@Fientje, 4 januari nog een paar weekjes wachten, ik hoop voor je dat je vriend/man wel mee kan. Je weet maar nooit of dat beter is ofzo. Het lijkt me ook fijner om met z'n tweeën te gaan. Ik ga van het weekend ook de sensitive bestellen of de gewone, weet het nog niet. @Dronty, gezellig dat je mee komt kletsen! Al 3 kinderen, leuk hoor! Per augustus gestopt met de pil, werd je snel zwanger van je kids? Ik heb een dochter van 6. Veel plezier hier!
@Dronty, dat is snel, dat wil natuurlijk niet altijd zeggen dat dat garanties geeft maar ik hoop het wel voor je
meiden ik zonder mij even af. .. mijn beste vriendin(tante) ligt ineens op sterven., ik heb geen puf om ook maar iets te doen. . en kom dan voorlopig ook even niet op internet. . bedankt voor alle goede tips en leuke reacties. . ik hoop dat jullie snel allemaal zwanger mogen zijn!! xx
Hoi!! @Moontje owjeeeeee wat erg..ik snap dat je helemaal geen zin hebt om op internet te zitten..sterkte... Dronty leuk dat je ook mee komt kletsen!!Al drie kindjes!!Wat een rijkdomHopelijk komt jullie 4e wondertje zich ook gauw aankondigen.Zitten tweelingen bij jullie in de familie?? Ik denk dat ik ook van die ovulatietesten ga halen...ik heb echt toaal geen idee wanneer mijn ovulatie is..ik voel het niet zoals sommige wel hebben..Alleen het klussen op commando staat me wat tegen.. Ik ben nu ook wat minder op t forum te vinden, mijn pap ligt in het ziekenhuis..maak me best zorgen..hopelijk knapt hij snel weer op.Met kerst zouden ze deze kant op komen(mijn ouders) maar we weten nie tof hjij dan nog in het ziekenhuis ligt en het is toch 3,5 uur rijden..dus denk niet dat ze kunnen komen helaas.. Groetjes Liz
Liz82@ Heel veel sterkte met je vader. Waarvoor ligt hij in het ziekenhuis? Tweelingen zitten bij mij in de familie. Mijn opa was er een van een tweeling en zijn vader ook. Beide zijn twee-eiige en dat kan dus erfelijke zijn.
Mijn pap ligt in het xiekenhuis met een zware longonsteking...hij blijft maar koorts houdren ondanks de peniciline intraveneus.. Hebben jullie ook een twee eigie tweeling??Jongen en meisje of andere samenstelling??lijkt me best pittig een tweeling maar ook heel erg leuk!!! De kans is dus aanwezig dat jullie weer zwanger raken van een tweeling..dan heb je gewoon 5 kinderen.. Hopelijk raken we allemaal zwanger in 2012!!Zou erg leuk zijn!! liz
@Liz82 Dat is minder dat de medicijnen niet aanslaan. Ik hoop dat je vader snel opknapt. Wij hebben een jongen/meisje tweeling, dus twee eiig. Er is inderdaad een kans dat het weer een tweeling word. De eerste maanden vond ik heel zwaar. Omdat ik zelf heel veel bloed had verloren met de keizersnede en dat ze beide nog lang een nachtvoeding nodig hadden. En ik door de weeks alleen thuis was, want mijn man werkt door de weeks in het buitenland. Maar ook wel erg genieten. Zo mooi om die band te zien die ze hebben.
@Moontje: Heel veel sterkte, wat erg, heel veel sterkte komende tijd! @Liz, wat vervelend dat je vader in het ziekenhuis ligt, ik hoop dat hij snel opknapt! Ovulatietesten zijn wel handig, ik ga ze voor de volgende ronde ook weer kopen, tenzij het natuurlijk niet meer nodig is! Ik zit vandaag op CD 23 en heb een gemiddelde van 26, ik voel me de afgelopen dagen wat misselijk, beetje last van hele lichte krampjes in mijn onderbuik, voelt wat gespannen, heb beetje wisselende stemmingen, dus er spannend! Ik denk dat ik vandaag toch eens ga testen! Ik hou jullie op de hoogte!
