Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Yeah temp weer mooi hoog vanmorgen dus durf nu wel zo goed als zeker te zeggen dat mijn ei is geweest! Mijn eerste eitje met Clomid, dus helemaal happy ☺️

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Omg help hierdoor wordt ik blij en hoopvol voor mezelf wakker! Spannend zeg, nu voor t eerst op het wachtbankje meid!! Spannendds

Hier kotsmisselijk al 3 dagen dus ging bijna twijfelen maar zonder eisprong is zwanger raken toch echt onmogelijk denk een griepje onder de lede! Laat de menstruatie maar snel komen..

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Wat fijn om te horen Help!!
    En balen Rosalyn. Idd maar hopen dat je ongesteld word.

Hier afgelopen vrijdag naar een concert van Editors geweest in Amsterdam. Die avond is een spier in mn schouder bekneld geraakt. Geen idee hoe. Maar gruwelijk veel pijn. Dit was bijna over. We hebben gisteravond een ronde Glow gelopen in Eindhoven. Zit op de trein terug te wachten...schiet het vervolgens weer in diezelfde spier!! Pijn!! Vandaag aan het werk (ben gastouder) met twee kleine kindjes. Dus zwaar onder de pijnstillers en een afspraak gemaakt bij de fysio. Want dit kan zo niet. Het word een lange dag vandaag...pff :(

4. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Jeetje marieke lijkt me heel vervelend.. ik heb als kind een keer mn borstspier verrekt bij t turnen.. dus ken me verstellen dat je vergaat van de pijn.

Hier de eerst bruine spotting. Zal morgen wel doorbreken, netjes net als vorige ronde 4 dagen na stop primolut blij dat ik niet zo lang heb hoeven wachten. Morgen gelijk even vellen zal de 1e echo wel 22 nov zijn!

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Rosalyn fijn dat het eraan zit te komen, dan kan je vol goede moed aan je nieuwe ronde starten! En hoop dat je net als ik ook bij de 150 een ei krijg :)

@Marieke: AUW, hoop voor je dat het snel overgaat.

@Hier: temp blijft stijgen, in ieder geval bevestiging van FF dat mijn ei is geweest. Dus nu afwachten maar, volgende week donderdag nog progesteron prikken.

6. Kwisa

Kwisa Lid

1 okt 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Sorry dat ik een paar weken niet ben geweest , ik had een enorme dip en naast project "zwanger worden" nog wat andere issues die me teveel werden, en heb dus onder andere even afstand genomen van hier.

Ik heb niet terug gelezen, maar wil bij deze wel zeggen dat ik probeer vanaf nu de draad weer op te pakken en ook met jullie mee te leven, sorry dat me dat even niet zo goed gelukt is! :)

Om te beginnen een update van mij :

IK BEN ONGESTELD!!! :D:D:D Nog nooit zo blij van de wc gekomen als vanmorgen, sjonge.. na een jaar!!

ZKH gebeld en ik begin Zondag met de Clomid en heb de 23e afspraak staan voor 1e echo! :cool:

Yes, een stap verder, eindelijk een keer weer een positieve ontwikkeling, en hopelijk kunnen we dat vasthouden..

Bij deze ook een knuffel voor jullie allemaal, en ik hoop vanaf nu weer dagelijks hier mee te lezen en schrijven :)

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Kwisa, wat fijn meid!! :) Eindelijk kun je verder. En we snappen heel goed dat je er ff een tijdje tussenuit was. Heb ik zelf ook gedaan :)

Help, je temp kaartje ziet er goed uit. Eindelijk een ei!

Rosalyn, dus jij bent ook ongesteld aan het worden. Blij dat het idd lekker snel ging. Dan kun je ook weer verder :)

Hier gelukkig al heel wat minder last van mijn schouder. Beter geslapen ook. Met een beetje geluk kan ik die afspraak bij de fysio afzeggen, aangezien ik er niet voor verzekerd ben, scheelt me weer wat centjes ;)

8. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hier inderdaad de menstrutie doorgebroken, en hoe.. straks even bellen zondag beginnen met clomid en zondag erop 1e echo neem ik aan! Dus kwisa lopen we gelijk gezellig hihi

9. JLA

JLA Lid

14 okt 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kwisa & @Rosalyn wat een goed nieuws!

