Hey dames, Dikke knuffel voor de dames die het hard nodig hebben deze dagen. Verdorie zeg, wat een rot situatie met die vrienden, Esmee. Ik zou volgens mij eruit hebben geklapt dat 'als het dan zo makkelijk gaat, waarom ik dan al zo lang bezig ben?!' ik heb trouwens pas heel kort in de gaten dat je gebruikersnaam je eigen naam is, maar dan andersom.... sorry hihi. Slaap lekker Laura ik ben ook erg moe deze ronde. Morgen nog twee pilletjes Clomid en dan ist weer klaar deze ronde. Dan kan mijn lijf weer aan het werk. En wij ook.
Haha ja Marieke, ik moest een naam bedenken en veel was al bezet helaas. Zijn jullie soms niet bang dat er mensen meelezen? Ik dacht er eigenlijk laatst pas aan. Maja aan de andere kant, zijn zoveel mensen die zo heten dus wat dat betreft kan dat iedereen zijn haha. Want hier is eigenlijk niemand op de hoogte van onze situatie. Manlief wil dit graag als een verassing houden, ooit zo afgesproken. Ik merk wel dat ik het steeds moeilijker vind om het geheim te moeten houden, maar vind het wel leuk als het lukt. Gelukkig kan ik er goed over praten met manlief, en geeft hij aan dat als ik het graag wil vertellen hij daar achter staat en mij daarin steunt. Ik vind het soms alleen lastig bij mijn ouders, zeker nu met die miskraam. Heb even op het punt gestaan, maar toen dacht ik weer aan de tranen die dan zouden komen en was net een beetje klaar met de tranen eigenlijk. Ik zie wel hoe lang we het volhouden, gelukkig weten ze op mijn werk wel vd situatie, en gelukkig zijn een paar collega's ook vriendinnen, dus daar kan ik wel mijn ei kwijt. Is ook een stuk gemakkelijker als ik weg moet voor afspraken in het ziekenhuis en/of als ik me even minder voel. Fijn om zo met elkaar dingen te kunnen delen, thanks for the support meiden!! Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn!!!
Dat vind ik ook lastig, dat de omgeving geen benul heeft van waar je mee bezig bent, het zorgt soms ook voor pijnlijke situaties inderdaad. Een update van deze kant : Vanmorgen naar ZKH geweest ivm het niet ongesteld worden na de Provera : ook daar vinden ze het maar bijzonder en hebben ze er geen verklaring voor. Omdat ik van de pil altijd wel netjes ging menstrueren is het voorstel om dus een stripje daarvan te gaan doen. Wel wat langer bezig maargoed, je moet wat he.. Ik vraag me alleen af hoe dat dan straks verder moet maar vooralsnog heb ik daar geen vragen over gesteld, dat borrelt altijd pas naar boven wanneer je alweer uren verder bent..
Help ik krijg het gevoel dat je misschien toch een eisprong hebt gehad... Dit vooral omdat je borsten steeds meer pijn gaan doen en je temp torenhoog is.. Je zou een testje kunnen wagen?
@stefanenlaura: Hoop dat je lekker geslapen hebt @Marieke: Ben benieuwd wat het voor je doet deze ronde @eemse: Ik ben ook wel eens bang dat er iemand mee leest, maar aan de andere kant weet je nooit wie het is... zolang je je voor en achternaam niet noemt kun je ook altijd ontkennen dat je het bent, er kunnen zoveel mensen zijn die exact hetzelfde doen als jij. Mijn vriend wil het ook heel graag als een verrassing houden, maar dat trok ik echt niet. Dus ik heb het nu aan de meest belangrijke personen verteld. Maar hij zegt helemaal niets hierover tegen vrienden of familie. Vind het dus wel echt knap dat je het niet verteld hebt! Zeker na wat je nu hebt meegemaakt! @kwisa: wel gek dat ze daar geen raad mee weten... maaar ja... fijn dat er een soort van oplossing is in ieder geval. Lijkt me alleen erg nutteloos voelen, de pil gaan slikken terwijl je zwanger wilt worden. Of valt dat wel mee en laat ik je daar nu pas over nadenken... @hier: zojuist terug van de echo. Zowel ik als de arts hadden geen nuttige eitjes verwacht, maar er bleek er toch een te zitten en maar liefst al 15 mm groot. Dus waarschijnlijk springt ie over 3 dagen of zo. Nu geen echo's meer. Deze maand nog afmaken en dan nog 3 maanden zo proberen zonder echo's. Tenzij er iets verandert in positieve of negatieve zin Dus wij gaan maar aan de bak in ieder geval!
