Ik geprobeerd gebruikt. Meestal krijg je een kuur van 5-7 dgn ik had 7 dagen. En dan wordt je gemiddeld na 3-7 dgn na de kuur ongesteld. Ik werd netjes na 3 dgn ongesteld. Als het na een week nog niet gekomen was had ik moeten bellen
Geen goede uitlag en maandag aan de provera...... Zojuist toch positief getest!! Ik ben gewoon weer zwanger. Ik sta te shaken als een rietje!! En ben zoooo bang.....
Ik heb een foto maar niet zo'n hippe telefoon dus krijg em niet geupload Maar hij is heel duidelijk! Maar ben wel echt onwijs bang.
Jeetje MsGrey! Dat is spannend!! Dikke knuffel meis. Maandag maar even de gynaecoloog bellen dan. En ben natuurlijk wel heel benieuwd naar je foto
Yeahhh wat een duidelijke test zeg, gefeliciteerd meis! En snap dat je bang bent maar probeer alvast voorzichtig te genieten
Wauw msgrey. De test is idd al erg duidelijk. Begrijpelijk dat je het mega spannend vind en bang bent. Duim voor je dat het nu wel goed gaat. Hoeveel dagen na je ovulatie zit je nu? Esmee wat naar dat je weken niet overeen komen met je echo. Hopelijk is vrijdag alles bijgetrokken. Dikke knuffel. Kwisa wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. De dag een beetje overleeft? Hoe is het met de andere dames?
Zoooo, daar ben ik eindelijk weer. Verhuizing is zo goed als klaar. Nog een hoop te doen voor wat betreft aanpassingen van het huis en een hoop dozen uit te pakken, maar eindelijk weer tijd om lekker relaxed op de bank te zitten met de laptop en op het forum volledig bij te lezen! Wooow Ms grey!! Gefeliciteerd! Probeer toch te genieten, al snap ik heel goed dat je ook bang bent. Maar dat wat geweest is, hoeft natuurlijk niet nog eens te gebeuren. Hoop voor je dat het een mooie zwangerschap mag zijn! @stefanenlaura: Hoop voor je dat het deze ronde beter zal zijn, in ieder geval wel fijn dat je goede moed hebt! Grappig dat je uit de omgeving van Uden komt. Kom ik ook oorspronkelijk vandaan... @rosalyn: Is er nog iets gezegd over de spotting, in het ziekenhuis? Kleine eitjes, hopelijk groeien ze nog goed door, ben benieuwd naar maandag! Wel geinig dat je dan je NOD op je verjaard zou zijn. Hopelijk het mooiste verjaardagscadeautje ooit! @miszy: balen dat de 100mg niet meer werkt Wat wordt het strijdplan nu? @marieke: Fantastisch dat je een mooi eitje had en dat ie ook goed gesprongen is! Ook wel fijn dat ze je LF nu goed in de gaten houden met prikken. Spannend! Kom vooral gezellig op het wachtbankje erbij zitten @Bijtje: Wel erg balen dat je ongesteld bent geworden Maar niet te snel de moed opgeven! Er is nog meer dan clomid. Dus als het niet voldoende werkt, dan kunnen ze nog vanalles anders proberen! Er blijven uiteindelijk weinig mensen kinderloos tegenwoordig. @firstgirl: Dan hebben wij op dezelfde dag onze NOD Hoop voor je dat 3x scheepsrecht geldt! @Kwisa: Welkom! Hoop dat je hier op het forum je verhaal goed kwijt kan en steun kan vinden. Ik vind het in ieder geval enorm prettig om ervaringsverhalen van anderen te horen Hoop dat je menstruatie snel komt en je snel met een nieuwe ronde mag beginnen @Eemse: balen dat de echo niet zo goed was Zijn erg spannende tijden! Hopen dat de volgende echo beter is. Maar als ze zeggen dat het 2 kanten op kan gaan, dan kan het natuurlijk ook nog de goede kant op gaan. Probeer daar toch een beetje aan vast te houden! @help: Hoe zit jij nu in je cyclus? Zooooo... Dat is weer een lang genoeg bericht. Hier vrijdag uitslag van progesteron prikken gehad en die was goed. Weet niet wat de waardes waren, maar heb volgens de arts een eisprong gehad. Als ik niet zwanger ben dan nog een ronde met 25mg en echo's. Als het dan ook gewoon weer goed gaat, dan mogen we daarna een x aantal maanden zelf aan de slag. Hoop dat het niet nodig is natuurlijk! Was ook bij de cardioloog geweest ivm benauwdheid, maar die kon er niets van maken. Hart was in ieder geval in orde . Hij denkt nu dat het een bijwerking is van de clomid (ook al zegt de fertiliteitsarts dat het niet kan). Hij zei: 'misschien dat je even enkele maanden kan stoppen met clomid om te kijken of het daar aan ligt. Je bent ten slotte nog maar 30 en nog jong'. Ik werd zo ontzettend boos op die man! Hij begrijpt duidelijk niet hoe moeilijk het is om 2 maanden al je kansen te vergooien en af te wachten of het aan de clomid ligt. Ik wacht het op deze manier wel af, stop vanzelf een keer met clomid (of zwanger of omdat het niet werkt) en dan kom ik er wel achter. Ondertussen natuurlijk wel nog heel even overleggen met de fertiliteitsarts hierover...
