Center parcs Huttenheugte

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door natjeb85, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hallo dames,

Nog een paar weken en dan ga ik lekker met mijn gezinnetje naar Center parcs Huttenheugte!! We hebben een vip kamer lekker luxe ;) We gaan ook een dagje plopsaland doen en waarschijnlijk dierenpark Emmen. ik verheug me er ook erg op!! zijn er meerdere dames die in dit park zijn geweest en hoe hebben jullie het ervaren? En wat hebben jullie gedaan rond om de omgeving?

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij zijn we twee maanden terug geweest. Heerlijk park, geweldig zwembad! Je hoeft echt geen dagjes weg te plannen, er is zat te doen. Personeel van de kids club is erg goed!

Tip: kijk uit voor de drempels bij de ingang van het park en de zwerfkeien die savonds onzichtbaar zijn! Ik heb mijn auto daar enorm op beschadigd en meerderen hier!

3. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Dank je wel voor je bericht en de tip;) ja plopsaland is volgens mij zelfs op loopafstand dus vandaar dat we dat ook gaan doen ik dacht misschien wel leuk voor ons zoontje :) en verder kijken we ook wel we hebben een midweek;)

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ik vond plopsa land erg tegenvallen. Zeker als je zoontje nog maar anderhalf is. Dan zou ik gewoon naar een speeltuin gaan. Heeft hij veel meer aan. Stom gedoe met die stempels daar.

Edit: ik zie dat je zoon net 1 is. Dan zou ik helemaal niet naar plopsa gaan

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Wij gaan toevallig ook over een paar weken:) Ik ben erg benieuwd. Mijn zoon is dan net geen 2 dus ik denk dat we ons meer dan genoeg zullen vermaken op het park alleen.

6. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Oohhh heerlijk! Ja ik denk dat wij ons ook goed vermaken hoor daarom wou ik hier naar toe Maar ik dacht plopsaland en dierenpark Emmen in de buurt is misschien wel leuk om te doen!! Maar ik las dat plopsaland voor kleine kinderen niet te doen is dus ik twijfel nog;) Welke Datum gaan jullie? wij gaan 1 Juni weg

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik vind persoonlijk plopsa indoor niks voor een kindje van 1.
    dat is meer voor kindjes vanaf 2-3 jaar. die van mij waren 1,5 en bijna 4 en de oudste heeft zich nog het meeste vermaakt. de kleine mocht alleen in het kleine speeltuintje, de ballenbak, met mij van de grote glijbaan en 1 of 2 draaimolens. echt, voor een 1 jarige het geld niet waard. je moet dus voor 1 of 2 volwassenen betalen. ik had er liever 10 euro bij gelegd om de week daarna naar de efteling te gaan;)

vond de huttenheugte heel leuk. zwembad was alleen erg koud voor een tropisch zwembad. we zijn ook naar dierentuin emmen geweest. vonden ze ook erg leuk. tip: kijk even voor een parkeerplaats in de buurt. scheelt je weer 8 euro parkeerkosten en het is minder ver lopen dan hun eigen parkeerplaats. :)

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Vorig jaar zijn wij er ook geweest. Onze oudste was toen net geen 3 en de jongste was 2 mnd

Mooi park
    Mooi zwembad
    Plopsa ook leuk!

Wij hadden alleen de tickets direct geboekt voor Lopsa tegelijk met de CebterParcs boeking. Daardoor konden wij voor de prijs van 1 dag entree de gehele week onbeperkt naar binnen toe.

1 is is idd erg jong. Enkel een draaimolen of ballenbak is leuk. Maar heel prijzig zo voor een dag. Dan zou ik eerder naar een ballorig gaan of andere binnespeeltui a 4 euro per kind.

Wij gaan ook in juni weer.
    we kijken er erg naar uit!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wij gaan over anderhalve week voor een midweek. Wij hebben Plopsa er ook bij gedaan. Verder zullen we het park niet af gaan denk ik:D
    Zin in!

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    In december 2013 heen geweest, heel erg leuk park. Wel erg jammer wij zaten helemaal achterin en moesten dus een mega end lopen voor de plaza. Plopsa zou ook ik afraden met een 1 jarige. Hij krijgt een stempel op zijn hand dat hij alleen onder begeleiding in de ballenbak mag en de draaimolen thats it. Mijn dochter was toen 1 jaar en 4 maanden en was echt geen bal aan, vindt plopsa meer voor kinderen van 4+. Overigens zit plopsa naast de ingang van centerparks en dus op loopafstand.
    dierenpark emmen is echt super, wij zijn er nu meerdere keren geweest en mijn dochter blijft het geweldig vinden.

11. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Al vast heel veel plezier!! Wij kunnen ook niet wachten ;)

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Dank jullie wel voor jullie berichten dames! het wordt gewoon dierenpark Emmen en plopsa doen we wel als ie wat ouder is ;)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dank je:)

14. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    wij gaan 12 Juni een week naar de hutteheugte onze dochter is dan 4 jaar, en ook wij gaan naar plopsaland en dierenpark emmen.
    Laatste keer dat we buiten de schoolvakantie´s mogen dus nog ff lekker van genieten.

wij zijn er al 2 keer geweest toen we nog met zijn 2en waren dus zeker 6 jaar geleden.....en toen vonden we het al een erg leuk / mooi park.

15. Marieke1986

4 apr 2013
    94
    0
    0
    Wij zijn 2 weken geleden geweest met onze dochter van bijna 1,5 ze vond het zwembad geweldig en heeft zich prima vermaakt in het peuterbadje met de glijbanen.
    Ook zijn we naar dierenpark Emmen geweest wat ook erg leuk was.
    Plopsa zou ik ook niet doen met die leeftijd en vond het ook erg duur.
    Kortom het is ons prima bevallen!!

Deel Deze Pagina