hey meiden wie van jullie heeft ze nog over je zou mij er heel blij mee maken weet niet of de zegels aan de gemeenten gebonden zijn maar ik woon in hengelo overijsel groetjes marline
ja je hebt gelijk mijn vriend zei het net hier hebben we geen pasje hier krijg je elk jaar aan het einde van het jaar bonnen alleen hebben we vorig jaar niks gekregen maar bewijs dat maar eens aan de woningbouw
wat houden die zegels in dan? wij hebben geen zegels of pasjes voor grofvuil. wij kunnen gewoon bellen en dan halen ze het op.
je kunt contant betalen maar met die bonnen kost het je niks of je moet over de aantal kilo's komen die op die bonnen staan wij krijgen die 1x in het jaar rond december maar wij hebben helaas niks gekregen maar dat kunnen we niet bewijzen dus krijgen geen bonnen van de woningbouw dat is wel ideaal dat je kunt bellen en dan ze het ophalen zonder dat je ervoor moet betalen
hengelo is idd met bonnetjes....en ik denk dat je die van de gemeente krijgt en niet van de woningbouw..dus ik zou gewoon eens bellen met de gemeente en daar uitleggen dat jullie niks hebben gekregen