In September gaan wij (zus, moeder en ik) weer een citytrip doen. We zijn inmiddels samen in Madrid, Berlijn en Barcelona geweest. Welke raden jullie nu aan? Heb een poll toegevoegd, maar hoor ook graag waarom..
Ik ben geweest in Rome, Sevilla, Valencia en Parijs. Op één voor mij Valencia. Heerlijke authentieke stad. Lekker tapas eten en sangria drinken, veel te zien qua cultuur & parken, zee vlakbij dus ook een dagje strand is mogelijk, groot aanbod aan musea en bijvoorbeeld fietsen door het park daar is zo leuk. Het is gewoon nog lekker echt spaans. Rome vind ik trouwens ook leuk maar is wel groter en toeristischer. Parijs idem. Ik zou Valencia doen
@Vrolijkheid, bedankt voor je reactie. Mij trekt Spanje ook hoor. Madrid en Barcelona was de sfeer ook heerlijk..relaxt, sangria, mooi weer
Rome is mooi en veel te zien! Parijs gezellig en ook genoeg te zien. Fijne vind ik dat je met de auto kan. Maar Rome is zo mooi, zou ik graag nog eens naartoe gaan.
Barcelona!! Want je kan onmogelijk in 1 citytrip alles hebben gezien! Wij zijn 8 dagen geweest en ik heb nog steeds niet alles gedaan wat ik wilde doen
Istanbul!😍 Het is een geweldige stad wat ontzettend veel te bieden heeft. Ik heb mijn ogen uitgekeken de eerste keer..
Londen! Ik houd van die stad. Het is gewoon zo mooi en leuk! Maar Valencia, milaan en roma zijn ook erg leuk!
Bedankt voor de reacties tot nu toe..zal me er eens in gaan verdiepen in de tips. Barcelona wordt het denk ik niet, we willen echt weer wat anders
Praag is een hele mooie stad! Rome ook wel, zorg er dan wel voor dat je vooraf via internet je tickets boekt, dat scheelt je wachtrijen van een paar uur St. Petersburg ook, maar die staat er niet bij Valencia ook, Lissabon is ook mooi. Istanbul staat nog hoog op mijn to do lijst, dus daar weet ik nog niet zoveel van, maar lijkt me zeker een aanrader
IK woon zelf in de buurt van Rome en kom er graag, is inderdaad ontzettend veel te zien maar Londen en Parijs zijn ook erg leuk. Milaan staat ook nog op mijn bucketlist.
Lissabon, mediterrane sfeer en erg mooie stad. Deze stad staat naast Istanbul en Marrakech boven aan mijn citytriplijstje
Rome vind ik de mooiste stad van Europa. Ieder hoekje, straatje en steegje is er mooi, het is er gezellig, lekker eten, goed. beloopbaar centrum en goed openbaar vervoer. Een heerlijk plek. Heel anders, maar Praag vond ik ook erg leuk.
Porto! Super mooie oude stad op heuvels leuke terrasjes eettentjes en ook nog een strand! Grote rivier door de stad vond het echt een aanrader en niet zo toeristisch als parijs of rome
Lissabon!! heeft een geweldig leuk oud centrum. Goed te doen te voet. Water ook dichtbij. Prima eten lekker betaalbaar, en super leuk om met trein naar Sintra of estoril te gaan.
In jouw geval zou ik voor Rome of Budapest gaan. Heel verschillend,maar beide ook heel anders dan wat jullie hiervoor hebben gedaan. Leuk hoor!