lang wachten op een gastouder

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by ramoontjuh82, May 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

Oct 8, 2008
    406
    1
    18
    Ik heb sinds deze week een nieuwe baan maar nu is dus het probleem dat ik volgende week al kan beginnen nu hebben we mijn schoonmoeder gevraagt en die wilde wel. Maar die woont niet in de buurt van mijn werk nu komt ze hier heen te oppassen.

We zijn dus op zoek naar een gastouder en we hebben al 1 op het oog en die wilde ook wel maar hoelang hebben jullie moeten wachten voordat alles rond was. Ik heb eigenlijk heeeel snel een nodig.

2. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Als je een gastouder hebt, die wil en plek heeft, waar moet je dan op wachten? Dan hoeft er toch alleen nog een intake met het GOB en dan kan het in pricipe toch zo geregeld zijn?

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het kan heel snel gaan bij een gastouder. Zo had ik woensdagavond contact met een nieuwe vraagouder, vrijdagmiddag zijn ze langs geweest en maandagochtend kwam het kindje al. Moeder had ook ineens werk gevonden.

4. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

Oct 8, 2008
    406
    1
    18
    WE hebben morgen al een gesprek met de gastouder. Ben benieuwd maar denk wel dat het goed zit. Vind het wel spannend hoor onze kids voor het eerst straks weg brengen naar vreemden. Onze oudste zoon ging altijd naar oma toe maar dat is niet meer te doen.

5. 00kim

00kim Nieuw lid

May 10, 2011
    1
    0
    0
    Als je nog een goed gastouderbureau nodig hebt dan weet ik er een die voor € 25 euro per maand ongeacht het aantal kinderen bemiddeld. Geen inschrijfkosten, wervingskosten etc.

wij hadden een gastouder waar het niet goed bij ging. Ons vorige gastouderbureau ging niet opzoek dus zijn we verder gaan kijken. Dit bureau had binnen 1 week gastouder en binnen het opzegtermijn konden we terecht bij haar. Super!

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben wel beieuwd welk gob dat is! Want ik heb nu een gob dat voor niets doen gewoon de wervingskosten van 150 euro in rekening wil brengen :$! Van de zotte natuurlijk.

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

heb je hier nu speciaal een account voor aangemaakt?

@ yolanthe: ik zou bij bovenstaande mijn twijfels hebben, zit zoveel verschil in het bedrag

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ben al jarenlang gastouder, ken heel veel gob`s en ben daarom erg benieuwd naar de naam van dit gob.

9. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Goedkope gastouderbureau's zijn o.a: Koba, Het gastouderbureau, Allkidz en Aphra's gastouders.

Share This Page