Ik heb zelf toch men eisprong gehad vorige week donderdag. Nu dus op het wachtbankje. Ik heb volgende week een afspraak met een fertiliteitarts. wil graag een second opinie. Hopelijk is het tegen dan niet nodig. Kan niet wachten om te testen..

Succes nog iedereen!

10. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Hoi Dames!!! Hier ook ff drukte dat is nu gelukkig een beetje minder. Gister echt misselijk en heb nu al een paar dagen zere tepels, maar ja aangezien ik nu primolut gebruik zal ik niet aan een zwangerschap denken. Vandaag laatste primolut, dus waarschijnlijk zondag ongesteld. Knuffel Duna en succes dames;):D

11. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Goede morgen dames ik ben benieuwd als iemand weet wat dit is. Ik stapte uit bed om maar wc te gaan en ik kon gewoon niet recht lopen ik had zoveel kramp in me buik (nog steeds) rond me navel en ik kreeg uit het niets een bult op me scheenbeen:(:( oh ja en heg zijn geen menstruatiepijnen.

12. Kwisa

Kwisa Lid

1 okt 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks dames!

@ Joy : geen idee! Vreemd ook die bult op je scheenbeen? Heeft dat geen andere oorzaak? (ergens tegenaan gestoten ofzo?)

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @joy hoe ver zit je in je cyclus?

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Eemse: ik weet ook niet wat je kunt verwachten dinsdag, maar lijkt mij wel dat je een echo krijgt en misschien bloed prikken om te kijken of het allemaal weer een beetje normaal werkt en hoe het er voor staat...

@ stefanenlaura: aan de ene kant ben ik blij dat ik geen echo's meer heb, maar aan de andere kant vind ik het dan wel lastig om me er niet druk over te maken of ik wel een eisprong ga hebben. Al moet ik wel zeggen dat ik er nu niet zo mee bezig ben...
    Wanneer is je NOD?

@ Rosalyn: hopelijk weer hersteld van je griepje?! Wat fijn dat je niet super lang op je menstuatie hebt moeten wachten.

@ Marieke: wat enorm vervelend van je schouder. Hoe is dat nu?

@ Kwisa: Spannend! Dit is je 1e ronde clomid, toch?!

@ JLA: Ook erg spannend! Succes op het wachtbankje.

@ joy: ik zou echt niet weten wat dat is. Ik zou gewoon even een huisarts proberen te bereiken als ik jou was... Gewoon maar even extra informatie inwinnen!

@ Hier: Morgen laatste pilletje clomid naar binnen werken en dan maar weer wachten op een eisprong.
    Verder zit ik tegen een burn-out aan te hikken. Maar las hier op het forum dat depressiviteit ook een bijwerking kan zijn van de clomid, dus ik weet nu even niet zo goed waar het allemaal aan ligt :( Ga het in ieder geval even wat rustig aan doen... want anders krijg ik het niet bol gewerkt allemaal :(

15. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    ♥ Onze lijst ♥

Marieke502 / 3e ronde Clomid 100mg / 34 dgn - 28 dagen - 28 dagen
    Stefanenlaura / 4e ronde Clomid 50mg / 33 dgn - 27 dgn - 26 dgn met utrogestan
    Rosalyn / 1e ronde clomid 150 + IUI / 1e ronde clomid 50 zwanger, MK / 2x 50 mg & 1x 100 mg geen effect
    Miszy / 2e ronde Clomid 100mg / 31 dgn -
    Help85/ 1e ronde Clomid 150 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / 2e ronde 100mg geen eisprong, provera 39 dgn/ 3e ronde 150mg
    Duna / 4e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie 34 dgn, 2e en 3e ronde 32 dgn
    Bijtje89 / 4e ronde Clomid 50mg /
    Kwisa / een strip de pil daarna ronde 1 clomid 50mg
    Eemse333 / rust / 1e ronde Clomid 50 mg zwanger, MK/
    JLA / 1e ronde Clomid 50 mg
    joy22 / 1e ronde Clomid 50mg

