Hallo dames, Ik heb weer eens een vraag. Ik heb sinds een paar weken last van pijn bij het lopen, met name rond de schaamstreek. Gevolg daarvan is dat ik een beetje begin te waggelen. Heb dit vorige week met mijn vk besproken en het zou volgens haar beginnende bi kunnen zijn. Dat zou ook mijn rugpijn kunnen verklaren. Maar wat ik nu ook sinds een paar dagen heb is pijn in minn buik. Het zijn geen krampachtige/trekkende pijntjes die ik normaal gesproken als bandenpijn herken maar meer een beurs gevoel. Het begint in mijn onderbuik maar bij het bukken of draaien in bed straalt het helemaal door tot net boven mijn navel, allesbehalve prettig. Nu was ik van plan om morgen even langs de ha te gaan om mijn urine te laten controleren op blaasontsteking. Mijn vraag is dus..denk ik nu een beetje in de goede richting of zou het weleens iets anders kunnen zijn? Maak me er toch weer een beetje zorgen over omdat ik dit nog niet eerder heb gevoeld. Ook niet bij de laatste keer dat ik blaasontsteking had. Alvast bedankt! Liefs Jessy
HOi jessy, En? is het een blaasontsteking? Goed dat je het hebt laten controleren. Is het geen blaasontsteking dan lijkt het mij verstandig een afspraak te maken met de fysio om eens naar je bekken te laten kijken. Want dit is inderdaad alles behalve prettig! Imke
Hoi hoi, Het is idd een blaasontsteking (alweer ) maar goed, even een paar dagen wat slikken en t is ook zo weer over! Afspraak bij de fysio staat ook al inmiddels! Bedankt! Liefs Jessy