Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Er komt natuurlijk veel meer bij kijken. Las net ook dat topic waarin je meeschrijft van koolydraatarm. Ben zelf al glutenvrij omdat ik coeliakie heb maar ga dat boek ook maar eens bestellen. Wat ik ook biet begrijp dat er iedere keer een menstruatie opgewekt moet worden... totaal geen activiteit geef dan gelijk die 150 mg ipv weer primolut en weer 2 weken verder pff ben der gewoon even klaar mee..

2. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    He Rosalyn! Wat ontzettend balen meid, pff ik snap dat je echt een baaldag hebt en er moedeloos van wordt en klaar mee bent. En inderdaad elke keer ben je zo weer een poos verder, en in een half jaar tijd geen fatsoenlijke kans gehad. Toch lees ik echt vaker dat 150mg dan opeens wel aan slaat, maja dat is bij iedereen anders. Waarom je dan perse eerst primolut moet weet ik ook niet. Destijds was het bij mij omdat er na 127 menstruatieloze dagen aan iedere kant wel 10 kleine eitjes zich hadden opgehoopt. Even grote opruiming gehouden haha. Maar als er inderdaad helemaal geen activiteit is waarom dan steeds primolut. En ik herken het helemaal van alleen zijn bij een afspraak, mijn partner moet daar steeds vrij voor vragen dus daar maken wij keuzes in. Ik schrijf sinds kort alles op wat ik wil vragen, zodat ik niet naar buiten loop en dingen vergeten ben. Maar soms ga ik dan thuis terug denken en heb ik wel weer wat vragen, maar in ieder geval minder.

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Je moet eerst ongesteld zijn voordat je verder kan. Ik krijg ook steeds opwekkuren. De baarmoeder moet eerst schoon zijn voordat je weer aan nieuwe ronde kan beginnen is mij gezegd.

Weet hoe je he voelt meis, het is echt klote! Maar hoop voor ons beide dat de 150 aanslaat en het laatste is wat we hoeven te gebruikrn

4. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Meelezen van andere. Laat ze maar lkkr lezen. ik maak er geen geheim van dat we bezig zijn met een tweede.

Kwisa zal idd wel heel raar voelen aan de pil gaan. Hopelijk heeft het effect. En kun je naderhand eindelijk beginnen met jullie kinderwens.

Met doorsturen ging bij ons vrij makkelijk. Ik heb mijn zorgen van de eventuele gevolgen van mijn keizersnee neergelegd. Nou komen die niet vaak voor maar toch. Werd meteen doorgestuurd en kon gelukkig ook binnen 3 weken terecht. Ik was toen ruim 9 maanden gestopt met de pil. Inmiddels alweer ruim een jaar gestopt met de pil. Tijd vliegt voorbij :(
    Hopelijk hebben volgend jaar rond deze tijd een groeiend ukje.

Esmee super fijn dat je schoon bent. Hopelijk is het snel 17 november.

Duna veel plezier met het wachtbankje. Hopelijk een mooie roze wolk deze maand.

Help jeeej eindelijk ongesteld. ik zou naar 150mg gaan.

Rosalyn dikke knuffel. Wat k*t zeg. Hopelijk is er donderdag wel iets gegroeid. En heeft de clomid nog iets van effect. :( lees op papier zetten en dan donderdag vragen.

Msgrey Hoe is je echo gegaan?

Hier gisteren de menstruatie volledig doorgebroken. Altijd leuk als een drukke dag hebt :(. Inmiddels weer helemaal op kracht na een paar geweldige dagen kamp.
    Ik zal mijn nieuwe nog er even inzetten. Want ik verwacht dat ik nu iedere maand netjes een cyclus van rond de 28 heb. Dus 19 november de nieuwe datum.

5. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ♥ Onze lijst ♥

Marieke502 / 2e ronde Clomid 100mg / 34 dgn - 28 dagen -
    Stefanenlaura / 4e ronde Clomid 50mg / 33 dgn - 27 dgn - 26 dgn met utrogestan
    Rosalyn / 1e ronde clomid 100 / 1e ronde clomid 50 zwanger, MK / 2e & 3e ronde clomid 50 geen eisprong
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / 31 dgn -
    Help85/ 1e ronde Clomid 150 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / 2e ronde 100mg geen eisprong, provera
    Duna / 2e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie
    Bijtje89 / 4e ronde Clomid 50mg /
    Kwisa / een strip de pil daarna ronde 1 clomid 50mg
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /
    JLA / 1e ronde Clomid 50 mg

NOD's:
    09-11: DUNA
    12-11: Marieke502
    19-11: stefanenlaura

Zwanger:
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg /
    Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg /
    Anny88 / 4e ronde Clomid / 1e echo 1 oktober
    MsGrey / 2e ronde Clomid / 1e echo 20 oktober
    FirstGirl / 3e ronde Clomid / 1e echo 30 oktober

Data ziekenhuis bezoek:
    29-10 Rosalyn / 2e echo follikelmeting

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    ♥ Onze lijst ♥

Marieke502 / 2e ronde Clomid 100mg / 34 dgn - 28 dagen -
    Stefanenlaura / 4e ronde Clomid 50mg / 33 dgn - 27 dgn - 26 dgn met utrogestan
    Rosalyn / 1e ronde clomid 100 / 1e ronde clomid 50 zwanger, MK / 2e & 3e ronde clomid 50 geen eisprong
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / 31 dgn -
    Help85/ 1e ronde Clomid 150 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / 2e ronde 100mg geen eisprong, provera 39 dgn / 3e ronde 150mg
    Duna / 2e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie
    Bijtje89 / 4e ronde Clomid 50mg /
    Kwisa / een strip de pil daarna ronde 1 clomid 50mg
    Eemse333 / 1e ronde Clomid 50 mg /
    JLA / 1e ronde Clomid 50 mg

NOD's:
    09-11: DUNA
    12-11: Marieke502
    19-11: stefanenlaura

Zwanger:
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg /
    Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg /
    Anny88 / 4e ronde Clomid / 1e echo 1 oktober
    MsGrey / 2e ronde Clomid / 1e echo 20 oktober
    FirstGirl / 3e ronde Clomid / 1e echo 30 oktober

Data ziekenhuis bezoek:
    29-10 Rosalyn / 2e echo follikelmeting

17-11 Help / progesteron prikken

7. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Hopelijk is er nog een plekje voor mij. Ik ben Silvia ben 23 ik ben getrouwd en ik heb ook pcos. Voordat ik het wist ben ik ook een paar keer naar de huisarts geweest en die wilde mij niet doorverwijzen nadat me man zoiets had van uhm ik wil dat je ons doorverwijst toen gebeurde het. Bij de gynaecoloog aangekomen zeiden ze pcos-achtig daarna als het een jaar niet lukt om zwanger te raken terugkomen, dus na een maand hadden wij zoiets van we gaan echt geen jaar wachten. We zijn een halfjaar of zo bezig geweest met onderzoekingen etc. Inmiddels gestart met primolut en clomid dus morgen is cyclus dag 10 en om 9u echo. Ik ben benieuwd. Ik las heel veel mee van begin tot eind maar durfde nooit te schrijven. Sorry voor mijn hele lange bericht 😁

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Geeft niets, Silvia welkom! Spannend voor je! Hopelijk zijn er morgen al een paar eitjes te zien voor je. Succes in ieder geval.

9. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Dank je Help. Hopelijk lukt het bij jullie ook en liefs heel snel. Dit is ook pas de eerste ronde voor mij, dus zeker spannend.

10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wanneer nemen jullie eigenlijk je Clomid in? Heb nu een ronde tijdens de lunch geprobeerd en tijdens ontbijt. Zou je bijv voor slapen gaan minder last hebben van bijwerkingen?

11. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Ik nam het rond 15.00 in maar aangezien ik helemaal geen last had van bijwerkingen weet ik niet als dat zou helpen.

12. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Silvia welkom. Fijn dat jullie nu ook een stap vooruit mogen. Hopelijk morgen mooie eitjes. Had je wel een eisprong of blijf die helemaal weg?

Ik neem ze nu in de ochtend voor het ontbijt maar heb ze ook een ronde voor de lunch en een ronde voor het avondeten gehad.

13. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Bedankt Stefanenlaura. Ja hoop ik ook ik heb geen idee hoe of wat enige wat ik is dat ik morgen een echo heb. Ja ik werd in een jaar niet meer dan 5/6 keer ongesteld.

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Stefanenlaura : Spannend! Succes weer deze ronde!! :D

@Joy/Sylvia: Welkom! Je mag gewoon meeschrijven hoor :D Gezellig juist! En lange verhalen zijn ook gewoon welkom (vond je verhaal trouwens niet zo heel erg lang). Spannend, je eerste echo! Hoop dat je mooie eitjes hebt :D

@Help: Ik heb ze eerder altijd heel vroeg ingenomen en daarmee had ik veel bijwerkingen. Deze maand ergens in de loop van de ochtend ingenomen iedere keer en nu eigenlijk heel weinig bijwerkingen gehad. Maar weet niet of het kwam doordat ik het iets later innam...

@Hier: Heb een baaldag. Een collega is gisteren bevallen van een zoontje. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik moest het vanochtend van een patiënt horen. Ze had het wel ook aan mijn werkgever laten weten. Snap er niks van... Vond het echt niet leuk het niet eerst van haar te horen... patiënt en werkgever vonden het ook een beetje raar.
    Daarnaast was zij in 1x zwanger, had ze een voorbeeldige zwangerschap, bevalling was ook gewoon goed gegaan en kindje slaapt ook direct door. En dan blijf ik me naar afvragen waarom het bij ons niet lukt. Ik hoef geen perfecte zwangerschap en zo... wil alleen maar zwanger worden. En vind het zo ontzettend oneerlijk dat zij alles (maar dan ook echt alles) krijgt voor wat betreft babygeluk en ik helemaal niks :(
    sorry... moest het gewoon even kwijt :(

15. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Het is trouwens niet dat ik het haar niet gun! Ik ben ook echt heel blij voor haar. Maar ik baal enorm voor/vanwege mezelf...

16. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Heel begrijpelijk duna. Idd wel vreemd dat de cliënt het wel weet maar jij niet. Is ook niet eerlijk dat sommige mensen heel erg lang moeten wachten tot het eindelijk gelukt is en andere meteen zwanger zijn. Dikke knuffel.

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje idd niet erg tactisch ook. Begrijp je heel goed duna. Ik kan er ook er boos om worden. Bijv ook vorige week of twee wkn geleden in het nieuws dat de 4e baby naar beneden is gegooid in NY, dan denk ik er zijn hier zoveel vrouwen die graag een baby zouden willen hebben en dan zijn er gewoon zulke zieke mensen die ze kapot gooien... Zo bizar!

18. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ja, heel bizar! Ik kan me heel veel dingen voorstellen en heel veel dingen echt begrijpen (ook als ik ze niet zelf mee heb gemaakt ), maar daar snap ik écht niets van...

19. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    :eek: dat nieuws heb ik gemist . Welke gek haalt het in zijn hoofd om dat te doen.

20. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Morning dames!! Dank je Duna ik snap je helemaal. Bij mij in de familie zijn ze ook steeds weer zwanger echt leuk maar niet voor mij😞 me schoonfamilie idem, maar ja je kan er niets aan doen dan ze alleen maar te gunnen. Ik laat het straks in ieder geval wel ff weten hoe of wat.

Deel Deze Pagina