Ja sil had het ook gehoord. Weet nog niet of ik hem ken waren meer nijverdallers bij begreep ik. Dus we moeten maar even kijken.. Sterkte voor iedereen die wel iemand kent.
overleden man uit mijn vroegere woonplaats en maar 5 jaar ouder dan mij. Zo wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt dat je een mens van de dag bent. Meerdere slachtoffers ook uit de gemeente hellendoorn. Pff heftig!
hetig he femsiejj... ik weet inmiddels een naam.. geen bekende van mij.. ik ben 4 jaar ouder.. maar toch.. en idd nog meer uit de gemeente hier.. greets yippie
Verschrikkelijk dit. Hij is een bekende van m'n man, hij laat een vrouw en 2 kleine kinderen achter. De kids zitten bij m'n zoontje op het kdv. Heb bij haar in de klas gezeten vroeger. pfff ben er stil van.
Ik woon heel dicht bij de Grolsch Veste, echt één groot drama hier.. Alles is ook afgezet, autobanen zijn normaal 4 baans maar 3 banen zijn gister de hele dag vrij gehouden voor ambulance's etc..
Volgens mij heb ik ooit met hem gezoend in een discotheek... Naam kwam me zo bekend voor. Wat een drama zeg, het is niet te geloven... Zag dat iemand zei: ik ben geen twentefan, maar dat heeft er in dit geval toch niks mee te maken... Had net zo goed een flatgebouw kunnen zijn die in Den Haag staat. Dan zeg je toch ook niet, ben geen Adofan... Dit gaat niet over voetbal toch? (en dan nog...snap sowieso die strijd niet)
idd! wel FCT-fan of niet...dit gun je niemand. Woon zelf ook dichtbij ,maar wel vreemd hoor. Hoop dat het bij deze ene dode blijft!