noukunnen wij een afspraak maken voor grofvuil. wat ze komen ophalen, dAt hebben we dan ook gedaan ... morgen ochtend komen ze het halen. nu staat er een kerel aan de deur ( schrik me rot een bel die net gaat ) 1 of andere ranzige kerel die vraagt wat we bij het grofvuil gaan zetten... grofvuil op laten halen gaat hier op straat en huisnr. dus hoe weten hun dat ... ik vind het ronduit aso ! om zomaar bij mensen aan de deur te staan om dit tijdstip
Dat is gewoon een circuit bij die afvalverwerkers. Hier ook. Zodra je het ook buiten zet staan er ineens 4 a 5 busjes met Bulgaars of Roemeense kenteken alles in te stouwen. Je hoeft hier af en toe grofvuil nog geen eens te bellen. Alles is al weg voordat de ophaaldienst komt.
Raar hoor, en ook een raar tijdstip. Hier hebben ze ons grof vuil niet meegenomen, omdat een ander zo aso was om zijn halve huisraad erbij te zetten, zodat men dacht dat het allemaal van ons was.
vreemd maar aan de andere kant;wat niet door de gemeente wordt opgehaald hoeft ook niet verrekend te worden. hier gaat alles op adres, en mag je maar zoveel kub. per kalenderjaar "gratis" neerzetten, alles wat teveel staat betaal je bij. vroeger toen ik nog thuis woonde en we hadden ons grofvuil de avond voor het ophalen neergezet, kwamen er binnen een uur al graaiers op af, ik heb dan liever dat ze graaien en meenemen dan dat ze er wat illegaal bijzetten waar wij voor gaan bijbetalen.:x
de gemeente komt sowieso omdat wijeen afspraak hebben gemaakt.. het vreemde is dat ernog helemaalniets buitenstond dus mijn vraag is hoe kan hij dat weten !