onze kleine (bijna 14 maanden) heeft nu 5 tandjes (beneden 2 en boven 3) en een tandje komt door. de vorige keren was hij wat huilerig, hij wreef veel in z'n gezichtje (vooral bij z.n mondje) en hij had wat meer poepluiers. nu dat het ene tandje doorkomt lijkt het alsof hij meer last ervan heeft. naast alle symptomen heeft hij nu ook een paar dagen last van erg natte poepluiers. hij eet verder zoals altijd (veel!! ) hij was altijd al een lastigere drinker (hij krijgt twee keer BV nog en verder eet hij twee keer pap met melk, fruitsmoothie en appelsap aangelengd met water eventueel yoghurt en veel fruit waar ook vocht inzit). en hij maakt een zeer fitte indruk zoals altijd. (lekker druk ondernemend) alleen die luiers zitten me niet lekker want het is meer dan de vorige keren. bij wie was dit ook tijdens het doorkomen van de tandjes? ik zie nl verder echt geen enkel verschil in gedrag...en ik ga niet voor niets naar een arts (hier in Griekenland betaal je daarvoor...)
Er was hier ook duidelijk verschil in de keren dat er tandjes doorkwamen.... De ene keer veel meer last (nou ja, wij dan) van dunne zure poepluiers, de andere keer verhoging, dan weer écht kapotte billen. Dus zou me er niet zo druk over maken als ik jou was! Die zure dunne poepbroeken horen er echt bij en gaan ook vanzelf weer weg gelukkig! (komen er niet perongeluk meer tandjes door??? Hier kwamen ze twee keer met 2 tegelijk, toen 1 en vervolgens weer 3 tegelijk)
Hier nog maar 1 tandje geweest, maar toen heeft ze ook hele natte poepluiers gehad. Ze moest zelfs van de opvang worden opgehaald omdat ze dan moeten gehaald worden als ze meer dan 3 van die luiers op een dag hebben. Erg onhandig, want ze gedroeg zich verder prima! eet en drinkt ook normaal.. Toen het tandje doorkwam waren de verschijnselen weer over.
ja ik dacht al dat het daardoor kwam!! vandaag heeft onze kleine 4(!!!) vieze luiers gehad maar niet allemaal met diarree gelukkig. verder goed gegeten en gedronken dus denk dat dat het is...bovendien was vandaag DE dag dat hij zijn eerste losse stapjes zette!! al 3 keer meteen!!!veel commotie dus en de kleine bekaf haha! dank voor jullie reacties!
Heej super, de eerste stapjes!!! Nog even over tandjes gesproken: hier gisteravond in een keer twee beginseltjes van kiezen ontdekt in het mondje van onze dochter... Deze keer is het zonder dunne poepbroeken, verhoging, kwijlen etc gegaan, haha! Zo kan het dus ook...