Hallo allemaal Er zijn zoveel 'clubjes' waarbij ik me kan aansluiten, maar ik dacht ik begin er zelf ook één 8) Voordeel daarvan is dat ik iedereen die zich hierbij aansluit voor mijn gevoel ook beter kan leren kennen! Kom je uit de provincie Groningen en doe je vanaf nu (mei 2010) mee? Lijkt het je leuk om contact te houden met een select clubje mensen uit je omgeving? Dan ben je meer dan welkom Liefs MammaJo84.
Uhm.. MammaJo, http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/186734-mamas-de-provincie-groningen-deel-2-a.html .. Hihi! Grunn's-klupke is er al! Klep je met ons mee?
Ik zal beginnen mijzelf voor te stellen! MammaJo is een koosnaampje die mijn vriend en ik gebruiken, omdat we hopen dat ik Mamma zal worden Ik ben net 26 en mijn vriend is net 32 jaar. Gisteren waren we 9 maanden samen . Sommige mensen vinden dat wij wel erg snel aan kinderen willen beginnen, maar daar zijn we het niet mee eens. Beiden willen we al jaren graag kinderen en nu hebben we daar samen de kans voor! Half januari jl. ben ik gestopt met de pil en heb daar flink wat 'afkick-kwaaltjes' van gehad helaas. Deze kwaaltjes leken op zwangerschapssymptomen, maar helaas kwam het gewoon door het ontpillen :x Over ruim een week heb ik mijn NOD vermoedelijk. Erg spannend en het wachten duurt me veel te lang haha Heb weer last van 'kwaaltjes' en hoop natuurlijk dat het deze keer wel van een beginnende zwangerschap komt Liefs MammaJo84.
Had het gezien inderdaad Alleen lees ik daar erg veel berichtjes over 'moeder zijn'. Ik ben op zoek naar vrouwen die bezig zijn met 'zwanger worden'
Ja da's waar idd. De laatste is pasgeleden bevallen. Maar desondanks ben je van harte welkom hoor, wij hebben immers ook in jouw situatie gezeten.. In elk geval wens ik je heel veel suc6 en hoop dat gauw zwanger zult zijn! Xx
Hoi Ylona, Je bent van harte welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk! Hopelijk zullen ik en de evt. andere dames die zich aansluiten gauw in hetzelfde schuitje zitten Hoe lang zijn jullie bezig geweest zwanger te worden? Liefs MammaJo.
Hoi Mammajo, Ik ben een bam moeder en ben dus alleen met mijn kindjes. Bij Mika moest ik clomid slikken omdat mijn eitjes niet groeien (PCO) en heb ik in totaal 4 pogingen gedaan. Bij mijn zwangerschap nu heb ik op en gok geinsemineerd en ben ik dus in 1x zwanger geraakt! groetjes Ylona
Hoi Ylona, Wat knap van je dat je die keuze hebt gemaakt. Ik zou het ook doen als ik mijn vriend niet had ontmoet. Maar dan tegen de tijd dat ik rond de 30 zou zijn denk ik. Ik zie dat je al een kleintje van net een jaar oud hebt. Wat leuk dat er nu een broertje/zusje bij komt! Liefs MammaJo.
Ja ik vind het erg leuk om mama te zijn! Ik werk er gelukkig nog wel bij. JIj en je vriend zijn nog maar kort bij elkaar toch?? Was het liefde op het eerste gezicht of kende jullie elkaar al langer?? liefs ylona
We hebben eerst een vriendschap opgebouwd en van daaruit zijn we een relatie begonnen Zijn allebei gek op kids en hadden allebei sterke kinderwens. En nu zijn we er samen helemaal aan toe Wat is jouw reden geweest om alleen kinderen te krijgen als ik vragen mag? Liefs MammaJo.
Hi dames, Hier nog een wannabe-mama uit Groningen Alleen niet vanaf mei, maar al zo'n 2,5 jaar.. Mag ik dan wel mee kletsen?? Groetjes
Natuurlijk! Klets gezellig mee! 2,5 jaar... dat is al wel lang. Wat rot voor je/jullie. Al in de medische molen denk ik? Liefs MammaJo.
Hee, Nee dat nog niet, 1,5 maand geleden maar eens naar de HA gegaan.. Ze vind dat ik eerst moet gaan temperaturen voor 3 maanden en daarna wil ze me pas doorsturen naar een gyn. Wel een echo gekregen(op aangedrongen) omdat ik sinds een maandje of 3 steeds verschrikkelijke buikpijn heb tijdens menstruatie. Niks raars te zien gelukkig. Dus het is hier weer 3 maanden afwachten, weer naar de HA.. 3 maanden duurt dan echt heel lang.
Nou, en of dat lang duurt! Jeetje, ik heb al moeite met het wachten van een maand iedere keer Nou meis, succes. En wie weet is het toch raak al binnen de 3 maanden... Hoop het voor je!
Ja ik hoop ook echt dat het binnen deze 3 maanden eindelijk eens zover is, al zit ik nu al wel op de helft. Dan hoeven we iig niet zkh in, zkh uit.. En dan ook eindelijk eens af van de leuke opmerkingen als van, 'Je bent er te veel mee bezig en het komt vanzelf een keer' ZUCHT. Maar goed, we zullen zien he Jij ook succes deze maand en hoop voor je dat het bij jullie ook snel zover is!
Hey meiden, ik wil ook graag met jullie mee kletsen. Ik woon ook in de provincie en wil het verder nog niemand vertellen. Dus erg fijn als ik hier met jullie kan kletsen. Ik ben al ruim 8 jaar bij mijn vriend, ben 26 jaar en het leek ons wel spannend er mee te beginnen. Dus in maart gestopt met nuvaring, daarna nog 1 maand veilig gedaan en toen maar poging gewaagd. Het was wel schrikken dat het gelijk raak was de eerste keer, maar natuurlijk erg welkom. Zo zie je maar hoe het kan verschillen per persoon. Dat het al 2,5 jaar duurt bij iemand, kan ik me dus niets bij voorstellen. Lijkt me echt heel erg. Ik hoop voor je dat het snel raak is hoor, ik denk aan je. ik ben nu bijna 5 weekjes, dus nog erg spannend allemaal. Allerlei kwaaltjes, ik voel het iedere dag wel ergens, das wel fijn, maar kan er alleen met mijn vriend over praten. Das wel lastig. Jemig, lang verhaal voor nu, we gaan er even lekker op uit vanmiddag, gaat de tijd ook weer lekker snel. hoop snel weer iets van jullie te lezen.
Klets gezellig mee meid! Leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ja joh, het kan heel snel gaan maar ook heel lang duren helaas. Ik mag nog niet klagen hoor. Ben sinds januari met de pil gestopt. Jammer dat je nog niet met je omgeving over je geluk kunt praten. Ik geloof dat na mijn positieve test ik mijn familie gelijk bel haha. Maar kan me voorstellen dat je het liever nog even stil houdt. Liefs MammaJo.