Groepjesklets...kletsen over graag zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cintsa, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Fien: 3 jan (denk ik)

2. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen!

Hoe is het met jullie? Nog nieuws aan het front?
    Ik moet deze week nog werken en dan heb ik lekker een weekje vrij, yeah! Over een paar dagen zit ik weer in mijn vruchtbare periode, dus dat word klussen in de vakantie :)

Fijne dag!

NOD:
    Fien: 3 jan (denk ik)
    Dronty: 5 januari 2012
    PJO1983: 17 januari 2012

3. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey dames!!

Fijne kerstdagen gehad?Ik ben lekker naar Groningen geweest, naar mijn familie...woon erg helaas erggggggg ver vandaan..maar ja gelukkig was ik met de kerst wel "thuis".

Ik moet komende dagen erg veel werken...

Ik heb net mijn vruchtbare periode er op zitten.althans als mijn ovulatie plaatsvindt volgens de calculator van hier haha..We hebben wel geklust maar niet extra ofzo..Mijn mam zegt dat hij niet op commando wil klussern..dat hij het zo normaal mogelijk wil houden..Ik wist natuurlijk wanneer mijn periode was dus nam veel inititaief haha..maar ja dat merkte hij natuurlijk ook..verwacht niet dat we deze maand zwanger zijn..

Heb de ovulatietesten binnen...ga ik vanaf volgende maand gebruiken...

Wanneer mijn NOD is weet ik zo effe niet..zou ik moeten invoeren in die calculator:)Zal ik zo wel even doen:)

Waar komen jullie iegenlijk vandaan?Ik woon in Limburg..

Groetjes Liz

4. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @liz Ik kom uit Flevoland

5. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hallo meiden,
    terug van weggeweest, ik merk dat ik nu juist wel behoefte heb aan een groepjeklets:)
    mijn tante heeft hard gevochten maar is gistermorgen vroeg overleden. . ik zal haar gigantisch missen maar ben elke dag bij haar geweest en heb er een goed gevoel over.
    alleen de avonden duren erg lang. en het wachten op de dienst. . deze zal pas dinsdag zijn. .dus je kan het ook nog niet echt goed gaan verwerken/een plekje geven. .

liz hoe is het met je vader?
    ik hoop dat het wel raak is geweest voor je!
    dan hoef je niet aan al die moeilijke testen te beginnen.
    ik had ze toch ook maar gehaald maar snap er niks van het is steeds negatief. . heb elke dag getest tot nu toe:Sdus dat is al zo' n 20 dagen:S nou ja ik ben in iedergeval blij dat ik weer een ongi gehad heb.

Pjo lekker zeg een weekje vakantie, heb ik nu ook!
    kan je even bijtanken of in jou geval bijklussen:)
    hoop dat het een raak shot word.

Ik kom uit rotterdam trouwens:)
    meiden ik ben blij weer wat kwijt te kunnen :D

6. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    @Liz, ik hoop voor je dat het deze maand wel raak is geweest, ik kan me voorstellen dat je man niet extra wil klussen tijdens de vruchtbare dagen, dan word het we echt een moetje! Gelukkig wil mijn man wel extra, maar het word allemaal een stuk minder spannend op die manier. Ik ga over 3 dagen weer testen met ovutesten, meot ze nog halen bij de Kruidvat.

@Moontje, wat erg van je tante...gecondoleerd, ik kan me goed voorstellen dat je het pas echt kan afsluiten als de dienst voorbij is. Het is verschrikkelijk om iemand die dicht bij je staat te verliezen, heel veel sterkte voor jou en je familie komende tijd. Hier kan je alles kwijt hoor :)

Inderdaad vanaf zaterdag een weekje vrij, ben ik echt aan toe...ben zo moe, moet ook echt even bijtanken. Het was een erg moeilijk en zwaar jaar, ik hoop echt dat 2012 veel goeds, gezondheid en een baby brengt! En dat geld natuurlijk voor iedereen!

Ik kom uit Assendelft, Noord Holland. We wonen allemaal erg verspreid over het land!

Fijne dag allemaal!

7. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @moontje gecondoleerd.Ik kan me voorstellen dat je het pas kan afsluiten als de dienst achter de rug is.Dan heb je meer de rust om daar mee bezig te zijn.

8. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    @Moontje..gecondoleerd met je tante!Zo'n verwerkingsproces duurt erg lang..neem er ook de tijd voor..Veel sterkte bij de crematie/begrafenis...Het is verschrikkelijk om iemand te moeten verliezen waar je zo van houdt...
    Wat betreft die ovulatietesten, ja ik weet ook niet hoe die dingen precies werken..ik begin er gewoon aan volgende maand en we zien wel:)

We wonen inderdaad allemaal verspreid over Nederland!:)Ik kom oorspronkelijk uit Groningen maar woon nu in Limburg..(liefde overwint alles haha)Ik mis mijn familie en de provincie en vrienden daar wel heeeeeeeeeel erg..ook al woon ik hier nu al zo'n jaar..

Jullie vakantie??Heerlijk!!Ik helaas niet..moet met oud en nieuw ook werken..en vanavond avonddienst..Maar ik ben in November op huwelijksreis geweest dus ik moet niet klagen:)

Groetjes Liz

9. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Dag Ladies,

kzie dat iedereen terug is.
    @ Moontje; Mijn deelneming met je verlies van je tante! Veel sterkte!

Ik ben hier zowat weer mijn moed verloren. Al enkele dagen, mss is het zelfs al een week, steken in mijn onderbuik, de ene sterker dan de ander. Ik had een redelijk positieve ovutest de 16e en de 17e. Laatste NOD 6de. Ik heb het zo een beetje gehad. Pijn aan de borsten, af en toe ook maagmisselijk. Ik eet soms iets en kort erna denk ik van pff het komt precies terug (gelukkig blijft het altijd zitten), mijn borsten daar heb ik af en toe steken, ze lijken gegroeid maar het kan ook tussen min oren zitten. Ik voel vanalles maar tegelijk voel ik me zo leeg!! Ik weet echt niet meer wat ik moet denken.

PS; Van Belgie! West Vlaanderen meer bepaald

10. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    bedankt meiden voor de condoleances!
    ik voel me echt vreselijk. . ik heb nog nooit iemand verloren waar ik zo'n band mee had.
    pfff erg moeilijk.

@pjo ik wens je dat allemaal toe in 2012! geniet lekker van je vakantie straks! rust goed uit dat is de key en nog je vruchtbare periode ook. .dat kan niet meer stuk:)

@liz wow november nog maar. . gefeliciteerd dan nog! waar zijn jullie geweest?

en welke ovutesten ga je gebruiken?? ik had ze van de etos maar die zijn erg duur. . ik kan dat niet betalen als ik 20 testen in de maand nodig heb. .
    ik hoorde dat de kruidvat goedkoper waren maar dat ze niet erg betrouwbaar zijn?
    Fientje je moet niet de moed verliezen hoor meid. . ik heb ook van de vlagen en misschien zit het allemaal tussen je oren maar misschien ook niet? wanneer kan je testen?
    ik denk dat het misschien ook de dagen zijn dat je je zo voelt met de feestdagen voel je je toch al minder goed over dit soort dingen:(
    maar niet opgeven meid!!kop op

11. loez1984

loez1984 Lid

4 okt 2011
    86
    0
    0
    Hallo dames,

Mag ik ook mee kletsen?? Ben al een tijdje op zoek naar een groepsgesprek met meiden waar ik een beetje bij aan kan sluiten. Ik ben in januari 2011 gestopt met de pil, telkens als ik een forum zie met meiden die dan ook zijn gestopt met de pil zijn tegen deze tijd alweer zwanger. En bij andere forums zijn de meiden net 2 maanden gestopt met de pil of praten over de geboren kinderen....
    Ik ben 27 jaar, mijn vriend 29 en we willen ook heel graag een eerste kindje, maar na een jaar is het nog steeds niet raak. Mocht het over 3 dagen nog niet raak zijn dan gaan we naar de huisarts. Maar wat kan ik dan verwachten??

12. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    @Moontje, nog even blijven hopen, want wie weet als je een positieve ovutest hebt gehad na je NOD kan dat betekenen dat je zwanger bent! Ik duim voor je! Zulk goed nieuws kan je goed gebruiken in zo’n moeilijke periode! En dank je, ik ga zeker uitrusten deze vakantie, ik heb het ook echt nodig, ben helemaal op na een moeilijk jaar.

@Liz, nog gefeliciteerd waar zijn jullie geweest op huwelijksreis?

@MoontjeIk gebruik de ovulatietesten van het Kruidvat, die zijn betaalbaar. Ik heb wel verschillende meningen gelezen maar ga ze nu voor de 2e maand gebruiken en de eerste mand ging goed. Ik heb 5 testen gebruikt, vlak voor de LH piek had ik een lichte streep en tijdens de LH piek een duidelijke roze test. Voor volgende maand ga ik ze bestellen bij zwanger & kids, dit zijn dipsticks maar een stuk goedkoper! Misschien kun je daar eens kijken?

@Loez1984, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!
    Wat jammer dat het nog niet is gelukt om zwanger te worden, wij hebben 12 januari 2e afspraak in het ZH. Bij de 1e afspraak kreeg ik een inwendige echo, moesten we ingevulde vragenlijsten meenemen en werd het zaad van mijn vriend onderzocht. Ik heb geen idee wat ik 12 januari moet verwachten, dit word wel weer spannend! Ik heb al een dochter van 6, dat bied wel hoop in ieder geval.

Fijne dag allemaal!

13. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

@Pjo1983 We zijn naar thailand op huwelijksreis geweest.Het was echt heel erg mooi!!Wow!!We hebben nu wel een beetje het reiswvirus te pakken..We willen in october 2012 graag naar Zuid-Afrika..mitsssss ik natuurlijk nog niet zwanger ben..dat willen we natuurlijk nog veel liever..maar we willen niet alleen maar bezig zijn met zwanger raken en ook proberen ook onze "gewone"leven door te laten gaan...

@Loez 1984 Welkom,tuurlijk mag je met ons meekletsen!!Gezellig!Dus jullie gaan ook naar de huisarts..Wij zijn nog geen jaar bezig, ik begin komende maand met ovulatietesten..in april zijn we dan een jaar bezig.Als we dan na een half jaar nog niet zwanger zijn...gaan wij ook maar eens langs de huisarts.Ik ben al 29..wilde wle graag eerder zwanger raken maar het ging een tijdje niet zo goed met me..en het leek ons dus niet verstandig om toen te proberen..

@Moontje..ja het is verschrikkelijk om iemand te verliezen die je zo na staat..Ik heb het al wel eerder meegemaakt helaas...maar echt waar het verdriet maakt op den duur plaats voor mooie herinneringen..Ik heb ovutesten bestelkd via internet..30 sticks en 6 zwangerschapstesten voor 22,95..(was een pakket)kan ik ef voor uit..Hoop dat die dipsticks een beetje goed werken..

@Fientje...je lichaam kan je soms echt voor de gek houden..Ik heb nu ook steeds last van mijn borsten..maar dat had ik vorige maand ook..mijn hormonen zullen wel van slag zijn ofzo..Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent..

Dames..mij lijkt het leuk om een gezicht te hebben bij jullie..zodat ik weet tegen wie ik klets:)Ik weet niet of jullie dat ook leuk ozuden vinden?Misschien kunnen we via mail ofzo foto's uit kunnen wisselen?Als jullie willen, stuur me maar een privebericht met je mailadres..kan ik een foto sturen..zpou het ook leuk vinden als jullie ook een foto zouden sturen:)

Groetjes Liz

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ik heb mij vandaag aangemeld en klets graag met jullie mee.
    Wij zijn sinds juni 2011 gestopt met de pil. Tot op heden nog niks, alleen hele lange onregelmatige cyclussen. Volgende week voor de 1e keer naar de gyn. Ben erg benieuwd wat er besproken zal worden. We weten nu ook sinds gister dat mijn vriend zijn zaad van mindere kwaliteit is...
    Zijn er nog meer mensen die in deze situatie zitten en naar de gyn zijn doorgestuurd?
    Graag hoor ik jullie reactie..

15. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hallo loez en ikke gezellig dat jullie mee komen kletsen,
    maar ook vervelend,want dan zitten jullie ook in afwachting van een wondertje.
    @ikke jeetje wat mag jij al snel naar de gyn? wel erg fijn voor je. . ik zit niet in diezelfde situatie dus kan je daar niet meer over vertellen. . ik ben ook vnaf juni 2011 gestopt met de pil en pas begin deze maand eindelijk mijn eerste ongi pas gehad. . dus het is allemaal erg van slag. . ik moest in januari nog maar eens terugkomen en dan zou de ha me misschien door gaan sturen.en dat was nog op basis van het geen cyclus hebben.
    erg laks dus.
    ik ben benieuwd hoe het voor je is! hoop dat het wat opschiet voor je:)

@liz ik heb je even een privebericht gestuurd met mijn mailadres. . ik wilde de foto eigenlijk in het bericht plaatsen wat je wel vaker ziet met testen ook enzo maar kom daar nog niet helemaal uit. . ik zou het ook superleuk vinden om gezichten erbij te zien.
    en op welke site heb je dat pakket besteld?ook bij zwanger en kids? klinkt goed! niet duur ook.
    @PJO ja dus toch die kruidat testen bij jou weer goed. . nou ja dat bedoel ik met gemende reacties/meningen.

nou meiden dan is het weer bijna oud en nieuw gaan jullie nog iets leuks doen???

16. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    owww kijk is aan toch gelukt dat klooien:)

17. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    zal ook gelijk een close up van mijn mannetje doen want zag dat hij er niet op zijn voordeligst bij zit op die foto:) nu ik het toch door heb. .

weet ik alleen weer niet hoe je de foto draait:(

18. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Hellow girls,

Hoe leuk deze foto's. Ik ga nog een klein beetje wachten met het plaatsen van een foto, kvoel me dan toch iets meer op mijn gemak. Je weet nooit dat er hier iemand tussen zit dat ik ken :(.

Vandaag zijn dus mijn maandstonden er gekomen. Pff, nu was ik enerzijds wel opgelucht maar toch ontgoocheld. Op naar een nieuw jaar! Na de lange cyclussen hebben we nu de superkorte cyclus (24d).

Kga dan eens uitzoeken hoe ik een banner of zo moet maken,

Alvast dikke feesten!! (Ik moet werken dit weekend)

Groetjes!!!!

19. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoooooooooi!!

@Moontje..Wat een leuke foto's!!Ik had je al een mailtje gestuurd met een foto van mij en mijn man:)Wat een superstoer kereltje heb je zeg!!Leuke foto's!De ovulatietesten heb ik bij 123 ovulatietest gehaald.Ik weet dus niet of ze goed werken, heb ze nog niet uitgeprobeerd.

@ikke 175 Welkom!Zo komen er steeds meet kletsers bij:)Jullie zijn wel al snel doorgetsuurd naar de gynaecoloog..is dit vanwege je onregelmatige cyclici?En hoe weet je dat het zaad van je vriend van mindere kwaliteit is?Heb je zo'n thuistest gedaan??Beetje raar dat ik dat vraag misschien, maar wij zitten er ook over na te denken om zoiets te doen..

@Fientje...dus toch is je menstruatie begonnen.Weet je iig wel waar je klachten vandaan kwamen...Ik zet hier liever ook geen foto neer van mezelf..bijna niemand weet dat wij aan het proberen zijn om zwanger te raken en ik heb nogal een erg nieuwschierige schoonzus die ook op deze site zat toen ze zwanger was van haar 2 kinderen...Maar via een mail vind ik het niet erg..dan zien alleen jullie het immers maar:)

Ook ik moet dit weekend werken..Wel gaan we morgenavond met vrienden een winterbbq houden, daarna spelletjes doen en om 12u wat vuurwerk afsteken...Jullie ook allemaal fijn oud en nieuw!Baal er wel van dat ik nieuwjaarsdag om 7 u al moet beginnen met werken haha maar ja dat is nu eenmaal een nadeel van de zorg..

Groetjes liz

20. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hallo!!!

Iedereen een geweldig, gelukkig, gezond en liefdevol jaar gewenst...hopelijk voor ons allemaal een mooi wondertje in 2012!!!!!

Groetjes Liz

Deel Deze Pagina