gelul je wil jezelf nu goedpraten en dat hoeft niet mijn dochter is gewoon meegeweest en heeft alles prima doorstaan 15 uur lang had ook voor geeen miljoenen zo ver weg willen zijn van mijn kind
ik proef toch een soort schuldgevoel je hoeft je niet te verdedigen ieder doet het op zijn eigen manier wij hadden echt veel babys en kleintjes aan boord en wat jij omschrijft hebben wij niet meegemaakt en we hadden ook tussenlanding aruba
maar geniet van alles daar en neem maar een lekker glas white zinfandel mmmmmmmmmmmm heerlijk of een hele fles!
Je doet nu inderdaad zelf overkomen alsof je het goed zou moeten praten. Het is jullie keuze, simpel toch. Je zit er nu toch, kan je er maar beter van genieten. Vraag me wel af wat je in hemelsnaam op zwangerschapspagina doet...
wij zitten in coral estate... aan het st marie rif waar een duikschool bij zit... erg mooi! enne we hebben gewoon de laptop mee en wifi op de kamer dus word lekker wakker met een kop koffie hier... ik praat mn schuldgevoel niet goed, weet niet meer wie dat zei hoor... ik genier er zeker wel van en blijf van mening dat we dit echt niet met kleine kids zouden doen... die reis vond ik zelf al zwaar vermoeiend en de laatste uren zoals eerst landen op aruba en wachten tot iedereen eruit is en de nieuwe passagiers vanuit aruba meevliegen naar curacou duurde zo weer een uur... dan nog een 1,5 uur bij de douane wachten.... nee dat was echt niet gelukt met onze dochters...! maar dat neemt niet weg dat ik ze vreselijk mis!! we bellen elke dag eventjes en dan hoor ik ze lekker spelen en mijn oudste zegt dan papa en mama in het vliegtuig... wel verheug ik me erop als we met zn allen hierheen gaan als onze jongste 5 jaar is.. dan gaan we met ons hele gezin dus ook de 2 andere kids van mn man en mijn broertje gaat dan mee...!
morgen eer lekker naar huis!!! we zijn allebei tot de conclusie gekomen dat we nooit meer zonder onze kids op vakantie gaan!!! kan me nu best voorstellen hoe sommigen reageerden... durf het haast niet toe te geven maar toch is het zo.... we vonden de eerste 2 a 3 dagen wel lekker om even te niksen maar daarna hadden we allebei zoiets van he waar zijn onze meisjes nou.... ik mis ze echt vreselijk bah! wel hebben we het leuk met elkaar hoor maar we missen allebei ons gezinsleven... ze hadden best mee gekund eigenlijk.... alleen dat vliegen zou dan lastig zijn maar hey als dat alles is!!! volgend jaar gaan we lekker met zn allen in de winter op vakantie... dan wel wat dichterbij.... cran ganaria ofzo.... gek he dat je er door zo'n vakantie achter moet komen.... pfff... zal nu wel een hele lading over me heen krijgen van zie je wel of eigen schuld....
Nou meid ik vind het knap dat je het toch eerlijk zegt, menigeen zou erover zwijgen. Zelf was ik er 1 van die zei dat ik nooit zonder ons meisje op vakantie zou gaan maar zei ook tegen je: als jij dat kunt, lekker doen en dan ook genieten. Je hebt het geprobeerd, ongetwijfeld toch ook genoten en weer een les wijzer nu toch?! Fijne terugvlucht en dan weer lekker genieten van je meisjes.
ja tuurlijk hebben we ook genoten, maar wel wijzer geworden idd!! volgende keer gaan ze lekker mee....