Hey meiden! Ik heb de ovulatietesten besteld..Nu mijn pap in het ziekenhuis ligt gaan we met kerst naar mijn ouders toe(ze wonen 3,5 uur rijden verderop)dus deze maand gebruik ik ze nog even niet...is zo raar als je daar die testen moet gaan doen..Dan volgende maand maar.. @PJO1983 En heb je getest???Ik hoop zooooooooo voor je dat het positief is!!!Dat zou super zijn!!Mooi kerstcadeauIk hoop dat je hier gauw komt vertellen of je hebt getest en natuurlijk wat de uitslag was!! Ik ga even met de hond uit en straks heb ik weer een avonddienst...Ik heb liever gewoon dagdiensten..maar ja dan denk ik maar weer aan de ORT Voor de verpleegkundigen hier..(toevallig dat er sowieso drie vpk zijn) waar werken jullie??Ik werk in de thuiszorg.. Groetjes Liz
Hey meiden! Veel sterkte aan zij die het wat moeiijk hebben deze dagen!! Alvast aan allen een goed eindejaar!! @PJO, hopelijk zwanger!!! Dat zou super zijn!!! Vele kerstgroetjes!!!! Fientje
Hi dames, @liz gaat het al beter met je vader? Ik kan me best voorstellen dat je dan nog even een maandje wilt wachten voordr je de ovutesten gaat gebruiken. @fientje, jij ook kerstgroetjes, en de rest natuurlijk ook! Ik heb vandaag getest, helaas negatief..maar over 2 dagen verwacht ik pas mijn menstruatie...dus wie weet. Hoewel ik er nu niet zoveel vertrouwen meer in heb. Ben best wel teleurgesteld. Maar goed op naar de volgende ronde dan maar! Nu opgerold in joggingbroek op de bank zielig voelen Wanneer kunnen jullie testen? Fijne avond allemaal.
Hey girls, ik denk dat ik dit weekend een pos ovu-test gehad heb. Dus we zien op 3 of 4 jan of ik zwanger ben. Waarschijnlijk klopt het niet, het zou mij erg verwonderen dat ik nu een 'normale' cyclus zou hebben na al die abnormale van 45 of 54 dagen. Afwachten dus .... Groetjes!!!
@Fientje, dat zou fijn zijn als je dit weekend een positieve ovu test hebt! En dat je een normale cycle zou hebben, ik zal voor je duimen! Vanmorgen is mijn temp met 0,2 graden gezakt en heb vandaag mijn NOD, dus zal ik vandaag wel ongesteld worden. We wachten het nog even af...dan maar op naar de volgende ronde!
Sorry het is alweer een tijdje geleden, maar met verlof en weg te zijn is het niet gelukt om nog op de computer te geraken. Ik ben 27 en vriend is 32. Zijn nog niet getrouwd maar wonen bijna 2 jaar samen. Zijn bezig van november 2010 voor een eerste kindje (ook nog nooit zwanger geweest). Liz, Heel veel sterkte met je vader. Ben van de hormonen niet aangekomen, ben zelfs heel wat afgevallen. De meeste komen er wel van bij. Moontje, heel veel sterkte. Pjo, wat jammer van de neg test. Hopelijk te vroeg getest.
Hey girls! Hoe gaat het met jullie? Al iemand een eisprong gehad die we kunnen opvolgen? Hier voorlopig nog niets!! Groetjes!!
Goedemorgen! Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? Ik moet deze week nog werken en dan heb ik lekker een weekje vrij, yeah! Ik ben helaas ongesteld geworden afgelopen vrijdag, dus voor mij is het weer op naar de volgende ronde! Zit nu op CD 5, dus over 5 dagen beginnen met ovulatietesten! En hoe is het met jullie? Kan er binnenkort al iemand gaan testen? Ik ben trouwens 28 en mijn vriend is 38, we zijn nu bezig vanaf juni 2010. Maar in verband met ziekte van mijn vriend hebben we een tijd niet heel actief 'geklust'. Zullen we een NOD lijst bijhouden? Ik begin hieronder, je kunt de lijst kopieren en je naam er aan toe voegen! NOD: PJO1983: 17 januari 2012 Fijne dag!