Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Spannend msgrey, wnnr mag je langskomen?

Eemse gekukkig een drukke week dan is het zo vrijdag!

Hier straks 2e fm om 15:00 naar mijn idee nog geen eisprong gehad ook ovutesten gedaan zat en zon een licht streepje. Ben benieuwd maar heb er een hard hoofd in aangezien hij vorige ronde ook niet aansloeg

2. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Msgrey: Jeetje! Dat lijkt me echt mega spannend! Ben ook heel benieuwd wanneer ze gaan kijken hoe het nu zit! Hoop voor je dat ze je ei gewoon gemist hebben!

Verhuizing hier is nog lang niet klaar. Huis staat voorlopig nog wel vol met dozen denk ik en moet nog een hoop gebeuren aan het huis, maar moesten ons andere huis snel uit. (huisbaas deed en doet overigens jog steeds erg moeilijk :x) Hebben zojuist een nieuwe keuken gekocht :D We hopen voor de kerst helemaal klaar te zijn met de benedenverdieping en dan boven te beginnen.

@Eemse: Hopen dat je week snel voorbij gaat en dat het snel vrijdag is :)

@ Rosalyn: Hoop toch dat er iets positiefs uit komt. Op welke dag zit je nu?

Houd het hier weer nauwlettend in de gaten. Vind het allemaal maar spannend. Hoop zo dat er snel positief nieuws komt van iedereen!

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Eemse, spannend hoor!! Een drukke week helpt mij ook altijd met het lange wachten.
    MsGrey, ik duim met je mee lieverd.
    Duna, balen dat je huisbaas zo moeilijk doet. Pff alsof de verhuizing en de rest niet genoeg zorgen met zich meebrengt. Wel leuk dat je een keuken hebt gekocht. Wat voor kleuren en materialen hebben jullie uitgekozen?

Ik ben vanmiddag voor de eerste x bloed wezen prikken. One down, two to go...

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hier weer niets gebeurd. Weer een kuur primolut en nu naar clomid 100 dus over een maand pas weer wat actie haha

5. firstgirl

firstgirl Actief lid

16 apr 2015
    129
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hier vanmiddag mijn progesteron uitslag gekregen. Deze was uitstekend nu dus nog even afwachten. Volgens zkh is mijn nod 09-10 maar ik wacht gewoon af tot 10-10 denk ik. In ieder geval als ik vrijdag zou testen doe ik het pas in de middag. Omdat ze op mijn werk weten dat ik in de mmm zit. Spannend!!!!

6. Kwisa

Kwisa Lid

1 okt 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Help85 : Hopelijk is je ei in aantocht, spannend!
    @MsGrey : Heb je binnenkort een afspraak voor een check? Ik hoop dat je gauw te horen krijgt dat het allemaal goed zit!
    @ Eemse : Nog een paar dagen, en dan hopelijk ook opgelucht ademhalen..
    @ Duna : Ik herken je verhuisperikelen, wij moesten destijds ook vrij snel uit de oude woning, en zijn nog een hele poos zoet geweest met uitpakken en inrichten. Een nieuwe keuken, leuk!
    @ Marieke : *high five* goed bezig! Was het druk? Of was je vlot aan de beurt? Dat vind ik altijd zo iritant, zo’n propvolle wachtruimte.. brrr… haha!
    @ Rosalyn : Jammer, maar op naar de volgende ronde inderdaad, nieuwe ronden nieuwe kansen
    @ firstgirl : Spannend! Net als Eemse kan het voor jou dus niet snel genoeg Vrijdag zijn..

Hier gaat het overdag goed, maar de avonden en nachten wat minder, dan speelt de buikpijn steeds op. Heeft een van jullie een idee of dat een heftige menstruatie kan worden, zo’n eerste na lange tijd? Als ik op mijn buikpijn afga die ik nu steeds ervaar word ik toch een beetje nerveus haha! :$

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Rosalyn, hé wat onwijs balen! Dikke knuffel.

Firstgirl
    , wat fijn dat je progesteron goed was! Daar hoop ik ook op. En nu verder wachten... argh, succes!

