Groepje start Clomid mei/juni 15

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miszy, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey msgrey! Je hebt ons helemaal nog geen echo laten zien! Ben wel benieuwd naar je kleine spruit!!!

Ja eindelijk ben zo blij! Nu afwachten ik mag van het ziekenhuis na 18 dagen testen dat is dus 14 januari. Maar ga dat nooit volhouden..:$

2. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt rosalyn .
    Wat bedoel je dat je je huidplooi beet hield? Hoe deed je het later ?
    Ik heb nog geen prikinstructies gehad , deze krijg ik woensdag.

3. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Krijg je alvast een miniversie van mijn! Je krijgt een gonal F pen gok ik, hierbij worden 12 naaldjes geleverd.

Voor het prikken doe je even je handen wassen en haal je bij de 1e keer de pen uit de koelkast half uurtje van te voren. Daarna mag je hem buiten de koelkast bewaren maar gewoon in de kast ofso mag niet boven de 25 graden worden.

Je haalt de dop van de pen en het papiertje van de naald. Je draait deze op de pen, vaak komt er dan al een druppeltje op het naaldje te zitten. Je draait de knop naar de hoeveelheid die je moet prikken. Je haalt de buitendop en binnen dop van de naald af. Ik deed het zitten dan kun je makkelijk een vetrolletje pakken. Ik kneep hier extra hard in en prikte dan. Als de naald erin zit laat je dus je vetrolletje los (dat deed ik eerst niet dacht als ik blijf knijpen voel ik die naald helemaal niet haha:p) als je hem loslaat druk je de knop in en loopt hij zelf terug met stapjes van 12,5 tot hij op 0 staat. Dan tel je tot 10 en haal je de naald uit je buik. Doet de dopjes weer op de naald en draait het naaldje er af. Et voilá its done :)

Staat btw een filmpje op youtube met de instructie laten ze het helemaal zie heb ik ook zitten kijken!

4. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    ♥ Onze lijst ♥

Marieke502 / 4e ronde Clomid 100mg / 34 dgn - 28 - 28 - 28
    Stefanenlaura / 6e ronde Clomid 50mg / 33 - 27 - 26 - 30 - 27met utrogestan
    Rosalyn / Gonal, pregnyl + IUI / 1e ronde clomid 50 zwanger, MK / clomid geen effect
    Miszy / rust lichaam, eigen cyclus / 31 dgn - 34 dgn - 53 dgn
    Help85/ ivf/icsi / clomid geen effect.
    Duna / 5e ronde Clomid 25mg / 1e ronde 50mg overproductie 34 dgn, 32, 32, 30
    Bijtje89 / 4e ronde Clomid 50mg
    Kwisa / de pil /1e ronde clomid 50mg geen effect.
    Eemse333 / 2e ronde Clomid 50mg / 1e ronde Clomid 50 mg zwanger, MK/
    JLA / 1e ronde Clomid 50 mg
    joy22 / 2e ronde Clomid 50mg
    Sandyvae / spuiten/ clomid geen effect
    Katje77 / 1e ronde 100mg clomid
    Lala444 / 3e ronde 100mg Clomid / 1e ronde 50mg, 2e ronde 100mg clomid MA.

NOD's:
    29-12: Lala444
    10-1: duna
    10-1: katje77
    14-1: Rosalyn
    15-1: stefanenlaura

Zwanger:
    xxnanax / 3e ronde Clomid 100 mg
    Soulva / 6e ronde Clomid 150 mg
    Anny88 / 4e ronde Clomid
    MsGrey / 2e ronde Clomid
    FirstGirl / 3e ronde Clomid
    Bijtje89 / 5e ronde Clomid
    Eemse333 / 2e ronde Clomid

Data ziekenhuis bezoek:
    30-12: sandyvae

5. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Klinkt als appeltje eitje Rosalyn.

Ik ben ook benieuwd msgrey. Vind het leuk dat nog wat van je laat horen.

6. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meid.
    Ik ben nogal een controlfreak dus ben blij dat ik nu alvast wat weet.
    Heel dit traject is natuurlijk al zo onzeker en dat is zeker niet makkelijk voor iemand doe altijd alle touwtjes in handen wilt hebben 😉.

@stefanenlaura wat fijn zo'n overzicht !

7. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ja, fijn dat overzicht. Vooral het lijstje met zwangere geeft hoop ;)

Ik had gisteravond donkere afscheiding, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden. Zojuist telefoontje gehad van de afdeling gynaecologie dat ik wel een "fraaie" ovulatie had gehad. Dus ik kan mijn recept gaan ophalen voor 5 maanden clomid. Kijk er niet per se naar uit, maar beter dan niets.

