Ervaring operatie aan nek?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 30 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Dinsdag is het zover; na maanden wachten wordt er een bult uit mijn nek gehaald. En hoewel ik er erg naar uitgekeken heb, omdat de neuroloog zegt dat mijn hoofdpijn die ik ook al maanden heb zal verminderen of over zal gaan, werd ik me vandaag toch een partij zenuwachtig!
    Je nek blijft toch wel een ding voor mij...
    Heeft iemand dit eerder gehad of meegemaakt en hoe is dat verlopen? Had je veel (na)pijn?

    Ik hoor het graag!
     
  2. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Hoe is het nu eigenlijk met je hoofdpijn? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil je sterkte wensen ik ben blij te lezen dat je bijna geopereerd word, de pijn heeft lang genoeg geduurd.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  3. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ja helaas onderga ik nu al 4 jaar lang elke 3 maanden een nekoperatie. @Diazz heeft er ook al meerdere ondergaan. Wat ik persoonlijk altijd eng vind is dat ze de nek (werfels) via de hals benaderen, het idee dat ze snijden rond de keel vind ik zelf best eng. Daarna is mijn grootste klacht altijd dat ik ontzettend stijf ben en mijn hoofd en nek gewoon niet kan bewegen, ik zit dan letterlijk een aantal dagen helemaal vast. Op welke hoogte zit de bult die ze verwijderen? Bij mij zit het probleem in C2, C3, C4 en C5. Of C3 tm C6 ik twijfel nu maar denk het eerste. Ik mag dinsdag weer joepie... not!!!
     
  4. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Heel veel succes! Ik heb maandag voor hetzelfde een intake bij de chirurg.
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    O ja. Kan me nog herinneren dat je dit al eens eerder schreef. Succes!
     
  6. Iertje81