@ MsGrey : Gefeliciteerd! Ik hoop dat je angst snel wordt vervangen door blijdschapm en dat je er van kan gaan genieten... @Laura : De dag heb ik goed doorstaan, rustig aan gedaan, maar in de loop van de avond begon het opnieuw en ik zit nu voor de 2e nacht op rij beneden. Wel is het minder heftig als gisternacht en heb het idee dat het nu eerder weer afneemt, ik hoop zo weer verder te kunnen gaan slapen.. @ Duna : Dankjewel! Ik vind het ook fijn om hier mee te lezen en ervaringen uit te wisselen! Ik snap dat die opmerking van de cardioloog niet zo lekker valt, dat had mij ook boos gemaakt, ik zou het inderdaad met de fertiliteitsarts bespreken.
Hè kwisa wat vervelend dat het vannacht weer was. Kan het van de medicijnen komen Duna fijn dat je nog een ronde met echo's krijgt als het nu niet gelukt is. Idd ff overleggen met fertiliteit arts maar zou bij mij ook niet goed vallen. Hier vandaag een rommel dag. De kast van dl even uitgezocht 😱 wat een werk. Nu ff plat want niet zo goed geslapen vannacht
Ik vermoed dat het wel van de Provera komt ja , anders is het wel erg toevallig.. Ik heb vannacht "maar" anderhalf uur op gezeten en toen trok het weer weg en heb ik de rest van de nacht door kunnen slapen. Ik ben benieuwd of het vanavond/vannacht weer zo is...MIsschien reageert mijn lichaam er wat heftig op omdat het hele geburen natuurlijk al vanaf November vorig jaar plat heeft gelegen, herkent iemand dit? Vandaag de laatste Provera pil ingenomen. Dus op naar de volgende fase, afwachten of de menstruatie komt... Ik ben benieuwd, rare gewaarwording hoor dat je nu niet af kan wachten tot je menstruatie komt, dat was tot vorig jaar wel anders haha!
Wel fijn dat je nu dan je laatste provera hebt genomen. Hopen dat het slapen dan ook weer beter wordt! Ik heb nooit provera gebruikt dus kan je er niets over vertellen helaas... Maar hoop voor je dat je menstruatie snel doorbreekt en je snel aan een nieuwe ronde met nieuwe kansen kunt beginnen
He meiden, bedankt voor jullie lieve reacties! Inderdaad zonder tegenbericht uitgaan van het beste. En klopt msgrey ze nemen altijd een gemiddelde, en bij alles is dat niet iedereen voldoet aan het gemiddelde. Lief dat je jou verhaal met mij wilde delen, las op andere forums dat de groei wel vaker achterloopt in het begin en gewoon bijtrekt. Ik hou jullie op de hoogte! En msgrey wauw een hele duidelijke test, maar ik begrijp het volkomen wat ontzettend spannend. Hoeveel dagen na je ovulatie zit je ongeveer? Ik duim enorm voor je mee!!
@kwisa herken het niet helemaal. Maar hopelijk begint het snel! @duna fijn dat de verhuis stress voorbij is. Ik wacht nog op een ei, hoop dat die vandaag springt. Moet donderdag weer prikken
Dat is dus een beetje het probleem. Mijn uitslagem waren niet goed en geen goede eisprong. Had 2 eitjes en een zelfs niet gesprongen volgens hun. Kon van de miskraam zijn en daarom zou ik provera krijgen. 2.5 week lang echo's gehad maar zag er niet hoopvol uit. En nu toch een psotieve test! Daarom had ik mijn nod al op 12 oktober gezet maar was eigenlijk 3 oktober. 3 oktober dus ook positief getest en ziekenhuis zegt nu dat ze denken dat ze t ei gemist hebben die gesprongen is of het al eerder dan mijn eerste echo gesprongen is. Wel gaan ze even voor de zekerheid na kijken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is (daar maak ik mij een beetje druk om) omdat er 1 eitje niet mee gesprongen was. Misschien inmiddels wel weg maar dat weet ik dus niet. Hoe is het met jou? Andere meiden? Fijn dat de verhuizing er op zit. Is alles nu ook klaar voor zo ver?
Oke ik snap je bezorgdheid helemaal! Wanneer gaan ze nakijken of het allemaal goed zit? In zo'n vroeg stadium kunnen ze natuurlijk nog niet heel veel zeggen? Op welke cd had je de eerste echo? Dan moet je ei vroeg gesprongen zijn, want een ontzettende spannende periode weer zeg. Ik hoop dat ze snel wat onzekerheid weg kunnen nemen. Hier alles oke, vrijdagmiddag de echo, hoop zo op beter nieuws. Maar besef dat die ene echo maar een momentopname was, is ook moeilijk te zien allemaal. En afwijken van het gemiddelde kan natuurlijk altijd. Ze wil ons behoeden voor een teleurstelling, omdat het 2 kanten op kan gaan. Maar wil liever nu uitgaan van het positieve, mocht het anders zijn deal ik daar dan wel mee. Gelukkig heel de week werken, dus veel afleiding. Dat het maar snel vrijdag mag zijn!