Iedereen een fijne jaarwisseling en een vruchtbaar 2016 gewenst!

8. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden voor alle felicitaties. Ik ben er ondertussen een klein beetje aan gewend, maar het blijft erg spannend, vooral die eerste echo. Ik heb daarom ook besloten om niet naar de fertiliteit te gaan voor de 1e echo, dan kan ik wel eerder terecht en heb ik sneller iets meer zekerheid. Maar mijn gevoel zegt me dat ik gewoon meteen naar de verloskundige moet gaan, dus dat ga ik ook doen, nog 3 weken geduld. En inderdaad ik heb het zelf niet in de hand en kan er verder niets aan doen. Dus nu maar hopen dat het ons na lange tijd gegund is.

Spannend Rosalyn, weer op het wachtbankje. Ik hoop met net zo'n mooi resultaat als je eerste ronde clomid!!! En ik zou ook niet zo lang kunnen afwachten hihi, vond dat meer killing dan het wachten op m'n ei.

Voor alle dames op het wachtbankje, succes!! En dat zijn er een aantal geloof ik. Ik hoop op een mooi vruchtbaar jaar voor jullie, met allemaal mooie testen.

9. MsGrey

MsGrey Actief lid

20 jun 2015
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was mijn echo bij de verloskundige om en om met 9 weken. Inmiddels al weer 7 weken geleden.
    Volgende echo is met 20 weken, 27 januari.

Allemaal hoop houden hoor! Ik dacht na 16 maanden dat het er niet meer in zou zitten. Zou zelfs nog maar 2 rondes clomid doen en dan even niks meer hadden wij het al over. Was er he-le-maal klaar mee! En toen opeens een positieve test.
    Die test hebben jullie ook vast binnenkort!

Bijgevoegde bestanden:

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Wauw, mooie echo voor 9 weken <3 fijn om te lezen dat het goed gaat.
    Ik hoop, net als iedereen hier, op een mooie test en net zo'n schitterende echo.

2016 wordt ons jaar dames <3

11. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Mooie echo msgrey. Duurt nog even die 20 wkn echo.
    Willen jullie weten wat het wordt?

12. Sandyvae

Sandyvae Lid

25 mrt 2015
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de eerste spuit gonal 50 gezet , het is een gek idee om jezelf te prikken , maar het deed gelukkig geen zeer !
    Ik ga vol positieve moed deze fase in en hopelijk in 2016 een positieve test voor ons allemaal .

13. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hopelijk volgt er snel een mooie zwangerschap.

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Sandy: Ik vind deze dagen ook erg vervelend... Had ook zo gehoopt op een babytje of op zn minst hoog zwanger te zijn... Wel fijn dat je eindelijk aan je nieuwe ronde mocht beginnen. Spannend!

@ Rosalyn: Dat lijkt me extra vervelend. Ik moet iets missen wat nog nooit geweest is, maar jij hebt ook het gemis van iets wat zo ontzettend mooi had kunnen zijn :( Hopelijk snel toch weer zwanger... In ieder geval wel super fijn dat je je 1e IUI gehad! Mega spannend lijkt me dat nu!
    Super leuk ook trouwens dat je vriend helemaal in zijn nopjes was! Zou die van mij ook zijn denk ik... Is toch een dingetje voor het ego van mannen :D

Ik drink wel gewoon een wijntje hoor... Ik zuip me niet helemaal lam, maar dat heb ik nooit gedaan. Heb besloten dat ik het niet mijn leven voor de volle 100% ga laten beheersen door het zwanger willen zijn. Ik vind 80% voldoende ;)

@ Katje: Succes op het wachtbankje... Gemiddeld is een NOD 14 dagen, maar die van mij is bijvoorbeeld altijd 17 dagen... (dat is inderdaad 14 dagen en in mijn geval 17 dagen na je eisprong dan).

