! Ik voel het! <3 Mijn eisprong is geweest, mijn temp was de afgelopen twee dagen laag (36,4) en was vanmorgen opeens hoog (36,7). Dus dat is alvast super. Morgen weer een echo maar ga er dus vanuit dat hij weg is. Nu word het wachten om te zien of mijn LF ook langer is... ik hoop het zo. Ik zit niet te wachten op nog meer hormonen in mijn lijf... we duimen gezellig verder firstgirl,ja! Een beetje geloven in de pendels mag best
Hoi dames, Vinden jullie het goed dat ik hier een beetje mee kom kletsen en lezen? Ik zit in hetzelfde schuitje en het lijkt me wel fijn om wat contact met lotgenoten te hebben. Mijn verhaal in het kort : In November 2014 gestopt met de pil, maar de menstruatie bleef uit. Afgewacht tot begin Juli, toen naar de huisarts en die heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis. Na diverse vragenlijsten, bloed- en zaadonderzoeken hadden we eergisteren een eerste afspraak bij de fertiliteitsarts. De uitslagen wezen uit dat het zaad prima is, maar dat er geen eisprong wordt waargenomen. De arts heeft middels een echo gekeken hoe het er uit ziet, en hierna voorgesteld om met Provera te starten en hierna Clomid. Ik heb gisteren de 1e Provera tablet geslikt, en moet in totaal 5 dagen dit doen en dan af te wachten of er een menstruatie volgt. Zodra dit het geval is moet ik bellen voor een nieuwe afspraak , en op de 3e dag mag ik met Clomid beginnen. Best spannend, en omdat het niet een onderwerp is wat je zomaar met iedereen bespreekt ben ik op internet op zoek gegaan naar informatie, dat bracht me op dit forum! Het lijkt me een mooie manier on toch er over te kunnen praten, en via deze weg wat meer informatie te krijgen. Groetjes Kwisa
Firstgirl: Hoop dat het deze ronde raak gaat zijn voor je! Marieke: Goed nieuws! En morgen nog even de echo afwachten en dan begint het wachten. Over 2 weken hopelijk goed nieuws! Welkom Kwisa! Leuk dat je mee komt kletsen.