Kwisa
    , mijn eerste menstruatie was heel heftig. 7 dagen volop. En dan iedere 2 uur verschonen he... dus succes!! En koop vast grotere tampons, als je die gebruikt ;)

Ik maak altijd via het internet een afspraak om bloed te prikken. Dan kom ik netjes op tijd en trek een nummertje. Maar meestal moet ik dan alsnog lang wachten. Lekker handig. Dus ik was eindelijk aan de beurt en heb een beetje (vriendelijk) gemopperd tegen de dame die mij prikte. Verteld die me doodleuk dat er op de zuil waar je het nummertje pakt, een speciale knop zit voor internet afspraken, die krijgen dan voorrang... tja, en dan zit je daar met je mond vol tanden haha! Ik wist dat niet. Heb die knop nog nooit gezien... maar goed, donderdag dus maar op het knopje drukken XD domme Marieke actie...

8. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Marieke: Het wordt een beetje een off-white keuken met een gelamineerd werkblad in een houten kleur. Beetje de middenweg tussen modern en landelijk :) Verder met zwarte accenten (spoelbak, kookplaat, oven, afzuigkap en handvaten). Hebben ook hele toffe zwarte deurklinken dus dat vonden wij wel een goede combi :) Beetje eenheid in huis :) Vind het altijd lastig te omschrijven... zien is makkelijker ;)
    Bloedprikken is altijd vervelend. Inderdaad de volgende keer dan maar goed zoeken naar dat knopje als dat tijd scheelt!:D

@ rosalyn: Balen dat het niets gedaan heeft:( Wel fijn dat ze je meteen primolut geven en je niet aan laten modderen! Alvast veel succes voor de volgende ronde!

@firstgirl: Spannend! Ik vind het in ieder geval maar lang duren tot 10 okt... ;)

@kwisa: Hopelijk is het alleen erge buikpijn en valt het uiteindelijk wel mee... :)

9. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Ms grey Dat maakt het helemaal spannend. Hopelijk zit alles goed.

Esmee fijn dat je de hele week moet werken dan gaat het sneller.

Duna wat naar dat je huisbaas zo moeilijk doet. Leuk een nieuwe keuken. Hij klinkt leuk. Rust op je gemak alles uitpakken.

Rosalyn Ow nee, wat klote zeg.

Firstgirl fijn dat de waardes goed zijn! Laat vrijdag maar komen.

Kwisa wie weet valt het mee. Hopelijk is hij er snel en valt het,mee.

Marieke Haha zou mij ook kunnen overkomen. Fijn dat het nu gezegd is dan weet je dat voor de volgende keer.

Hier net te horen gekregen dat de baby van de beste vriendin van mijn zus is overleden in de buik. Ze was al 36 weken. Pff ook al ben ik niet zwanger maar wat komt dat als een klap binnen. Ze hadden al zo lang moeten wachten op een zwangerschap :(

10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    dat is wel heftig stefanenlaura :( Kan me best wel voorstellen dat dat aangrijpt! Scheelt ook dat je weet hoe gewenst zo'n kindje is... dat maakt nóg erger! En 36 weken... pffff... moet er jiet aan denken... :(

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje stefanenlaura dat is wel heel erg heftig zeg, sterkte!

@hier: nog steeds geen ei te bekennen. Moet donderdag progesteron testen maar weet de uitkomst al. Net als vorige ronde geen effect. Ik ga vragen donderdag als ze de uitslag door bellen of ik een ander middel mag. Ik geloof niet dat 150mg wel zal helpen. Of dat ze eens een echo kunnen doen. Misschien groeit er wel wat maar wilt het niet springen. Nadeel van geen tussentijdse echo's.... Wat zouden jullie doen? Gewoon 150mg afwachten?

12. Kwisa

Kwisa Lid

1 okt 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marieke : Oef.. 7 dagen? Dat geeft de burger moed.. :)
    Wat een actie met dat bloedprikken, zoiets zou mij ook kunnen gebeuren inderdaad haha! Ik had iets vergelijkbaars bij mijn eerste afspraak met de fertiliteitsarts, in de wachtkamer zit een brievenbus, en het is de bedoeling dat je daar je patientenkaart ingooit zodra je er bent, en dan komen ze je zsm roepen. Nouja, zo hebben we dus onnodig lang in de wachtkamer gezeten de eerste keer.

