Jeetje Kwisa wat jammer! Dan maar aan de pil he, wnnr ga je dan ongesteld worden ongeveer? Ik moet woensdag ben erg benieuwd of wij ook een eindejaarssluiting hebben? Neem aan dat de dokters gewoon werken rond die periode maar oke haha
Wat balen kwisa. Volgend jaar vol goede moed! Vind het verhaal eindejaarssluiting wel een beetje raar inderdaad, hoop dat ze bij ons gewoon doorgaan mocht het nodig zijn. Pil duurt toch weer ietsje langer, maar kun je wel het nieuwe jaar goed beginnen. @hier morgen laatste clomid en vrijdag de 1e echo. Kan mij niet snel genoeg gaan, ik wil zo graag weten of het weer aanslaat. Leef echt van afspraak naar afspraak. Maar goed dat zal iedereen hier wel hebben.
Hier vandaag trouwens rekbaar slijm, dacht dat kan wel hij was vrijdag 8 mm.. dus als die doorgegroeid is nu rond de 13/14mm. Ga weer even goed mn temp bijhouden en ovutesten aankomende dagen. Natuurlijk oook gezellig maken! En dan hopelijk goed nieuws bij de nieuwe echo woensdag!
Laten we het hopen Rosalyn!! Ik duim voor je mee. Op welke cyclusdag zit je nu? En gaan ze je volgen tot het eiblaasje is gesprongen?
Vandaag cyclusdag 19, nee als er woensdag geen goed eitje zit dan ga ik aan de primolut. Zowiezo volgende ronde spuiten. Ja temp was vandaag 36.7 dus ga deze even goed bijhouden nu. Hoop het zo!!!
Jammer kwisa En spannend rosalyn, ga duimen dat er eentje is en gaat springen voor je! Hier gister laatste Clomid ingenomen, nu saai afwachten tot er / of er een ei komt...
Haha help dat gevoel heb ik ook. Wachten duurt altijd lang... Lopen wij bijna gelijk, ik heb vandaag mijn laatste tablet ingenomen. En Rosalyn snap dat ze dan niet langer blijven afwachten, aangezien je al op cyclusdag 19 zit. Je blijft toch ook nog wel actief hier he als je gaat spuiten. Ben benieuwd namelijk.
@eemse, uhm als hij niet gegroeid is dan start ik morgen met primolut. En dan hoop ik rond 12 december ongesteld te zijn en te starten met spuiten. Ik gok dat als hij wel gegroeid is of op springen staat dat we deze kans mogen benutten of doormiddel van iui of nog een keer zelf proberen. Zowiezo gaan we natuurlijk na deze ronde starten met spuiten. @help, spannend zou als ik jou was toch hopen dat hij nu iets eerder komt. Moet je nu weer bloedprikken voor je eisprong ter bevestiging of niet? @hier, lig te wachten tot ik kan ovutesten. Nog even wachten met drinken en plassen zodat het tenminste wat geconcentreerder is!
Nee hoef niet meer langs te gaan voor bloedprikken. Vorige keer kwam die op dag 17, dat is wel netjes toch? En al testje gedaan? Was die positief?
Denk toch dat gisteren de piek geweest moet zijn.. of hoop ik dan want nu is hij zo. Onderste rond half 6 maar had veel gedronken dus haast geen streep te zien... Middelste is van net nog aan t drogen maar al minder duidelijk. Onderste is van gisteren.. Heb t idee dat ik mezelf lekker loop te maken maar morgen gewoon niets te zien zal zijn...
Temp vandaag is ineens 0.3 lager van 36.7 naar 36.4... net wakker zo even opfrissen en dan richting t ziekenhuis
Thanks dames.. De eindejaarssluiting houdt in dat ze geen nieuwe rondes opstarten zeg maar. Ze zijn wel aanwezig hoor, maar met minder mensen.. En ik dacht dus aangezien de provera de vorige keer niet aansloeg, kan ik nu net zo goed aan de pil gaan omdat ik anders toch een paar weken moet wachten, en dan nog niet eens zeker weet of ik ongesteld wordt. Van de pil weten we het zeker, en tja, ik wil natuurlijk zo min mogelijk tijd verspillen.. Dus het experimenteren met een andere opwekker bewaar ik dan wel even voor een eventuele volgende keer.. Ik ben gisteren dus begonnen met de pil.. en stop er de 20e mee, ga ik lekker ongesteld de kerstdagen door ( ) en dan Clomid 100... Jullie ook heel veel succes he! Wellicht gaat er nog iemand zwanger het jaar uit!!
jeetje Kwisa raar toch eigenlijk steeds aan de pil te moeten, duurt ook gewoon veel langer... @Rosalyn, wie weet dat die dan vandaag springt...? Ik heb ook altijd temp dip voor eisprong. En zou wel kunnen kloppen met je testen gister. Want na positieve test springt die binnen 24-36u. Ik duim voor je voor straks!
Hey dames, Eitje was nu 9 mm.. dus we gaan beginnen et de primolut en dan is mijn nod 12 december. Bij ons hebben ze enkel een stop bij het iui traject. Ik mag dus gewoon beginnen met spuiten en op dag 10 langskomen voor een echo denk dat dit 21 december zal zijn. Ben erg blij dat we nu verder kunnen had van mij ook 2 cyclussen eerder gemogen. Wat ik vooral fijn vind is dt er geen primolut ofso gegeven hoef te worden omdat we nu in de cyclus zelf kunnen gaan ophogen. Wij mogen deze cyclus ivm met de feestdagen dus zelf oefenen. Tuurlijk blijf ik mee berichten. Voor het geval dat een van jullie ook moet gaan spuiten dan heb ik al wat ervaring
@hier even stoom afblazen! Ik had zelf een telefonisch consult aangevraagd omdat ik even wilde weten wat de vervolg stappen zijn mede in verband met de verzekering etc. Zegt ze o ik zie dat je partner zijn zaad ook niet goed is (getest in augustus 2x, dus voor start Clomid!) dus jullie komen ook niet voor IUI in aanmerking maar zou het direct IVF ICSI moeten zijn. Ik zo waarom zit ik dan aan de clomid, want als ik alleen geholpen word heeft het weinig zin. Kreeg ik doodleuk (fijn academisch zkh) ja weet niet waarom ze dat hebben gedaan denk omdat clomid makkelijk is en ze op een wonder hopen. (!) WTF een wonder, wat denk je zelf! Dus ze zei ik zou half jaar afwachten en dan terug komen. Ik zo nee wacht niets meer af wil in december nog een beleidsafspraak (mede ivm verzekering). Dus nu 29e afspraak.... wat een DOMPER!!
Help je moet je vooral niet gek laten maken hoor. Artsen zijn soms zulke debielen. Wij stonden in april ook met alle papieren voor ivf/icsi bij de balie ingevuld en al.. en toen werden we ook met clomid naar huis gestuurd. Toen was t raak en nu slaat clomid natuurlijk niut aan. Denk dat dit gewoon protocol is om alle kosten zo laag mogelijk te houden. Maar ze vergeten dat het wel om mensen gaat met ook een geestelijke toestand waar ze mee lopen kloten. Super goed van je dat je voet bij stuk heb gehouden en een afspraak geeist heb!