Heeft er iemand tips? Ik zie door de bomen het bos niet meer, er is zóveel aanbod... eisen: animatie voor de kinderen binnenzwembad speeltuintjes op de veldjes omgeving waar papa en mama ook wat kunnen doen/zien zuid duitsland -moezelgebied is mooi maar hebben we al wa t van gezien, noord spreekt me in principe wel aan of misschien net denemarken? ik weet ook gewoon niet goed via welke site ik het best kan zoeken... en eigenlijk wil ik ook wel een beetje naar de zon, maar we willen niet te ver rijden, ik twijfel daarom wel een beetje om naar het noorden te willen, misschien juist verder oostelijk, midden duitsland of juist richting Oostenrijk dat het beter weer is?
thx ik ga kijken . Ik heb inmiddels één camping gevonden die me aansprak, maar dan in het zwarte woud - munstertal . Dus ik ben benieuwd of ik iets in de omgeving kan vinden die jij noemt -- ai - dat is nét het deel van duitsland wat dan nét te ver is - grensgebied met tjechie.
Zwarte Woud!!! Echt fantastisch! Zijn er helaas niet lang geweest, zijn puur voor Europa Park die kant op gereden, maar wow, wat prachtig daar!! Ben verliefd . Zoek je echt een camping?
Fijn om te lezen . Ja, we zoeken echt een camping. Afgelopen jaar hebben we een vouwwagen gekocht (in het najaar). Dus die willen we graag goed gaan gebruiken . Waarschijnlijk gaan we ook wel naar Europapark overigens. M'n man is wel een pretpark fan .
Zeker doen! Kost echt wat duiten, maar ik heb er nog steeds geen spijt van . Was 2 jaar terug 37,50 pp entree . Ik ben ook aan het kijken naar een camping (ik wil dan sowieso in een huisje), maar ik vind het nog niet zo makkelijk! Maar dat heb jij dus ook?
http://www.vacansoleil.nl/camping/info/duitsland-bodensee/orsingen/camping-ferienpark-orsingen/VAC/1/2504013/#accommodaties dit is wat er tot nu toe uitsprong - maar pfff... er zijn er zóveel..