eiwitshake om af te vallen

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hallo,
    ik heb vandaag mijn shake binne van body&fitshop
    Ik wil I.p.v ontijt shakes nemen, wie heeft hier ervaring mee?

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

#2 Imensa, 29 jul 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2014
    Hey twee,

Welke shakes heb je binnen ?
    Whey, gewone eiwitten of b&f afslank eiwitten?
    Want hoewel ik er sowiesos geen voorstander van ben zou ik alléén een maaltijd vervangen door de laatst genoemde!
    Heb je een van de andere twee dan loop je veel teveel voedingsstoffen en mineralen mis als je een maaltijd daardoor vervangt.
    Let wel op!!!! Als je altijd al een "slechte" ontbijter bent geweest kan het zomaar zijn dat je door de shake juist méér kcal binnen krijgt dan je voorheen deed en dus aan zult komen ipv afvallen ;)

Wat ik me welook afvraag.... Waarom van te voren niet ff ingelezen over hoe of wat? Ipv achteraf te vragen?
    Niet erg om te helpen hoor.. Maar had je bvb beter kunnen afwegen of het iets voor je zou zijn.

3. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    bedankt imensa ik heb de afslankeiwit, ik ga dit s 'ochtends om 8 uur drinken i.p.v mijn normale snee brood met nutella

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Is het eiwit of whey proteine?
    Ik zou geen shake als vervanging gebruiken.
    Proteine shakes zijn puur om je spieren te voeden daar je lichaam eerst je spieren en daarna vetreserves verbrand.

5. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    imensa ik heb de reviews gelezen op body en fit en het leek me wel makkelijk . En daarop staat ook als voorbeeld banaan+shake als ontbijt

6. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    om 10 uur neem ik dan nog een sneetje brood en 12 uur lunchen

7. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    ow om 8 uur ga ik altijd meteen sporten dus
    daarom
    eerst een shake , sorry tik op mijn iphone dus . Ow om 10 uur ben ik weer thuis van het sporten dus vandaar

8. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    de shake zelf is maar 90kcal ik ga het met water aanmaken dus geen extra calorrieen, het kan ook met magere melk

9. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je wilt afvallen is eiwit goed. Maar om als tussendoortje brood te nemen is minder goed. Dan kun je beter kwark of een fruit pakken en dan bij de lunch een boterham, het liefst geen brood. Maar een salade, groente, kwark of eitje. Beperk je koolhydraten, neem gezonde vetten en neem genoeg eiwitten, mineralen en vitamines. Probeer je kcal een beetje bij te houden en ook zeer belangrijk dus...sporten.

Succes!

10. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Als je eerst gaat sporten kun je beter eiwitten na het sporten nemen. Dan kun je gelijk de eiwitten weer aanvullen die je verbrand hebt.

11. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Met sporten bedoel ik hardlopen , hetis niet zo dat ik een zware sport doe hoor

12. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hardlopen is altijd goed, maar om echt af te vallen is krachttraining wel heel belangrijk. Doordat je je spieren traint, hebben je spieren energie nodig en hiermee verbrand je vet, even in het kort. Voor de uitgebreide theorie moet je Google raadplegen;) (als je dit icm gezonde voeding doet)
    En daarbij lekker blijven hardlopen!

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    als je 's ochtends gaat trainen (hardlopen) zou ik dat op een nuchtere maag doen op lage intensiteit (zorgen dat je hardslag niet te hoog wordt) zo verbrand je het meeste vet. wanneer je op hogere intensiteit gaat hardlopen bouw je vooral conditie op. wanneer je dan klaar bent neem je de shake met een stuk fruit als je je ontbijt graag wil vervangen.

14. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik heb nu 15 kg kwijt, ik ben al vanaf eindmaart al bezig , nu gaat het mij om de laatste 10 kg.
    Op nuchtere maag durf ik eigenlijk niet zo , ben bang dat ik flauw val.
    Misschien kan ik dan wat havermout door de shake doen ?
    Of zal ik ontbijten met een kom musli of yoghurt?
    Pff wat moeilijk zeg
    Bedankt voor jullie hulp ladies!

15. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ja dat weet ik, maar de laatste tijd heb ik daar geen tijd voor gehad om naar de sportschool te gaan

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

Die van krachttraining,..

Klopt, maar zit wel een kleine kanttekening aan.. Krachttraining is extra intensiteit welke je mee moet nemen in je onderhoudsberekening, en ook zorgen grotere spieren voor gewichtstoename wat ook je kcal behoefte omhoog zal schroeven.... anders krijgt ze gewoon te kort binnen.
    Maar wel met je eens dat het zeker helpt!!

17. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt inderdaad goed ontbijten met een kom kwark of magere yoghurt met muesli. Of ontbijten met havermout, heel goed. je ontbijt mag wel wat langzame koolhydraten bevatten. Want de koolhydraten die 's Morgens neemt is je energiebron voor de dag. Hierdoor blijft je stofwisseling functioneren. Als je geen tijd hebt om naar de sportschool te gaan, kun je bv. zelf gewichtjes of een kettlebel kopen en daarmee trainen. Of ipv gaan hardlopen naar de sportschool gaan en daar je cardio combineren met krachttraining.

18. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Zo slecht sporten op een lege maag.
    Je hebt brandstof nodig om de motor aan het werk te zetten voor de vetverbranding

19. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Ik denk dat ik dan gewoon wat havermout toevoeg in de shake voor als ontbijt

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zonde van je geld.

vind dit soort dingen echt weg gegooid geld.

Deel Deze Pagina