zou je dit uit de verzekering kunnen krijgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ja hoor het is weer eens zover mijn zoontje heeft weer wat vernield!!;)

Mijn vriend zocht vanochtend een telefoonnummer op de laptop op en liet vervolgens de laptop open staan.
    mijn zoontje ziet zijn kans en kon net bij het toetsenbord komen.
    ik kon niet zo snel van de bank komen ivm bekkenklachten:( en ja daar had hij al 2 toetsen in zijn hand:$

hup naar de expert om te kijken of hij ze weer vast kon klikken.. nee hoor:( moet een compleet nieuw toetsenbord in..
    laptop hebben we nog maar 4 maanden.

Ik zou er niet zo´n probleem van maken als we dit ding gewoon wat voor internetten en foto´s zouden gebruiken.. maaarrrr ik zit nu in het examen van school en moet nog ongelovelijk veel verslagen typen. de toetsen blijven aan mn vingers hangen steeds waardoor het gewoon erg rot typt.

en daar bij moet hij gemaakt worden wat ongeveer 2 weken gaat duren en wat zowiezo 100 euro gaat kosten wat we gewoon weg niet kunnen missen.

ik mag de laptop van mijn ouders lenen die 2 weken zodat ik thuis in ieder geval door kan gaan met school maar dan dat geld nog:(

zou je dit nou uit de verzekering kunnen krijgen???

Liefs, paars

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ligt eraan wat voor verzekering heb volgensmij

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee denk het niet eigenlijk. want het is eigenlijk door eigen toedoen gebeurd.

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Volgens mij ligt het idd aan de soort verzekering die je hebt.
    Ik heb het vorige week gehad met mijn zoontje die heeft de blackberry van me nicht kapot gegooid. Gelukkig kon het wel via mijn verzekering en als het goed is krijgt ze hem vergoed.
    Bel gewoon even met je verzekeringsmaatschappij en vraag het even na.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    check mijn onderschrift

6. Skye

Skye Niet meer actief

Bij mijn verzekering zou dit gewoon gedekt zijn!!!

Moet gewoon onder je inboedel verzekering vallen! Zelfs als ik mijn eigen camera in huis laat vallen, krijg ik dat vergoed. Bij kinderen idem dito. Alleen bij huisdieren vergoeden ze niks. Dat is dan weer het eigen risico, dat je een huisdier neemt. Zo zit dit tenminste in mijn verzekering hoor

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn verzekering dekt dit ook. Is via Centraal Beheer, met een speciale clausule dat schade door ' eigen schuld ' ook gedekt is.

8. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    dat is afhankelijk van je verzekering, daar kan niemand hier iets zinnigs over zeggen.
    vaak heb je ook nog iets als een eigen risico en daar blijf je dan hoogstwaarschijnlijk nog onder en krijg je dus niets!

even je eigen verzekering online checken of bellen, dan weet je het meteen!

9. Skye

Skye Niet meer actief

dit moet zonder moeite gewoon vergoed worden hoor, als je een WA-verzekering hebt.

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    2 weken? Mijn man zet het binnen een kwartier voor je erin...
    Heeft ie ook al een keer bij zichzelf moeten doen nadat zoonlief scrabble wilde spelen met zn toetsen.

11. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Als je een allrisk inboedelverzekering hebt, zonder eigen risico of met een afgekocht eigen risico moet je dit op je inboedelverzekering kunnen claimen.
    Als je een extra uitgebreide dekking of als er een eigen risico (100euro) van toepassing is dan word het niet vergoedt.

Liefs!

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Welke laptop gaat het eigenlijk om, dan kan ik eens kijken wat een toetsenbord kost.

13. pijman

pijman Niet meer actief

Hmm hier zijn zo vaak toetsen eraf gepulkt in het verleden door kleine vingertjes. Die zaten er gauw genoeg weer op. Misschien een second opinion vragen? Lijkt erop dat iemand graag een nieuw toetsenbord aan je verkoopt. Kan natuurlijk per model verschillen, maar hier op 3 verschillende laptops/toetsenborden dat ze wel weer terug geplaatst kunnen worden. Nu is manlief ook wel handig met computers, maar toch.

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja maar als ze afbreken (zeg maar de inhaakjes) dan kun je er niets meer mee.

15. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    #15 Nischa, 11 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
    Volgens mij als je WA verzekerd bent moet je dat gewoon verzekerd krijgen.. in mijn verzekering zit het wel dat als me kleine man iets sloopt hier thuis dat ik het vergoed krijg

16. Dat valt onder een andere verzekering, namelijk je aansprakelijkheidsverzekering.. dus heeft hier niets mee te maken.

@ TS hangt af van je inboedelverzekering, hoe uitgebreid jouw dekking is. Daar kunnen grote verschillen in zitten. Dus lees je polis en voorwaarden na als er iets gebeurt.. Aangezien er hier genoeg mensen reageren die maar wat roepen :p

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    TS
    ik heb mijn bankstel wel vergoed gekregen mijn dochter heeft met een pen die ik heb laten leggen. in het bankstel zitten prikken waardoor het leerhelemaal doorboort was en vervolgens heeft ze het er af getrokken. ik kreeg 600 euro terug. ( bankstel was ook 600 euro toen we hem kochten)
    Misschien kan je zeggen dat je lieve kindje :D de laptop zelf gepakt heeft en toen er mee heeft zitten spelen op zijn manier. je bent er denk toch wel voorverzekert het kan altijd wel eens gebeuren dat zoiets gebeurt toch. Je kan er niet echt iets aan doen zulke dingen gebeuren nu eenmaal het is niet zo dat je gezegt heb van doe jij maar even lekker computer :D

Petrabr

HAHHAAHAH ja lief he als kindjes zoiets doen !! toetsen lijken wel iets magisch he.
    De mijne vind het ook leuk om er aan te pulleke. ( lees: ook mijn lieve terror dwergpapagaaitjes vinden het leuk de toetsen er af te klappen van mijn laptop)

18. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    gebeurd vaker dus lees ik haha!
    Ja ben langs de expert geweest en we zijn dan zowiezo de lapop 2 weken kwijt en zou iets meer dat 100 euro kosten!!

maar we gaan dan morgen ook maar even langs nog zo´n zaak en hier in de stad weet ik dat er ook een computer winkel zit die computers maakt etc dus daar misschien dan ook even vragen

mijn vriend moet dan maandag meer even naar de verzekering kijken want ik heb daar dus geen verstand van.. laat ik dus aan hem over haha..

In ieder geval bedankt voor al jullie reacties!!

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn verzekering dekt dit ook wel, maar ja, mijn eigen risico is al 100 euro...

Hier heeft mijn meisje de l er af gepeuterd :)

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Er zijn vast ook wel losse letters te krijgen... Ik haal ook wel eens de toetsen eraf om schoon te maken...

Deel Deze Pagina