@ Duna : klinkt als een mooie keuken! ;)

@ Laura : Wat erg! Vreselijk! Veel sterkte,.. :(

@ Help : Ik zou denk ik vragen om een echo, wellicht geeft dat wat meer inzicht? Succes!

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Duna, je keuken klinkt super mooi! <3 maar snap dat het moeilijk beschrijven is. Misschien krijgen we wel een mooie foto te zien tegen de tijd dat het klaar is ;)

Laura, oh wow dat is heftig. Dikke knuffel meid. Tis vreselijk als zoiets overkomt. En helemaal als het zo dichtbij komt :( arme vriendin en arm klein baby'tje :(

Help, ik zou starten met de Clomid150 en om echo's vragen. Succes!

Kwisa, ohja -- en dat klinkt dus weer als een actie voor mij XD gelukkig zijn we nu beide wijzer.

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    We leren met zn allen altijd en elke dag weer bij... :)

Kan in november als de keuken staat wel eens proberen een fotootje te plaatsen ;)

15. Anny88

Anny88 Lid

4 jun 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey. Ik kom ook even terug piepen.

We hadden op 1 oktober onze eerste echo.
    Het hartje klopte en het zag er allemaal goed uit!
    Dus dat is een serieuze geruststelling! Want alles wat ik voelde voordien kon ik niet thuiswijzen: is dit nu goede buikpijn (baarmoeder die groeit) of slechte buikpijn (gaat het mis?)? Waarom ben ik niet misselijk ? etc etc... Die onzekerheid maakte me gek.
    Nu moet ik terug op 12 weken voor de nekplooimeting.

Alvast nog heel veel succes meiden!

16. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig Laura!

Goed nieuws Anny! Geniet ervan

Hier vandaag uitslag gekregen en mooie uitslagen. Hcg klopt ook met 4 weken termijn maar voor de zekerheid willen ze vrijdag nog een keer hcg prikken om te kijken of het mooi oploopt. Ook omdat ik dus volgens hun geen goed ei gehad zou hebben willen ze het in de gaten houden.
    Nog even spannend dus voor hier.

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Wat fijn Anny!

Ook fijn voor jou msgrey, dat het voor nu in ieder geval positief nieuws is. Op naar meer!!

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Msgrey fijn nieuws zeg, hopelijk zit alles gewoon goed en kan je lekker gaan genieten. Waarom dachten ze ook alweer dat je geen goed ei had? Door de bloedwaarden?

Anny88, goed om te horen dat alles goed gaat.

@hier: temp wel iets gestegen dus hoor nog op een wonder voor morgen. Wel raar kaartje deze maand door begin temp zo hoog door provera.

19. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zou zelfs helemaal geen ei gehad hebben. Vandaar dat ik provera zou krijgen. Gelukkig op eigen initiatief een zwangerschapstest gedaan en niet aan de provera begonnen. Ik had namelijk zelf wel het idee dat ik een ei gehad had.
    Heb dit ook wel aangegeven dat ik dit erg vreemd vind van hun. Zonder enig onderzoek en tegen mijn eigen woorden in dat ik wel een eisprong dacht te hebben gehad schreven ze mij provera voor.
    Uitleg is dat ze het (zoals het lijkt) inderdaad verkeerd ingeschat hebben.
    Mijn vertrouwen in het ziekenhuis is niet zo hoog meer!

20. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Help ik zou vragen vorm echo's en wel voor 150mg maar da n met echo's want idd wat je zegt misschien springt hij niet maar groeit hij wel.
    Wie wet is hij nu toch gekomen. Omdat je temperatuur is gestegen. Gebruik je ovulatietesten?

Duna laat het fotootje maar komen straks.

Anny. Gefeliciteerd met jullie kleine frummeltje. Nu nog een paar weekjes uitzitten en dan zijn de eerste 12 wkn voorbij. Geniet van je zwangerschap.

Msgrey wat fijn dat de uitslagen goed zijn. Gefeliciteerd en fijn dat je meteen weer zwanger bent. Hopelijk blijft hij nu wel goed zitten. Wanneer heb je de eerste echo? Vervelend dat ze inderdaad niet geluisterd hebben. Ik zou zelf idd ook eerst een test hebben gedaan voor ik daar aan begon.

Hier al begonnen met ovulatietesten. Hopelijk dit weekend positief.

Deel Deze Pagina