Spannend Joy. Ja is idd vervelend dat iedereen om je heen zwanger word. Je gunt het ze allemaal maar hebt het liever zelf. Is jullie familie op de hoogte van jullie komende traject?
Hey dames, Snap nietdat dat soort mensen inderdaad kinderen krijgen.. je gooit je eigen kind toch niet uit t raam... Hoi joy, welkom en klets gezellig mee! Hoe is vandaag je echo geweest? hier niet veel boeiend heb het redelijk weer van me af kunnen zetten en gestopt met balen in zoverre gewoon weer overal mee bezig. Afgelopen 2 dagen wel steeds steekjes rond mn heupbot rechts dus toch weer een sprankje hoop ontwikkeld dat er donderdag er toch een eitje gegroeid is!
Dankje allemaal! @ StefanenLaura alleen m'n schoonmoeder weet het voor de rest niet ect iemand verteld alleen blijven ze steeds vragen wanneer dit en wanneer dat wordt er helemaal gek van. en hier me baarmoederwand was dik dus goed teken maar ik had een paar kleine eitjes dus ik moet vrijdag terug om. De gyn zei omdat het pas cyclisch 10 is dus heel vroeg is het niet erg. Maar ik weet niet natuurlijk niet hoe het allemaal gaat. Als je in het begin een paar eitjes hebt en daaruit 2 gaan springen of...... Geen idee😕
Hey meid, zal je mijn ervaring delen!. Vorige cyclus 50 mg op cd 12 een echo geen eitjes mooie bmwand. Cyclus dag 17 geen eitjes doorgegroeid dus menstruatie opwekken. Nu op cd 11 geweest kleine eitje bm wand 4 mm donderdag op cd 15 terug. Ben ook benieuwd is atijd afwachten. Soms duurt t toch nog iets langer als 14 dagen met clomid hoor. Komt vast goed!
Ohw oké want ik vroeg me af als die eitjes dan niet teveel zijn en als ze het dan niet gaan afremmen of als er altijd of in de meeste gevallen in begin veel eitjes zijn.
@ Rosalyn klopt duurt altijd heel lang en voelt wel als 100 jaar. Ik heb in begin wel 100 testen gedaan ik werd helemaal gek. Gehuild en gelachen en weer gehuild 😂😂😂😂. Maar nu heb ik zoiets van ik zie wel 't komt goed. Gelukkig heb ik een man met wie ik heel goed kan praten dus dat scheelt weer.
Hopelijk groeien jen eitjes mooi door en springt er eentje. Rosalyn hoop echt voor je dat er donderdag een ei zichtbaar is.
@stefanenlaura; ik ben vandaag begonnen maar nergens last van nog. Moet zeggen dat ik bij de 100 ook geen bijwerkingen had maar bij de 50 wel. Hopelijk blijft het zo! Had vanmorgen wel zoiets van pff dit was normaal voor 3 dgn. Zal morgen wel helemaal zijn dan heb ik er 6 op, wat je normaal niet eens jn totaal neemt bij 50 haha
@rosalyn: ik hoop zo dat er donderdag wat te zien is!! @joy: eitjes springen als ze groot genoeg zijn. Meestal vanaf 20mm. Soms ook wat later nog. Dus als je weet hoe groot ze zijn bij de meting dan kun je er iets over zeggen. Geloof dat ze volgens de artsen pas mee gaan tellen als 10mm of groter zijn. @help: hoop dat je geen bijwerkingen gaat hebben met de 150!
Nou dankje Duna dit alles wist ik niet nu pas snap ik het. Bedankt meid en ik duim ook voor jullie. 😘😘
Hoi meiden, hoe gaat het hier? Hoe is het met jou Eemse? Hier vandaag de tweede echo gehad al weer. Een mooie echo met een hartje. Ben wel erg misselijk maar even doorzetten.
Dag dames? Ik probeer af en toe mee te lezen. Ik hoop gauw nog eens te kunnen lezen dat iemand zwanger is! Msgrey, misselijk zijn is zeer vervelend maar nog eventjes doorbijten zal wel over gaan en wat je in de plaats krijgt is fantastisch! Ik zit op cd 12 en ben gisteren naar zh gegaan voor echo. Hij zag nog niets.. Enkele eitjes van 10. Hopelijk slaat de clomid nog aan. Veel succes iedereen.. Hopelijk lees ik snel nog eens goed nieuws. Dat geeft me hoop! Gr
MsGrey super fijn dat de echo goed was. Vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk word dat snel minder. Geniet van je zwangerschap. JLA wanneer,mag je terug voor een echo? Hopelijk dan wel een eitje. Help fijn dat er nog een geen bijwerkingen zijn. Duim voor je dat ze wegblijven. Ja is echt gigantisch veel. Daar doe ik drie cyclussen mee en de hoop voor jou dat het nu wel helpt. Duim duim Hier vandaag laatste clomid pil gehad. Vanaf het weekend maar weer extra gezellig maken nu staan we nog op stand rood. Duurt al een week.
Hoe laat heb je de echo vandaag Rosalyn? @ JLA hopelijk groeien je eitjes nog goed Wanneer heb je nog een echo? @ Stefanenlaura: Spannend! Succes en veel plezier dit weekend/deze week
Hoi dames. Nog steeds enkel eitjes onder de 10 mm. Wel het baarmoederslijmvlies van 4 naar 6 mm. Daarom wilt ze het toch nog even geven en moet ik a.s. dinsdag terug. En anders direct weer aan de primolut en naar de 150 mg. Ik zelf heb me er nu gewoon op ingesteld dat ik a.s. dinsdag aan de primolut ga en half november ongesteld zal worden.
Ohhh balen Rosalyn hebben ze aangegeven waarom je nu niet zo goed op Clomid reageert, aangezien je met 50 zwanger bent geraakt?
Shit Rosalyn. Had toch echt iets anders gehoopt Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag van Help... vind het wel gek dat je eerder wel reageerde op de clomid en nu niet meer...