@ lala: Zou jammer zijn als je toch ongesteld wordt :(

@stefanenlaura: Dat klinkt niet echt als een fantastische kerst nee :( Hopelijk is je dochtertje weer opgeknapt en gaat het met het oog van je man ook weer wat beter?!
    Fijn dat je de lijst het opgezocht en bijgewerkt :)

@ ms grey: Wat een mooie echo! Hopelijk binnenkort een nóg mooiere :D Nu nog 'even' aftellen tot 27 januari :)
    Jouw woorden geven toch weer iets van hoop, wij zijn nu ook 16 maanden bezig. Heb het ook echt helemaal gehad met de clomid en totaal geen vertrouwen meer... maakt de rondes nog gewoon af, maar weet niet wat en hoe dan. Hopelijk hebben wij zo'n beetje hetzelfde als jullie :)

15. Lala444

Lala444 Actief lid

14 dec 2015
    209
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    @duna Ik hoop dat het voor jou snel lukt. Het is je gegund (iedereen hier trouwens).

En helaas het was/is een menstruatie en ik tel vandaag als dag drie. Vanavond bij het eten mijn 100mg geslikt. Geen controles deze keer bij de gynaecoloog. Kopen jullie dan zelf een ovulatietest of gewoon een week lang rond de mogelijke eisprong klussen om de dag?

16. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Balen lala. Hopelijk brengt 2016 snel veel goeds.

Hier zijn dochter en man weer helemaal hersteld. Nu maar hopen dat het vandaag allemaal goed gaat. Mijn ei is weer in aankomst. Sinds gisteren weer een ongemakkelijk gevoel in mijn buik. Morgen of overmorgen zal de ovulatietest waarschijnlijk wel positief zijn. Dus we gaan gezellig het nieuwe jaar in.

Ik heb zelfs dipstick ovulatietesten gekocht bij zwangerenkids.nl. ik heb er nog 50 liggen :eek: , was een tijdelijke actie tijdje terug 75 voor de prijs van 50.

Fijne jaarwisseling allemaal op naar een roze(of blauw) 2016

17. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi

Aan iedereen een fijne eindejaarsavond gewenst.

@Lala balen :( Maar ik wens je weer goede moed om er terug tegenaan te gaan. Goed dat je weer meteen kunt starten met clomid. Je vraag over het klussen: ik heb het advies gevolgd van mijn gynae en die zei: zaterdag pregnyl en zeker NIET klussen, zondag en maandag wel. Dus zondag en maandag zowel in de ochtend als de avond...;) voor de zekerheid.
    Voor mij was het ook 'nieuw' dus wellicht hebben de andere meiden ook/ander advies.

@Rosalyn ik hen zelf ook lang gerookt en weet hoe moeilijk het is om er van af te geraken maar ben dan toch gestopt een tijd geleden al dus enkel geregeld een glaasje.

@Sandyvae: Fijn dat het geen pijn deed en dat je zo'n goede moed hebt ! Veel succes nog met spuiten !

@stefanenlaura: leuk dat ik mee in het overzichtje sta, bedankt :) geeft inderdaad hoop !

@ms grey: Wauw, proficiat met de mooie echo.

@hier: de feestdagen zorgen wel wat voor afleiding, maar grrr dat wachtbankje gaat traag :) Anderzijds ben ik al heel blij dat ik de eerste keer in een halfjaar eens een eisprong heb meegemaakt :D
    Dus ik ben wel dankbaar. Ben ook normaal redelijk 'tegen' de geneeskunde met overload aan pillen, antibiotica etc maar nu ben ik toch ook wel blij dat het voor vreugde kan zorgen...!

Veel succes voor iedereen en ik gun ons allemaal snel een mooi wondertje.

18. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Lala: jammer :( Hopelijk gewoon weer mooie kansen deze ronde! Ik koop nu zelf ovulatietesten. Wil toch wel weten waar ik aan toe ben, zodat ik weet dat ik hem niet mis of dat de eisprong toch niet komt om een of andere reden.

@ Stefanenlaura: Fijn dat je dochter en man weer in orde zijn. Fijn ook dat je een ei in aantocht hebt :) Veel plezier daarmee! Dus waarschijnlijk aan het begin van 2016 al op het wachtbankje :D

Ik vind de tijd op het wachtbankje ook altijd zo ontzettend lang duren. Vriendlief vroeg gisteren avond wanneer we zouden kunnen testen. Toen ik zei dat dat 10 januari zou zijn, vond hij het nog echt extreem lang duren. Hij trok er ook echt zo'n zielig gezicht bij... was wel een soort van schattig :D

19. stefanenlaura

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Gelukkig nieuwjaar dames. Dat het een vruchtbaar en rond jaar mag worden.

20. Bijtje89

Bijtje89 Lid

25 sep 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Alle dames hier gelukkig nieuwjaar!! Op een gezond en vruchtbaar 2016 voor iedereen! Dat er snel vele zwangerschappen zullen volgen!

Deel Deze Pagina