Genoeg geklust na pregnyl?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa890, 31 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Het is voor ons ronde 2 met ovariële stimulatie. Ik spuit gonal F + pregnyl en neem progynova en utrogestan.

Woensdagochtend om 7.30u heb ik pregnyl gezet. We hebben die avond geklust en de dag erop om 15.00u nog eens. Op maandagavond voor de pregnyl ook.
    Zitten we nu ok? Ik wilde graag gisterenavond of vanochtend nog eens maar mijn man had er helemaal geen zin meer in en nu loop ik daarom te balen pff..
    Sinds we de MMM in zijn gegaan voelt de seks plots wel heel geforceerd tijdens die cruciale dagen.. ik heb zo'n gevoel dat het ons tegenwerkt :( herkent iemand dit?

Ik voel mijn eisprong ook niet dus heb geen idee na hoeveel uur die geweest is.. hadden we nog die laatste keer moeten klussen of is het voldoende zo?

2. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    481
    63
    Vrouw
    Hoi @Lisa890. Ik heb het precies zo gedaan! Ook dezelfde avond nadat ik Pregnyl gezet heb en de volgende dag eind van de middag en hiermee ben ik in de tweede ronde zwanger geraakt! Ik ben wel pas 5 weken zwanger, heel pril dus nog. Ik voel ook niks van mijn eisprong en had deze ronde, in tegenstelling tot de eerste ronde, helemaal geen bijwerkingen van de Pregnyl en twijfelde ook of er überhaupt een eisprong geweest is. Blijkbaar wel dus :p. Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent!

Lisa890 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Woensdag om 7.30 uur de pregny is je ei gemiddeld op donderdag rond 17.30 uur.
    Jullie hebben dus genoeg sex gehad ,om alle kansen te benutten..

Lisa890 vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Jullie hebben de plicht goed gedaan :)

En ja ik vond die verplichte nummertjes ook geen feest meer. Het is een middel om het doel te bereiken.

Lisa890 vindt dit leuk.
  5. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ok pfjoew dan hoef ik me daar niet meer druk in te maken! Super dat het bij jullie in ronde 2 raak was! Ik had vorige ronde zoveel last van de pregnyl: misselijk, moe, hoofdpijn.. nu nog niets van kwaaltjes gevoeld, hopen dat het zo blijft!
    En dan nu de vreselijke wachtweken in.. :confused::p

6. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd aan de zwangere dames hier, ik zie dat het bij verschillende recent raak was! Ik hoop dat het voor ons ook mag lukken..

Sassefras01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina