@ Help: balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk een mooi kerstwondertje. @ bijtje: Goed dat je overlegd hebt en dat je iets anders mag gaan proberen! Lijkt me wel spannen om te gaan spuiten! @ Stefanenlaura: Blijft toch een ongemakkelijk iets die bijwerkingen! Hopelijk ben je er snel vanaf. @ Rosalyn: Lijkt toch wel een nagenoeg positieve ovulatietest. Hopelijk toch een eitje! Hoop dat ze er iets van kunnen zien vrijdag. Succes in ieder geval nog deze dagen Wat zei de huisarts over je hoestje? @ Eemse: YES! Eindelijk weer verder @ Kwisa: Wat jammer dat er nog niets gegroeid is Hopelijk met 100 mg meer succes. Ik lees wel eens ooit wat over primolut als opwekker van menstruatie, maar weet niet wanneer ze voor wat kiezen... zelf nog nooit gebruik van hoeven maken...
@kwisa: balen zeg! Idd Primolut zal ik vragen als ik jou was. Bij mij werkte ook pas de 150 Clomid. Hoop voor je dat bij jou de 100 werkt. @hier: vandaag weer gestart met Clomid 150
Hoii dames, Balen kwisa, weet als geen ander hoe kut die echo's zijn en je gaat er toch met goede hoop heen. Ik heb keelontsteking en bijhoteontsteking. Een spray gekregen en pillen. Maar die mogen absoluut niet geslikt worden als je zwanger bent... heb ze dus nog niet ingenomen. Als er geen activiteit is morgen begin ik er pas mee. Wil niet dat het een nedalig effect heb. Moet zeggen vandaag echt last van mijn buik heb t idee van alles te voelen.. Benieuwd help of je weer rond dag 17 een positieve ovutest hebt!
@kwisa ik heb deze ronde primolut gebruikt voor het eerst met dus erg goed resultaat. Ik zou dat vragen als ik jou was, kunt het altijd proberen, want als het werkt scheelt het heeel veel tijd. @rosalyn morgen je echo toch? Hopelijk zien ze iets op de echo, zeker na die prachtige ovulatietesten..
Ja Eemse, morgen mag ik weer om 14.00 uur. Zal mij benieuwen. Hier vandaag een ovutest nou de streep is voor de tuurders onder ons.. we gaan t zien. En is t niets hopelijk met spuiten wel!
Kwisa dikke knuffel... wat k*t zeg. Primolut zou ik maandag eens aankaarten scheelt toch wat weken. Rosalyn dat klinkt heel pijnlijk. Beterschap hopelijk is het snel beter. Dan denk ik dat je gister wel je piek hebt gehad. Spannend. Hoop het echt voor je. Ik zou in ieder geval wel twee weken afwachten voor ik met primolut zou beginnen. Help spannend hopelijk ook nu een eisprong rond dag 17. Duna Hoe is het met jou?
Succes Rosalyn!! Maar 1 doel voor ogen, en anders inderdaad op naar de volgende stap! En beterschap meis! Als ik uit ga van 30 dagen cyclus (als het weer zo mooi mag aanslaan als de vorige keer) dan is mijn NOD 1e kerstdag. Beste cadeau ooit, maar goed ga er niet vanuit dat het zomaar opeens 2x achter elkaar raak is na 1 jaar daarvoor niet. Slikken de meeste clomid gewoon in de ochtend na het ontbijt? Werk wel onregelmatig dus ben niet elke dag dezelfde tijd wakker..
@ Help: spannend, Hopelijk weinig bijwerkingen en wel een goed eitje! @Rosalyn: Klinkt als niet zo lekker, keelpijn en bijholteontsteking Beterschap in ieder geval! Snap wel dat je afwacht... maar hoe ga je het doen als er wel een eitje is (geweest)? Kan het ook vanzelf over gaan? Ik zou ook 2 weken afwachten voor de primolut... want stel dat ze je ei gewoon missen... @Stefanenlaura: Mentaal ben ik er weer helemaal bovenop. Ik geef echt de clomid de schuld. Denk dat mijn overspannen gevoel een bijwerking is. Ga in de toekomst de pillen in de avond innemen en hopelijk dan niet zoveel bijwerkingen. Heb gehoord dat dat scheelt. Voor nu staat mijn NOD op 12 december in ieder geval Dus deze ronde weer overleefd en hopelijk geen nieuwe nodig
Oke, Primolut dus, ik ga dat Maandag eens navragen, dankjulliewel voor de tip! @Rosalyn : beterschap! En succes vanmiddag! Ik duim voor je, @Eemse : Zou inderdaad een prachtig kerstcadeau zijn, ik hoop het voor je! Ik heb nu 1 kuurtje Clomid gedaan en nam de tabletten inderdaad steeds in de ochtend bij het ontbijt in, maar heb ook helemaal geen bijwerkingen gehad. Hier gaat het verder goed, ik laat me niet uit het veld slaan nu de Clomid nog niet aanslaat met de wetenschap dat het voor zoveel vrouwen pas gaat werken wanneer de dosis opgehoogd wordt.. Het enige waar ik momenteel tegenaan loop is het aantal zwangeren/net bevallen om mij heen.. in de komende maand heb ik gewoon 3 kraambezoeken af te leggen, en dat steekt wel een beetje moet ik toegeven, aan de andere kant vind ik het natuurlijk prachtig voor ze! Fijn weekend!
