Ik ben benieuwd Wat zijn jullie favoriete sporten? A. Om zelf te beoefenen B. Om naar te kijken (evt. op tv)?
A. Inline skaten (maar dat kan vaak niet door blad en eikels op de fietspaden ) en hardlopen. Tennis lijkt me ook leuk maar ben bang dat mijn arm daarvniet voor geschikt is. B. Tennis, alleen vrouwen omdat ik hun uitdrukkingen zo interessant vind en turnen kan ik ook naar kijken als een soort zenmoment.
Om te doen: wandelen, fietsen en yoga (fysiek niets anders mogelijk) Om te kijken: bijna alles maar vooral wielrennen, schaatsen, formule 1, rugby, tennis en voetbal
Zelf doen: bootcamp, skiën Om te kijken: oef heel veel! Voetbal, handbal, skiën, BMX, schaatsen, tennis, hockey, etc. etc. Ik volg met de olympische spelen echt alles.
Ik kijk geen sport, echt niks. Dus daar heb ik geen voorkeur voor. ik heb vroeger heel lang aan wedstrijds zwemmen, waterpolo en stijldansen gedaan. Heerlijk was dat ❤️
Favoriete sport....liggend op de bank met wijn in mijn hand Netflix kijken Samen met S2 zit ik op karate, echt zoooo leuk om samen te doen Naar sport kijken .... alleen naar Max Verstappen
Doen: bootcamp in het bos Kijken: tennis!!! Ik houd zo van die mannen - ben verliefd op de top 10 (- Novak dan).
Oke die van mij Doen, kickboxen, krachttraining, combi cardio/kracht training als het in een cirquitje is. Kijken, kickboxen, mma, en voetbal alleen tijdens het EK/WK wanneer oranje meedoet.
Zelf doen: paardrijden, bootcamp en wandelen. De eerste 2 al een paar jaar niet gedaan helaas.. Om naar te kijken: paardensport.
Ik tennis graag! Ben pas een paar maanden terug begonnen met les samen met een vriendin. We gaan ook nog een avond dubbelen en vaak nog een keer samen een avondje. Erg leuk om te doen! Verder ben ik niet sportief en wandel ik alleen. Sport kijken doe ik niet behalve het EK en WK voetbal. Mijn man kijkt voor 2 naar sport.
Het is zo leuk, maar moet wel zeggen dat het nu veel moeilijker is. Heuvels zijn veel groter en lastiger geworden. Wat ik wel leuk vind is dat er nu een jongen bij de Nederlandse selectie zit, 18 jaar, die ik als klein mannetje getraind heb, en tijdens wedstrijden onder mij hoede heb genomen. Was toen al een talentje. Hoop hem straks te zien op de Olympische spelen
Doen: Hockey, hardlopen, krachttraining, cardio Kijken: Heel veel! Voetbal, hockey, schaatsen, shorttrack, volleybal, F1... Ik probeer met de Olympische Spelen ook altijd alles te volgen
Ik vind sporten echt niet leuk... Niet om te doen en niet om te kijken. Echt erg eigenlijk Maar als ik dan moet kiezen: Doen: hoepelen (voor de tv ) Kijken: -
A. Zelf doe ik aan zwemmen en wielrennen, of eigenlijk triathlon maar hardlopen wordt steeds minder mijn hobby, en verder mountainbiken en skiën. B. Om te kijken (meestal op tv inderdaad) triathlon, wielrennen, atletiek, schansspringen op 1 januari, biathlon, skiën (slalom) maar blijf nergens voor thuis.
Haha hier ook. Ik hoop al tijd maar dat het oldskool m'n huishouden doen (keukenvloer dweilen op m'n knieën, zelf brooddeeg kneden, vloer vegen ipv stofzuigen, tuinieren) me genoeg beweging geeft Verder wandel ik wel graag, maar of dat nou echt onder sport valt..?