Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Super goed om te horen nsgrey, geniet er van!

@joy, bedoel je scheenbeen of schaambeen... is natuurlijk een heel groot verschil haha.

@stefanenlaura ja bijna je nod al testdrang?

@eemse denk ook een echo om te kijken hoe alles eruit ziet. Miss kuurtje om de menstruatie op te wekken

@hier, menstruatie begon vrijdag ochtand na wat spotting op donderdag. Vrijdag redelijk wat blied verlies. . Maar zaterdag en vandaag enkel bruin verlies. Dus erg vaag weer. Bijna behoefte aan een echt menstruatie door een eisprong haha. Vandaag begonnen met de eerste 3 tabletten. En de bijwerkingen zijn er ök gelijk weer lekkere opvliegers en ieedereen zit in mn irritatie. Volgende week zondag de eerste echo om 10.40. Spannend duim duim duim

2. Kwisa

Kwisa Lid

1 okt 2015
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MsGrey : Ik hoop dat jouw onzekerheid gauw weggenomen kan worden of in ieder geval verminderd ( wat onzekerheid blijf je denk ik altijd wel houden ) Fijn Dinsdag weer een echo.. geniet er van! ;)

@Rosalyn : Wij gaan gelijk op , maarre op zondag een echo joh? Ik mag een dagje later..

@ Hier : menstruatie is nu bijna afgelopen ( stiekem realiseerde ik me dit weekend ook dat ik dat eigenlijk totaaaaaaal niet heb gemist.. getver..:D)
    en ben nu op dag 2 Clomid.. Tot nu toe geen last van bijwerkingen ofzo, dus goed vol te houden! :)

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hoop dat jullie mooie rondes krijgen Rosalyn en Kwisa!

@Hier: vandaag 6dpo, en flinke temp dip :( hoop dat het niet betekent dat ik een enorm korte LF zal hebben, want dat heb ik nog nooit gehad. Dus ga duimen dat die morgen weer stijgt!

4. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Hoi dames.. Even afwezig geweest hier. Zie dat er nog geen zwangere bij zijn gekomen. Ik heb even een ziekenhuis break, was het zo zat! En nu eens kijken wat m'n lichaam zonder medicatie doet. Ik voel wel een eisprong aankomen... Zit nu op dag 22 dus uiteraard niet zoals het hoort. Even beetje rust in de drukke maanden!

Hoe gaat het verder met iedereen? Klets me even bij! :D

5. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Hoi dames ik weet niet waar het mis ging. Ik heb me reactie geplaatst maar zie niets. De pijn ging in ieder geval snel over. Ik zit nog steeds op me menstruatie te wachten, maar nog niets gezien. Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

6. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Hahahah Rosalyn nee echt scheenbeen het is uiteindelijk een blaar geworden,dus geen idee.

7. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Haha sorry maar dacht schaambeen dat past meer in het plaatje waarover we praten. Gelukkig weet je ni wat t is, maar hoe krijg je een blaar op je scheenbeen😅

Hier 3e dag clomid 150, gaat redelijk qua bijwerkingen vandaag nog gen opvlieger gehad. Ben wel ernstig moe ondanks dat ik op tijd naar bed ga.

Hoe is t met de dames op t wachtbankje?

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hier alles goed! Gelukkig vandaag weer tempstijging dus gister hopen op innestelingsdip. Maar ik weet dat dat geen garantie bied op zwangerschap :). Morgen progesteron prikken en dan afwachten of er een goede eisprong is geweest!

9. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Zie er goed uit help, ben echt aan het duimen voor je! Zou zo mooi wezen gelijk dat 150 aanslaat en op een zwangerschap uitloopt!

10. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    MsGrey fijn dat het goed met je gaat. Wat fijn dat zoveel echo's hebt gehad. Vandaag ook weer alles goed?

Rosalyn apart dat je mar zo'n korte menstruatie hebt gehad. Hoop echt voor je dat je nu een mooi ei hebt zondag.

Kwisa tips dat je het nodig hebt als je kindje wil mar anders mag het voor mij voor altijd wegblijven.
    Fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt.

Help wat fijn om te horen. succes morgen met prikken. Wanneer krijg je de uitslag?

Miszy fijn dat je er weer bent. Begrijpelijk dat je je lichaam even rust geeft. Hier niets nieuws nu ronde 2 thuis en zit op de wachtbank.

Joy hopelijk komt je menstruatie snel.fijn dat de pijn snel weg was. Die blaar is wel apart.