@Kwisa, moet je ook zeker niet doen. Ik had er toen wat meer moeite mee omdat ik natuurlijk de 1e ronde gelijk zwanger was en het daarna dus ineens niet meer zijn werk deed. Vond dit erg lastig maar heb nu ook mijn doelen bijgesteld en hoop voor het nieuwe jaar de soort medicatie gevonden te hebben die wel aanslaat. @Hier, Nog steeds iedere keer last van steken rond mijn heupbotje en lage rugpijn. Gisteren maar even gezellig gemaakt en nu maar wachten tot we naar het ziekenhuis mogen. Ik denk ondanks de ovutest dat er nog geen eisprong geweest is aangezien ik voor de medicatie altijd gelijk last had van mijn borsten na mijn eisprong, en nu dus niet. Als er vandaag niets te zien is dan zal het weer primolut worden en is mij NOD 7 december. En dan hoop ik op een eisprong voor het nieuwe jaar! Laat vanmiddag nog even weten hoe t gegaan is!
@kwisa, ik begrijp je gevoel volkomen. Je gunt het iedereen, maar gunt het jezelf nog meer. Ik ben nu ook op dat punt dat ik niet alles meer kan hebben rondom zwanger zijn en baby's! Collega van mij was zwanger toen wij net "begonnen" en is nu weer zwanger. En ondanks dat ik het haar gun, denk ik weleens van zij 2 keer en wij nog niet 1. Maar het enige wat we kunnen doen is met goede moed en positiviteit doorgaan.. @rosalyn, ben erg benieuwd naar je echo? Hoe laat ben je aan de beurt? Of misschien al geweest..
Hoi dames, Moest om 14.10, er was voor t eerst activiteit te zien. Niet veel maar jawel een eitje van 8 mm.. ik vroeg wat ze normal bedoelen met klein en dat is dus 2-3 mm. Dus er is iets. Ze wil het tot dag 19 de tijd geven. Ik heb dus woensdag weer een echo oo cd 20. Woensdag een afspraak van een half uur want is hij nog niet groot kunnen we gelijk bespreken hoe of wat met de hormoon injecties. En eerst primolut, mijn nod verschuifd dus naar 12 dec. Fijn weekend dames!
Hallo dames ik zit op het wachtbankje van clomid 100mg met ondersteuning van pregnyl op maandag 23 nov positieve test een smile geplast en toen heb ik pregnyl 5000eh gezet woensdag 25nov gestart met utrobollen 1 Smorgens 2 savonds 27 nov pregnyl 1500eh en dan 30 nov pregnyl eh en op 3 dec pregnyl 1500 eh... Dan mag ik 7 dgn later testen.... Wie kent deze methode en ik had 2 eitjes Ik plaats ook even hier in de hoop dat iemand het kent? en er succes mee heeft gehad of een andere vorm?
Hoi babywish Fijn dat je je eitjes hebt gehad. Hopelijk snel een mooie positieve test. Ik ben als enigste met utrogestan maar deze mag ik slikken. Gelukkig. Pregnyl heb ik geen ervaring mee. Dus kan je daar geen antwoorden op geven. Helaas nog geen succes hier. Maar heb gelukkig een mooie jonge dame rondlopen. Vandaag wezen winkelen in Eindhoven. Wat is die primark een hel. Heb toch maar wat kleren gekocht. Nieuwe jas en nieuwe broeken was echt nodig had gehoopt dat ik mijn zwangerschapkleren al uit de kast had mogen treken.
Ooh wat leuk ik heb gelukkig al een zoontje van 3 en 2 uit een eerdere relaties maar na mijn missed abortion is de kinderwens aangewakkerd Lekker he shoppen hopelijk heb jij ook snel resultaat
Hoi dames, Vanmorgen weer naar ZKH geweest, ik ga starten met Clomid 100 mg. Deze ronde nog met de pil vanwege eindejaarssluiting, ze starten dan geen nieuwe rondes op. Nou dan maar voor de zekerheid deze ronde nog met de pil, weten we in ieder geval zeker dat de menstruatie wel komt, en kunnen we met frisse moed aan de volgende ronde beginnen...