Voordat ik zwanger wilde raken wilde ik nog graag...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elegance, Jan 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Voordat je zwanger wil worden zijn er vaak dingen die je nog wil doen.. Ik vraag me af of jullie ook van die dingen die je "wil doen voordat je zwanger wilt worden" hebben gehad.

Zelf wilde ik voordat ik zwanger wilde raken, een 2de keer door thailand reizen, de onenigheid tussen mijn pa en mij oplossen en mijn duikbrevet halen.. :D

Met een beetje geluk gaat het niet lukken om van te voren te trouwen, we willen in juli trouwen.. :)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik wilde graag een verre reis maken en afstuderen..
    de verre reis heb ik vorig jaar met mijn vriend door Australie gemaakt
    afstuderen.. daar ben ik nog mee bezig, maar komt wel goed ruim voor de bevalling.
    dat was het eigenlijk! we willen nog veel meer gaan reizen dus dat wordt schipperen in de toekomst, maar moet wel lukken.

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik wilde voor de tweede mijn rijbewijs halen en dit is gelukt.

4. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Ik wilde graag veel reizen. Maar ik werd ongepland zwanger haha. Maar ik had wel net daarvoor nog een reis gemaakt door Thailand, Maleisie en Laos. De rest van de reizen maken we wel met de kids :D

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik wil eerst eigenlijk graag trouwen.... wacht op mn mannetje... hahaha! Maar als ik eerst zwanger ben zou ik ook al blij zijn hihi!

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Ik wilde trouwen voor we voor een kindje zouden gaan. Toen we besloten dat we een kindje wilden, hebben we ook besloten dan eerst te trouwen. En het was een fantastische dag die precies zo was als ik het bedacht had. :D

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik wilde voor een halfjaar naar Frankrijk. Helaas heb ik dit niet kunnen doen, daar tegenover ben ik onwijs gelukkig met mijn zoontje.

8. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Niks, want ik kan dit ook allemaal wel doen als ik zwanger ben of een kind heb ;)

9. little angel

Nov 12, 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    ik wilde eerst nog een reis maken met ons tweetjes en naar disneyland gaan en een grotere auto kopen.
    graag had ik ook een eigen huisje maar dat zal pas binnen 2 jaar ter beschikking zijn (gaan zijn ouders hun huis kopen en hun appartement moet nog gebouwd worden) maar niets houdt me nu nog tegen hoor, we zijn er 100% klaar voor

10. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

Dec 27, 2008
    146
    0
    0
    Helemaal niks eigenlijk , ik heb alles gedaan wat ik wilde en ik weet zeker als ik een kindje mocht krijgen dan doen wij nog steeds waar we zin in hebben alleen dan met z'n drietjes of viertjes :))

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Stoppen met roken....dat is me uiteindelijk gelukt dus kan nu gezond en wel zwanger worden...
    Eigenlijk zou ik ook nog wat kilo's kwijt willen zijn voor ik zwanger zou mogen raken, ben er al 2 kwijt maar wil graag onder een bepaald gewicht zitten. Maar goed, als ik zwanger raak, raak ik zwanger en maakt het mij allemaal niet uit natuurlijk :D

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik wilde eerst samenwonen...
    Huisje op orde...
    Diploma MBO op zak....
    Nieuwe auto....

En dat is allemaal gelukt ;)

ow ja ik wilde eerst ook 10 kg afgevallen zijn maar dat hebben we toch maar eraf geschrapt ;) haha

13. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Voordat ik mijn hubby leerde kennen en ging samenwonen! Heb ik altijd bij de marine gewild en ook wilde ik een jaar naar Nieuw-zeeland of Australie!

Als ik mn partner niet tegen was gekomen, dan waren die twee dromen zeker uit gekomen!
    Alle papieren van de Marine waren al binnen! Maarja toen kwam ik mn grote liefde tegen!

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nope geen wensen voor een zwangerschap :)

15. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik wilde eerst trouwen, dat is inmiddels gebeurt dus nu mag er een kindje komen :D

16. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik wilde voor dat ik zwanger ben eerst mijn huis helemaal verbouwt hebben.En omdat we al toestemming hadden gekregen maar nog niet mogten bouwen.Maar ik ben dus wel met de pil gestopt dus en nu binnen een paar weken word er verbouwd

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik wilde mijn leven eerst op orde hebben......ben vorig jaar naar de andere kant van het land verhuisd, ben gaan samenwonen en een baan gezocht......Helaas beviel dit niet (baan) en werd ik ook nog eens ziek......Nu is dit allemaal opgelost en geniet ik met volle teugen.....Een baby zou het geluk compleet maken.......

18. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    ik wilde graag mijn rijbewijs halen voor de 2de maar aangezien we nu bezig zijn en ik nog niet les zal ik dat wel niet gaan halen :p

19. Tirz

Tirz Lid

Dec 15, 2008
    84
    0
    0
    Apothekersassistente
    Arnhem
    Al wel twee jaar knaagt het aan me om zwanger te worden en een kindje te krijgen.
    Maar ik had met mezelf (en mijn man) afgesproken eerst mijn diploma te behalen. En te verhuizen.
    Mijn diploma heb ik in november gehaald. En over 8 dagen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!

Dus laat die buik maar bollen!

20. yvie

yvie Lid

Nov 24, 2008
    78
    0
    0
    Friesland
    Als je nu begint met lessen en dubbele lessen gaat nemen, dan red je dat makelijk! Ik ga namelijk morgen bellen voor mijn eerste rijles! :D
    Dit was namelijk ook mijn wens om te hebben voor een kindje. Ben wel al gestopt met de pil... kan zo lang duuren voor je zwanger bent. :(

Share This Page