NOD's:
    19-11: stefanenlaura
    24-11: Help85
    Rosalyn primolut hopelijke NOD 13/14-11
    09-12: Marieke502

Zwanger:
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg
    Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg
    Anny88 / 4e ronde Clomid
    MsGrey / 2e ronde Clomid
    FirstGirl / 3e ronde Clomid

Data ziekenhuis bezoek:
    17-11 : Eemse333 afspraak gyn
    19-11 : Help85 progesteron prikken

16. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Help super fijn dat je nu eindelijk een eitje hebt gehad!!!

Rosalyn fijn dat je menstruatie er is hopelijk ook voor jou deze ronde een mooi ei en niet te veel bijwerkingen. Duim duim

Marieke hè wat naar dat zoveel last hebt van die spier. Hopelijk is het snel hersteld.

Kwisa super dat de pil geholpen heeft. Heel begrijpelijk dat je er even afstand nam. Hopelijk een heel mooi eitje op de 23ste. Duim duim duim.

Spannend jla. Waarom heb je voor een second opinie gevraagd als ik vragen mag?

Joy vervelend al die pijn en bijwerkingen. Sorry kan je niet zeggen waar het van komt. Ik lig soms bij mijn eisprong wel te creperen van de pijn maar is echt onder in.
    Hopelijk snel ongesteld.

Duna hè wat vervelend. Hopelijk komt het door de medicijnen. Rustig aan doen is wel slim. Hopelijk is de burn out nog te verkomen.

Hier op 6a7 dagen na ovulatie. Volgend weekend testen als ik al niet ongesteld ben geworden. Heb net als alle andere keren al een week met tijden last van mijn borsten. Zo net echt pijnlijk. Ach we wachten het maar weer even af.

17. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Spannend weer hoor!

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @stefanenlaura: spannend!! Ik heb ook echt zere borsten. En vandaag erg veel dikke afscheiding, bah!

@duna: oppassen hoor! Ik las bij mamba dat de gyn tegen haar had gezegd dat ze gelijk aan de bel moest trekken zodra het tot depressiviteit leidt.

19. Kwisa

Kwisa Lid

1 okt 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Duna : Ja mijn eerste ronde Clomid is dit inderdaad, ik heb vanmorgen de 1e ingenomen.
    Goed van je dat je merkt dat je het rustiger aan moet doen ( dan kun je nog ingrijpen en erger voorkomen ) denk aan jezelf hoor, en neem maar even gas terug! Ik zit in een vergelijkbare modus, teveel issues aan mijn hoofd en kies momenteel ook heel bewust voor mezelf, hoewel dat niet mijn karakter is, maar het moet, een ander doet het niet voor je! Knuffel!

@Laura : dankje, ik vind het ook spannend wat de 23e brengt! En jij succes op het wachtbankje!

Ik ben dus vandaag voor het eerst met Clomid begonnen, en ben superbenieuwd hoe het gaat lopen en wat de 23e voor inzicht geeft..

fijne Zondag allemaal!

20. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik lees zo nu en dan nog even mee hoe het met jullie gaat.

Eemse denk dat ze dinsdag inderdaad even bekijken hoe en wat nu. Zal denk ik een echo gemaakt worden.

StefanenLaura nog een paar dagen spannend!

Joy kan het niet zijn dat die bult los staat van de pijn rond je navel? Dat het twee verschillende oorzaken heeft?

Rosalyn hopelijk voor jou een ronde met mooie eitjes!

Hier dinsdag de 4de echo. Kan het nog steeds niet goed geloven en ben nog steeds onzeker. Gelukkig heb ik 2x echo bij het ziekenhuis mogen hebben en is mijn verloskundige ook de moeilijkste niet en mag ik dinsdag ook weer. Daarna zal ik er toch vertrouwen in moeten gaan krijgen.

Deel Deze Pagina