hallo meiden! inderdaad een super 2012 toegewenst aan iedereen! hopenlijk hebben jullie fijne dagen gehad! ik ben zoooooo aan het aftellen. . nog een week en dan mag ik weer een testje doen. ik denk echt dat mijn lichaam me voor de gek houd, maar ik voel me zoooo 'zwanger' misselijk zere borsten en vooraalllll misselijk. . mja misschien iets verkeerds gegeten wat je jezelf al niet aanpraat he Ik moet zeggen dat ik bij ryan ook 9 maanden erg misselijk ben geweest en veel moest overgeven ook. . de arts zei toendertijd dat ik daar erg gevoelig voor ben. en ik ben nu echt al 1.5 week flink misselijk ... nja even afwachten maar al dat wachten. . hoe gaat het met jullie meiden?
Hoi meiden, Gelukkig nieuwjaar allemaal. Ik plaats liever nog geen foto van mezelf aangezien ik het nog niet bekend wil maken aan bekenden. Ik heb wel een andere foto die ik kan plaatsen... Ik was van plan om naar de huisarts te gaan als het nu weer niet raak zou zijn. Maar het is niet nodig wat ik ben ZWAGER!!! Ben zo blij, na een jaar eindelijk geluk, wel met behulp van ovulatietesten in de laatste maand maar dat doet er niet toe. Hopenlijk is het bij jullie ook snel raak!!!
Dank jullie wel meiden, ik had het niet verwacht. Had de hoop al een beetje opgegeven en was van plan om vanmorgen de huisarts te bellen. Het is wel heel raar en onwerkelijk. Weet niet eens precies wat ik moet doen :S morgen toch maar ff de huisarts bellen...
Moontje, wat erg van jou tante. Veel sterkte. Hopelijk volgende week een leuke test. Loez, welkom hier en zie al meteen dat je zwanger zijt. Proficiat. Ikke, ook jij welkom hier. Hier ongesteld geworden en op naar de volgende ronde.
Hey!! ik heb ent avonddienst gehad en ben nog wakker, dus dacht kom hier nog even spieken.. @Fientje..Wij beginnen in januari met ovulatietesten..ben benieuwd... Ik heb laten pendelen...ben zooooooo benieuwd..Ik weet dat het maar een voorspelling is maar vond het toch wel leuk om te laten doen...de voorspelling s dat ik in maart 2012 zwanger zal raken van een jongen.... Nu maar hopen dat dat ook echt zo is, zou geweldig zijn...maar ja haha eerst zien dan gelovenWel lief van die vrouw dat ze voor me wilde pendelen. Ik heb van begin af aan soms het gevoel dat ik misschien uberhaupt niet zwanger kan raken..de angst dat ons nooit een wondertje is gegund..hebben jullie dat ook weleens?In mijn familie gaat het sowieso lastig..de kindjes die zijn geboren zijn allemaal via ivf, icsi of na 8 jaar pas gekomen..Ik ben misschien te ongeduldig.. Maar ja als je iets heeeeeel graag wilt is geduld soms lastig Groetjes Liz
@liz ik herken dat wel.Kijk ik heb wel al 3 kinderen maar heb inderdaad erg het gevoel dat onze wens voor een 4de niet gaat lukken.1 omdat ik toen we bezig waren voor de 2de zwangerschap ik 2 miskramen heb gehad en in oktober ook een. En dat mijn cyclus met zo veel problemen verloopt. Veel pijn in mijn buik en heel heftig ongesteld zijn.
Ja dat gevoel is niet prettig he?Hoe lang zijn jullie nu aan het proberen voor jullie 4e wondertje?Ik hoop echt dat het gaat lukken..Het heeft waarschijnlijk geen zin om het te zeggen, omdat je gevoel iets anders zegt..maar je weet wel dat je zwanger kunt raken..en hebt al 3 kindjes..Maar kan me voorstellen dat je na 3 miskramen wel onzeker raakt.. Ik heb nu al giga buikpijn....mijn NOD is pas 9 of 10 januari..mijn cyclus is tot nu toe redelijk regelmati(28/29 dgn) maar heb het gevoel dat de menstruatie dit keer eerder komt.. Liz
Ik ben al een tijdje gestopt met de pil maar nu 4 rondes gericht bezig. Een 5 jaar terug was ik ook al een keer gestopt maar na een jaar met gigantis lange cyclussen het opgegeven. Ook omdat ons zoontje toen onderzoeken moest onder gaan en heel veel stress met zich mee bracht en dat was even te veel. Morgen mag ik bij de gyn langs komen om eens te kijken waar die buikpijnen vandaan komen. De buikpijn begint meestal zo rond dag 8 van mijn cyclus en rond dag 20 is het niet meer te harden.