Esmee, mijn man en ik hebben nooit een geheim gemaakt van het feit dat wij samen graag een kindje willen. Onze liefdesbaby <3 Ik heb alleen tegen bijna niemand verteld dat we al bezig zijn en dat het dus zoveel moeite kost. Dit is niet iets wat ik angstvallig geheim houdt, maar het is ook niet iets dat ik aan de grote klok hang zeg maar. Dus ja, wat betreft het meelezen van de eventuele bekende... tja, daar ga ik me niet te druk om maken maar toch even snel mijn avatar aangepast hihi...dus misschien toch wel een klein beetje druk gemaakt... Kwisa, wat een geklooi! Dikke knuffel meid. Jij gaat dus weer voor eventjes aan de pil. En nu maar hopen dat dit inderdaad werkt. Help, ik sluit me aan bij Rosalyn. Doe gewoon ff een test. Kan geen kwaad toch ik heb zaterdag ook een test gedaan. Mijn temp bleef ook zo hoog. Ik was flink ongesteld dus ik verwachtte er niks van. En het was ook idd niks. Hier ook een baal dag. Zoooo moe. Stomme hormonen... ik moet nog twee pilletjes...
Ja die gedachten heb ik ook wel gehad. Maar nadat door bloedtest gebleken is dat ik geen eisprong heb gehad hebben we nog maar 1x geklust. Daar tussen zit 4/5 dgn. Dus mocht ik toen ei hebben gehad is kans op zwangerschap minimaal. Ik wacht nog even paar dgn af en na 7 dgn moest ik toch contact opnemen met zkh als ik niet ongesteld ben geworden. Maar is gewoon wel raar dat de vorige keer zo lekker snel kwam. Maar rosalyn bij jou duurde het toch ook 9 of 10 dgn?
Ik denk dat in onze omgeving niemand er van staat te kijken als het zo ver is, krijg van goede vriendinnen ook weleens de vraag of we al bezig zijn. Maar niet heel vaak, dus tnt goed gelukt om daar op te reageren. Maar iedereen ziet hoe we met kinderen zijn, we hebben 3 pracht neefjes en daar zijn we super gek mee. Normaal moet de man er niet altijd iets van hebben, terwijl bij ons kwamen ze al logeren toen ons jongste neefje net 4 maanden was. Overal waar kinderen zijn, zijn wij er mee in de weer. Dus er zal niemand van op kijken, maar weet zeker dat niet veel mensen verwachten dat we echt al een hele poos bezig zijn. Duna, wat fijn van je ei wiehoeee!! Goede eitjes zijn fijn. En Kwisa, lijkt me inderdaad een vreemde gewaarwording weer aan de pil, ben zeer benieuwd of je daar je menstruatie van krijgt. En snap dat je je achteraf dingen afvraagt, heb ik ook regelmatig. Want mag je dan wel gewoon met clomid starten daarna?
Hey ja eerste keer op dag 9 ongesteld geworden, 2e keer pas op dag 10 en nu op dag 4... maar 4 dagen ongesteld geweest is al weer weg nu... hopelijk komt t dan snell
@ Duna : Dat bedacht ik mij dus inderdaad toen we na de afspraak weer naar buiten liepen, dat het vreemd is om aan de pil te moeten gaan met een kinderwens.. En succes! 1 ei is toch een kans! @ Marieke : thanks! Ook een knuffel voor jou, geef daar waar het kan gewoon ff toe aan de vermoeidheid. @ Eemse : Ja ik start daarna met Clomid inderdaad Succes allemaal dames!
