Groepjesklets...kletsen over graag zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cintsa, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey dames!!

@Fientje..Ik hoop dat het raak is!!:)Ef testje doen??De symptomen die je mschrijft..zou zomaar eens kunnen:)

@Live life...
    Met mij gaat het goed..zit idd beetje op het wachtbankje.Ik heb pas 2 Februari mijn NOD.Hebben deze maand voor de eerste keer ovulatietesten gedaan en extra geklust rondom mijn eisprong(althans zoals de testjes aangaven)..Ik heb inmiddels ok laten pendelen door iemand, door lennyt..ze gaf aan februari positieve test en jongen...ben benieuwd:)Hoop zoooooooo dat de pendel gelijk krijgt;)

Ik had twee dagen na mijn ovulatie twee dagen lang last van oud bloedverlies(bruin) nou ja alleen bij afvegen..echt raar.Was daarna ook weer weg.Heb nu al week buikkrampen en last van oderrug..Het volet net of ik steeds moet gaan menstrueren maar er komt niks..Moet ook erg veel plassen..

Maar ben ook niet helemaal fot al een week..misschien wel blaasonsteking.Morgen maar ef de huisarts bellen.iemand van jullie dat ooit gehad dat bruinachtige afscheiding/bloedverlies na je ovulatie?

Er wordt hier weinig gekletst..vind ik jammer..kom op meiden;)

Groetjes Liz

2. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Heyla,

ja kvind jammer dat we zijn stilgevallen.
    Eventjes een update: symptomen van vandaag zijn:
    heel regelmatig steken in borsten, zo langs de buitenkant van oksel naar middenkant borst toe, net of ze stuwen of zo.

Af en toe steken in de onderbuik, af en toe vlagen van vermoeidheid. s nachts slaap ik goed, maar s morgens ben ik altijd vroeger wakker dan nodig ook al slaap ik normaal heel lang.

Vandaag is dag 28 en op dag 20 had ik enorme steken in rechterkant waarvan ik denk dat het een eisprong was, dus dan was ik normaal nog te vroeg om te testen. Maar ik ken de lengte van mijn cyclussen niet goed (zie onderaan). Dus jammer maar negatief getest deze morgen. Nu ga ik dus nog enkele dagen moeten afwachten. Misschien hoop ik er teveel op. Nu vandaag had ik minder crèmige afscheiding, deze week was er nog redelijk veel afscheiding.
    Oh, misschien wil ik het gewoon teveel :(

groetjes!!

3. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

@Fientje..ik herken dat wel dat je allerlei klachten hebt en toch negatief test..Als je iets heel graag wilt kan je lichaam je heel goed voor de gek houden..Als jij bv maar steeds denkt van ik heb buikpijn, dan heb je op den duur ook buikpijn, soort van self fulfilling prophecy..
    Maar kop op, probeer positief te blijven..Voor een ander is dat makkelijk gezegd ik weet het.Ik heb Donderdag mijn NOD dag..en je zult zien dat als ik weer gewoon mensgtrueer wat ik wle verwacht dat ik ook weer ef in een dipje zit..

Ik heb trouwens wel een blaasonsteking(wat ik al dacht) dus ben nu aan de antbiotica en voel me verre van fit.Moet deze week echter wel 48 uur werken pffffffff.Zie er erg tegenop..is al veel omdat het erg druk is en nu ben k ook nog niet fit..

Leuk he die sneeuw?Ik vind het erg mooi, maar minder dat ik er met de auto door moet..Ik zag dat op de wegen nog wel alles goed schoon is dus dat scheelt..

Groetjes Liz

4. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Heyla,

hier nog steeds vanalles te voelen. Maar voorlopig niets positief. Misschien wacht ik deze keer tot vrijdag van testen, we zitten dan op dag 35 van de cyclus. Wie weet ... .

Ik heb gelukkig geen last van de sneeuw. Hoe grappig, twee weken terug had ik ook een blaasontsteking.

Vele groetjes!

5. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Na de 25 komt er nu weer een periode van 34 omhet rijtje aan te vullen :(

grtz

6. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    jammer fientje:(
    hallo meiden ja het is erg stil hier inderdaad. .
    ik ga verhuizen en heb hier zoveel voor te doen! ook mijn woning van nu moet ik een hoop voor regelen aangezien dat een koopflat is en ik hem nu onder wil verhuren . . veel gedoe hoor. . leegstandswet aanvragen toestemming van je hypotheekverstrekker e.d. .. blabla. . .
    liz getsie een blaas ontsteking hopenlijk snel over met je antibiotica!
    nou hier ook nog steeds alles rustig hoor. . .deze maand nog verpest ook met de kansen :'( pfff mijn man was erg ziek tijdens de vruchtbare dagen kon zich amper bewegen overal pijn griep alles eigenlijk. . dus helaas een maandje gemist!wel balen elke maand duurt al te lang mja. . .
    en inderdaad wat een kou!!!!!!!en wat een sneeuw ineens! echt te gek voor woorden. . . ik hoorde vandaag op de radio dat het misschien weleens -15 kan gaan worden zondag en na het weekend. . het kan overigens ook de andere kant op gaan en weer gaan sneeuwen met wat warmere temperaturen. . ze weten het zelf niet eens. . nou ja mijn muts en handschoenen zijn in iedergeval weer paraat:)

7. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hai dames!!

Nou bij mij was het dus ook deze maand weer niet raak:(We hebben zo ons best gedaan met klussen rondom mijn ovu maar helaas heeft ook deze ronde niet mogen baten.

Mijn blaasonsteking is gelukkig weer over, nu heb ik buikgriep..maar wel gewoon gaan werken.Vannacht weinig geslapen..veel naar de wc rennen..maar ja gaat ook wel weer over.

Deze maand begonnen met tempen..maar snap er niks van mijn temp is nogal aan fluctuatie onderhevig...daarnaast doe ik ook weer die ovutesten..ben benieuwd..

We hebben besloten dat als het volgende maand nog niet raak is we naar de dokter gaan..mede ook omdat iedereen bij mij inde familie lastig zwanger raakt(allemaal via icsi, ivf) en mijn mam heeft er ook 8 jaar over gedaan..Wij zijn nu ook al een jaar bezig(bijna) en ik vraag me gewoon af of alles wel goed is..en of ik uiberhuapt zwanger kan raken.Mijn leerling(ik ben leerlingbegeleidster op het werk) gaat vaker naar een paranormaal begaafd iemand.Ze wil nu een foto voor me meenemen en haar vragen of ik zwanger kan raken..wel lief van haar dat ze dat voor me wil doen..ben benieuwd..gaat ze donderdag naartoe..

Groetjes Liz

Deel Deze Pagina