Hier ook veel te veel groepsapp, veel funtionele namen. Maar de belangrijkste een groepsapp met alleen mezelf.. To do list! Ideaal iets wat ik nog moet doen of niet moet vergeten app ik daarin!
Onze familie Broers&zussen Moeder&dochters Bbq Zussen Sint Inzamelen(kerst) Afscheid(collega) Oudejaarseten(collega's) Werk Inval Planners En dan nog 2 dagen die georganiseerd zijn. Oja en dan nog regelmatig Feestapps voor verjaardagen Babyshower Enz Teveel groepen eigenlijk
‘Waar zijn de kinderen?’ Kleinkinderen van (over mijn grootouders) Familie apps Sportapps Een app met onze oude straatnaam van ons en onze (ook verhuisde) oude buren Spelletjes avond ‘Homies’
Hier voornamelijk 'functionele namen" OC *Naam school* Lushies *Naam vereniging* JO11-2 Klep Kousen Gossip Girls Date Diabloman heeft maar 2 groepsapps: The Burgerboys Team Kreuk en Deuk
Broekjes (deel v achternaam) = familie app North posse = vriendinnen clubje (wij woonden in 't noordelijke stadsdeel) Gettogethers 2019= vriendengroep vd kerk, leuke dingen doen. Eentje vd crèche
Nee ik leerde het ook van mijn jongere broertje ... Groepsapp aanmaken, 2 personen toevoegen en die dan weer verwijderen, dan zit je dus alleen in de groep .
Buiten de standaard familie/werk/straat apps om etc. - Sushi’s met de dushi’s - Coffee’o-clock - Drunk vibes Only - Gossip Girls - (Vr)Eetclub - Hello from the other side - Baby’s persen in september
ZP chickies Playdate Bar del sol GOK (de serieuze werkapp) Laughs and giggles (de iets minder serieuze werkapp) Chloé’s secret santa (app over en met een collega die op het kerstfeestje positief testte ) Lies moet maar plooien (vriendinnenapp waaruit ‘lies’ ontbreekt omdat ze geen whatsapp heeft )
Woow wat zitten sommige in enorm veel groepen Hier valt het gelukkig mee. De drie grappigste zijn die van mijn fam. 6 poppetjes, een oudere man en vrouw en vier van die zwaaiende meisjes. De emoticons doen het hier helaas niet. Ze beelden mijn ouders en ik en mijn drie zussen uit. De high tea app met mijn zussen. De groep heet ‘hoge thee’ met een plaatje erbij van een meneer op een hoge ladder die daarvandaan thee in schenkt bij een mevrouw. En nog een groep met vrienden om af en toe met elkaar af te spreken om gezellig een hapje te eten. De ‘vreetgroep’
Je kan toch ook gewoon jezelf een berichtje sturen? Dat doe ik altijd... veel minder omslachtig haha.
De "apartste" is de "coupeusekindjes-app. Verder: Familie Achternaam (mijn ouders, partner, zusje, zwager) Achternaam's (zwagers en schoonzussen en nog een aantal neven, nichten en een oom en tante vanuit schoonfamilie dus) 1. Klasse 4. Klasse Elternrat Grundschule Nähtreff woonplaats Kinderkleiderbörse woonplaats TerminKoordination Kleiderbörsen Gonis bei voornaam (knutselmateriaal a la Tupperware) Kinderchor Gitarrenchor CS Groep (werk) KU4 KU4 Mitarbeiter Kraamcadeau Gonis Abend bei M... Jungschar Duidelijk waar ik woon en wat ik vaak doe/organiseer
Oh en ik vergeet er nog eentje.... de Muttis. Ontstaan hier op het forum met een aantal dames hier van het forum, woonachtig in Duitsland
Dat zijn er een hoop! Zal de meest gebruikte opnoemen. - Familie app - Gezinsapp - Bla bla bla - Familiedag - Pasjesklets - Daten - Najaar competitie mix - Groep 1-2C - Lunchen