Hier nog op de wachtbank. nog geen echte Test drang. Kan pas op zijn vroegst zaterdag met ochtendurine testen omdat ik deze week 4 dagen moet werken :0. Maar gelukkig volgende week maar 2 dagen werken. Mijn Borsten doen nog steeds zeer, vandaag ook met tijden misselijk, (maar kan ook aan mijn broek liggen ( zat wat strak ;) ) of een virus dat op school rond zwerft.) Hoop het zo....

11. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Ja ik weet het zelf ook niet hoor ik vind het gewoon vaag. Ik denk dat ik morgen ff met m'n gynaecoloog bellen ik zou eigenlijk zaterdag al moeten menstrueren, maar nog niets gezien ik baal er echt van.

12. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Goede morgen dames alles goed met jullie? Hier goed nieuws vanmorgen mijn menstruatie gehad dus ben lekker weer op schema. Ik heb nu weer een beetje hoop. Fijne dag allemaal xxxxx

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Fijn Joy! nieuwe ronde nieuwe kansen! Welke hoeveelheid ga je nu starten?

@hier; vanmorgen progesteron getest, spannend! Inmiddels 8dpo... dus hard aan het aftellen...

14. Joy22

Joy22 Lid

28 mrt 2015
    44
    0
    6
    Vrouw
    Studente
    NULL
    Dank je help. Ik ga met 100 beginnen. Succes meid zeker spannend ik duim voor je

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Yeah progesteron waarde was 71! Voor goede eisprong hanteren ze bij ons een grens van minimaal 20. Dus de 1e test is geslaagd zeg ik ;), nu nog afwachten tot NOD.

16. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Yeah help wat goed nieuws! Wanneer wil je gaan testen??

17. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn Help, eindelijk een goede eisprong. Nu aftellen..

Gisteren echo gehad en bloed laten prikken, op echo was geen enkele activiteit te zien, dus vandaag start primolut. Bloed waren nog een paar kleine zwangerschapsrestjes in te zien, maar niet veel. Wil ook echt weer door, dus die restjes nemen we voor lief. Gelukkig deze ronde weer echo's om te kijken of mijn lichaam er weer hetzelfde op reageerd. Spannend, kan niet wachten tot mijn menstruatie nu, gek is dat eigenlijk haha. Hoeveel dagen slikte jullie primolut en wanneer werden jullie dan ongesteld? (vraag voor diegene die ooit primolut hebben geslikt)

18. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hoi Eemse! Ik heb 4 keer primolut geslikt.

Eerste keer; was 6 weken na de curretage, werd pas na 10 dagen na mijn laatste tablet primolut ongesteld.

Tweede keer; 1e clomid 50, geen activiteit weer primolut na 9 dagen na mijn laatste tablet primolut ongesteld.

Derde keer; 2e keer clomid 50, geen activiteit weer primulut na 4 dagen ongesteld

Vierde keer; 1e keer clomid 100, geen activiteit weer primolut na 4 dagen na laatste tablet ongesteld

Ik slikte 3x één tablet primolut verdeeld op de dag, voor 7 dagen.

Hoop dat je wat aan de info hebt meis! Altijd spannend om weer aan de slag te mogen. Wij waren er ook op een gegeven moment echt aan toe. Helaas sloeg clomid bij mij dus niet meer zo goed aan en hebben wij dus sinds de curretage in juni nog geen enkele kans gehad. Hopen dat clomid 150 nu wel wat doet!

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Geen idee eigenlijk, ik heb morgen telefonisch overleg met de gyn. En kijken wat hij over de waarde nog te zeggen heeft. Mijn NOD is pas volgende week dinsdag, ben nu 8dpo... durf ook niet te vroeg te testen. Mijn op NOD moet ik voor mijn werk naar Brussel dus dan weinig tijd te testen, haha laten we maar kijken hoever mijn geduld gaat en wat mijn temp blijft doen, als die blijft stijgen durf ik misschien wel eerder te testen.

20. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oke thanks Rosalyn! Ik slik ook 3 tabletjes per dag, maar voor 5 dagen. Doen ze toch weer in ieder ziekenhuis anders. Ze dacht dat ik ongeveer een week na het stoppen met primolut ongesteld moet worden. Maar het kan ook anders lopen. Had jij eigenlijk last van bijwerkingen?

Ja ik hoop echt voor je dat 150 mg aanslaat en je een echte kans krijgt deze maand!! Hebben jullie wel verdiend. Daarom ben ik ook wel blij dat ik weer echo's krijg, dan weet ik zeker of het aanslaat en laten ze mij niet maanden aanmodderen. Ik heb nog gevraagd wat de kans was dat het aan zou slaan, maar ze had goede hoop. Maar goed bij jullie liep het ook anders, dus we gaan het zien. Hoe ver zit je nu in je cyclus?

Deel Deze Pagina