ARGH!!! Dochter wil voor haar verjaardag een Minnie Mouse taart. Prima dacht ik, regel ik even. Bij de Hema, zo'n fototaart. Niet te doen!!! Elk plaatje is van een slechte of matige kwaliteit. Oók als ie voorzover ik kan zien voldoende pixels heeft. Gek word ik ervan! Iemand die mij kan vertellen hoe het wel zou moeten lukken?
Zelf scannen, inderdaad. Of via google zoeken naar een afbeelding met hoge resolutie. (Bij "tools" klikken op "grootte" en dan kun je het formaat selecteren.)
hoge resolutie background gebruiken als foto. Maar bij Jumbo had ik ook een 'te lage' kwaliteit. Daar was uiteindelijk niks van te zien op de taart. Hier vind je high resolution plaatjes. Die zouden voldoende moeten zijn
Dat is ook toevallig... Voor mijn dochter wil ik ook een Minnie Mouse fototaart bestellen bij de Hema . Bij de Action verkopen ze nu placemats van o.a. Frozen, Prinsessen én Minnie Mouse (kost 50 cent). Heb er met mijn telefoon een foto van gemaakt, en deze stuur ik naar de Hema (moet ik nog doen). Mijn oudste dochter krijgt dan in september een Frozen fototaart van de Hema . Tip voor jou misschien?
Wij kregen bij Hema ook bij iedere foto de melding dat de kwaliteit te slecht zou zijn. Toch de gok gewaagd omdat op internet verschillende mensen zeiden dat t wel kon, en een prachtige woezel en pip taart gehad.
Inderdaad, hier ook telkens zo'n melding. Uiteindelijk toch maar besteld, ik vond het resultaat mooi!
In Google inderdaad sorteren op grootte en 'wallpaper' is altijd wel handig. Zie hier voor het resultaat. Veel soorten, die goed genoeg zouden moeten zijn Let wel op dat er geen watermerk in zit, dat zou het een beetje verpesten. Die hieronder lijkt me tof! (Alleen niet opslaan vanaf hier, dan is 'ie te klein)
Nou moe! Ik snap er echt niks van hoor. Als ik dit plaatje opsla via de link die jij geeft zegt ie nog "formaat foto: slecht". Hoe dan?!
Als je 'm vanaf hier opslaat: http://7-themes.com/data_images/collection/10/4511410-minnie-mouse-wallpapers.jpg Krijg ik de melding niet.
Via je comp zoeken bij Google en dan instellen dat hij eerst de grootste laat zien, er staat ergens instellingen afbeelding
Ik had dat een keer met alle Bumba afbeeldingen die ik online vond. Uiteindelijk heb ik een kleurplaat opgeslagen en in een programma ingekleurd. Volgens mij gewoon in Paint.
Bij google afbeeldingen moet je eerst op afbeelding openen klikken, dan krijg je de ware grootte. Dus niet direct die kleine versie opslaan, dan krijg je slechte kwaliteit. Misschien dat dat het is?
Zegt de hema tool hier ook al jaren dat de kwaliteit vd foto de laag is. Al jaren ondanks dat een mooie taart,ook met gewone foto's.