Hoi Dames! Ik baal..gisteren is mijn menstruatie begonnen, een kortere cyclys dit keer, maar ja had het al voelen aankomen..helaas...maakt me toch elke maand weer een beetje verdrietig..ik vraag me soms echt af of het ons wel gegund is.. Liz
hey meid! wat super vervelend! dat begrijp ik dat het elke maand weer een verdrietig moment is laten we maar hopen dat het gewoon komt omdat het nog geen maart is en dat dus daadwerkelijk klopt van je pendel. . xx
Vind het zo lullig steeds om te reageren omdat het bij mij nu wel is gelukt. Nu nog afwachten of het goed blijft gaan. Tuurlijk is het je gegund Liz. Wat bij mij (denk ik) heeft geholpen is om er ff tussenuit te gaan. Ff een lang weekend weg en alle tijd voor elkaar, RUST! Ik had de hoop al bijna opgegeven, maar had tijdens dit weekend een positieve ovu test en we hebben er echt de tijd voor genomen zeg maar....
loez voel je vooral niet lullig en blijf gewoon lekker meekletsen hoor je hebt er hard genoeg voor gewerkt dames weten jullie misschien het volgende? Ik mag over 2 dagen weer testen en had vandaag toevallig gemeenschap met mijn partner, en dit deed erg zeer. . net alsof hij ergens(baarmoeder??) tegenaan kwam. . nou heb ik dit nooit rond deze tijd maar had dit wel tijdens mijn eerste zwangerschap in het eerste trimester. . ik kan niet echt iets duidelijks vinden op internet. . jullie tips? ervaring?
Vrijdag ben ik bij de gyn langs geweest. En heb een echo gekregen om te kijken of ze iets konden vinden waarom ik buikpijnen heb en mijn menstruaties zo heftig zijn. Daar konden ze niet geks van vinden. Wel heeft ze gezien dat ik pco heb. Dat was even een flinke klap. Voor nu doen ze ook even niets er aan. Eerst moest ik wat afvallen en als ik een jaar of langer bezig ben en ik nog niet zwanger ben dan gaan ze verder kijken of ze iets met hormonen kunnen doen.
Hoi meiden, Ik haak graag bij jullie aan om gezellig mee te kletsen. Er is vast nog wel een plekje, toch?! Ik zal me meteen even voorstellen: Livelife, 29 jaar en sinds mei 2011 kijk ik uit naar een 2e streepje! Helaas heeft het in oktober niet zo mogen zijn, dus na een verplichte rustcyclus, gaan we er weer volledig voor (2e ronde na MA). Laten we er een mooi roze topic van maken! Succes meiden! Groetjes!
Hey meiden! @Loes..voel je niet rot hoor!!Het is toch juist geweldig dat het bij jullie wel is gelukt!!Geniet er van en voel je niet rot om hier te plaatsen...Bij de en lukt het gewoon wat sneller als bij de ander...Voel je je verder goed??Nog geen zwangerschapskwaaltjes?? @Dronty..ow wat vervelend meid..kan me voorstellen dat dat toch even als tegenslag aanvoelt..Hopelijk raak je ondanks de pco toch gewoon zwanger dit jaar!Probeer positief te blijven meid!' Mag ik vragen hoeveel overgewicht je hebt?Omdat je schrijft dat je eerst moet afvallen..Ik zelf ben helaas veel te zwaar...ben al wel 15 kilo afgevallen trouwens... @Moontje..jups hopelijk krijgt de pendel gelijk..al moet ik zeggen dat ik het meer voor de lol heb gedaasn..weet niet of je er in kunt geloven.Soms zie je dat er meiden heel veel hebben laten pendelen en allemaal verschillende uitkomsten..Ik probeer me er in iig niet al teveel op te richten. Wat betref je vraag..geen idee..ik hoop iig dat het betekent dat het dit keer ook weer raak is danMaarre tegen je baarmoeder aan voelen dat lijkt me sterk..ik denk dat het iets anders is wat je voelt dat zo'n pijn doet...Laat je het ons zo snel mogelijk weten als je hebt getest?? @Livelife...ja hoor gezellig als je mee komt kletsen...Hopelijk idd gauw allemaal roze streppejs hier voor iedereen Ik ga vanaf nu ovulatietesten gebruiken.Ik heb ef gekeken en ik moet ze vanaf dag 12 van mijn cyclus gaan gebruiken..maarre hoe werkt dat preciesAls ik een streepje krijg dat betekent dus dat het LH verhoogt is en ik dus in mijn vruchtbare periode zit.Dus bij streepje klussen???Of om de dag zoals ik ook weleens lees..Iemand van jullie hier ervaring mee??? Groetjes Liz
@Liz ik moet in ieder geval 15 kilo afvallen en de gyn had berekend dat mijn bmi 35 was. Ik heb altijd een bmi gehad die hoger was maar als je mijn omvang overal van meten dan was dat keurig. Dus ben ook wel wat zwaar gebouwd, maar nu is het inderdaad wel dat ik wat meer vet heb zitten.