Nog 1 dagje clomid en dan zit het er al weer op! Ben zo mega nieuwsgierig naar zondag hoop zo dat er eitjes zitten😕 morgen een dagje vrij jippieeee
Vandaag echo gehad, en helaas was de baarmoeder niet schoon. Terwijl ik toch al vanaf donderdag bloed. Ook was te zien dat de baarmoedermond niet of niet meer open stond, dus dan kan er ook niets "groters" uitkomen. Nu dus toch mediatie gekregen (waar ik helaas al bang voor was). Dit moet ik vandaag en morgen inbrengen en dan moet ik vrijdag terug komen om te kijken hoe het er voor staat. Aan de ene kant heb ik het niet zo op medicatie, omdat je vaak hoort dat de baarmoeder daarna alsnog niet schoon is. Maar de gyn gaf aan dat er al wel een deel weg was en dat dit misschien het laatste zetje was. Maar ik vrees wel voor alsnog curettage eerlijk gezegd en dan heeft dat afwachten om dat te voorkomen dus geen zin gehad. Ik vind het allemaal erg veel wat er op me afkomt en die krampen de afgelopen dagen en nu die zijn echt vrij pittig (en medicatie helpt niets). Maar vind vooral de vertraging die ik op loop zo niet fijn, er is maar 1 doel en wil door. Maar goed daar hebben meer meiden last van of last van gehad. Ik verwacht namelijk dat ik na een eventuele curretage ook een aantal weken rust moet gunnen aan mijn lichaam en baarmoeder, verwacht niet dat ik meteen door mag, maar daar heb ik geen ervaring mee. Gelukkig mag ik vrijdag al terug komen om te kijken hoe het er dan voor staat, hoef gelukkig niet weer één week af te wachten ofzo.
@eemse, Pfff meid had ook zo gehoopt dat alles al schoon was! Balen zeg.. ga ervan uit dat je cytotec heb gekregen net als ik. Bij mij duurde t even voordat t ging werken maar toen t begon dacht ik dat ik dood ging van de pijn. Wat bij mij hielp was een warme kruik en mn voeten op 2 kussen zodat ze hoger lagen. Hoop dat je vrijdag gewoon door de goedkeuring komt! En dan kun je je weer focussen op dat doel wat we allemaal hebben! Dikke knuffel en sterkte meid
@marieke: sterkte met je laatste pilletjes. @rosalyn: spannend! wel fijn dat je op zondag op echo mag. Dat doen ze bij ons in het zh echt niet... we duimen voor je in ieder geval! @eemse: Dat is wel flink kl*te zeg! Ten eerste omdat er nu dan allemasl rommel je lijf in moet, ten tweede omdat je dan nu nog niet verder kan en ten derde omdat je er dan nog steeds mee bezig moet zijn en het dus nog niet echt los kan laten Had het echt anders gehoopt voor je! Maar zoals je zelf ook zegt, wel fijn dat ze je niet eindeloos laten wachten en je vrijdag al een afspraak geven.
Esmee wat kl*te zeg. Hopelijk doen de medicijnen zijn werk en mag een curettage je bespaart blijven. Duna spannende hopelijk springt hij snel. Veel plezier. Rosalyn nog een paar dagen wachten hopelijk doet de 100 zijn best
Dikke knuffel Esmee. Wat een rot situatie. Sterkte meis. Hier behoorlijk last van de hormonen. Ben echt niet gezellig opt moment en dan moet manlief het ontgelden. Die kan dan niks goed doen...pff. Rosalyn, ik duim voor je! Op naar mooie eitjes! Duna, spannend!!