tara heeft de neiging als ze net in bedje ligt om dan na15 min te beginnen met huilen.dat gaat ong 20 min door,dan is het stil.leker ze slaapt denk ik dan ,maar na een half uur begint ze weer.dat is dus elke x zo als ze naar haar bedje gaat,word er nu een beetje gek van.ze is niet erg met haar handen aan het zwaaien of zo du s volgens mij heeft inbakeren dan ook geen zin.pak je haar trouwens op dan is het goed,maar ik wil niet dat ze hier zometeen aan gaat wennen,ze moet toch ook leren om in haar bedje te slapen?heeft iemand tips
vervelend, maar geloof mij alle baby's hebben dit als ze die leeftijd hebben, het is lastig maar ze komer er wel weer overheen ook al duurt dat ff inbakeren is wel een idee hoor, de armen worden mee ingebakerd....! hier wapperde hij zichzelf steeds wakker met zijn armpjes... het is vaak trouwens ook nog dat ze het geborgen gevoel missen...en dan kan inbakeren ook een oplossing zijn...
hoi hoi ik zou als ik jou was gewoon even naar haar toe gaan even over haar bolletje aaien en zachtjes praten tegen haar dat het allemaal goed is en dat je er nog bent dit een paar keer herhalen niet vergeten ze heeft 9 maanden in je buik gezeten en nu ligt ze ineens helemaal alleen kan het ook niet zijn dat ze het een beetje koud heeft je kan proberen een warme kruik bij haar te leggen voelt ze de warmte groetjes nathalie
ik heb al een warme kruik bij haar neer gelegd,ze slaapt nu bijna een uurtje aan 1 stuk door,ben toen ook bij dr geweest en gepraat tegen haar en inderdaad over dr bolletje geaaid,ze is nu dus stil,het werkt niet altijdmmaar we proberen het steeds maar weer,wie weet.
Idd als ze huilt, gewoon lekker troosten hoor, ze is nog zo jong.. dat wennen er aan dat duurt nog n aantal maanden!
hoi hoi fijn te horen dat het heeft geholpen en wie weet slaapt ze wel lekker door mijn kinderen sliepen tot nog toe allemaal met 3 weken de nacht door groetjes nathalie
hoi hoi dan heb je best kans dat alleen het inslapen niet zo goed lukt omdat ze een beetje koud heeft, en dan meer in de zin van warmte om haar heen dus door middel van een kruik dan echt koud als het werkt is het toch mooi meegenomen groetjes nathalie
hoi hoi die van mij sliepen vanaf 3 weken door van 10 uur savonds tot half 8 sochtends dan maakte ik ze wakker en dat heb ik langzaamaan opgeschoven nu slapen ze allemaal rond 7 uur half 8 en de avond lekker voor mezelf groetjes nathalie